Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki vauvat kaupassa hymyilee ja nauraa mulle :)

Vierailija
15.05.2013 |

Taidan olla niin hassun näköinen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat näkevät sisääsi. Olet kaunis mieleltäsi. Suloinen keijukainen, sellainen nätti perhonen. Muistutat heitä siitä mistä he ovat matkanneet siihen kyseiseen tilanteeseen.

Vierailija
2/10 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, Oi kiitos sinulle, olet ihana ihminen. Kerran eräs vauva jopa tarttui takkini hihaan kiinni ja hymyillen katsoi, kun satuin kulkemaan läheltä ostoskärryä, jossa vauva oli kaukalossa. Vanhempansakin hymyili tilanteelle. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuttu joka on lasteni mielestä hurmaava, hän on sellainen isosilmäinen ja ilmeikäs keijukainen, (ihan kuin eka sanoi...!) Hän tykkää lapsista ja juttelee heille, eikä heistä minulle niinkuin ihmiset yleensä.  

Vierailija
4/10 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama homma. Kerran yksi vauva lopetti itkemisen kuin seinään ja alkoi tuijottaa minua siinä kärryssä edellä. Tuumasin äidilleen, että taidan olla niin hassu, että vauva on ihmeissään. Äitinsä sanoi, että eikun sinä näytät niin kiltiltä ihmiseltä, että sinulla on rauhotitava vaikutus. Silloin oli elämäntilanne aika vaikea, mutta tuo piristi pitkäksi aikaa. 

Vierailija
5/10 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 21:27"]

Mulla sama homma. Kerran yksi vauva lopetti itkemisen kuin seinään ja alkoi tuijottaa minua siinä kärryssä edellä. Tuumasin äidilleen, että taidan olla niin hassu, että vauva on ihmeissään. Äitinsä sanoi, että eikun sinä näytät niin kiltiltä ihmiseltä, että sinulla on rauhotitava vaikutus. Silloin oli elämäntilanne aika vaikea, mutta tuo piristi pitkäksi aikaa. 

[/quote]

Niin ja se vauva myös hymyili, kun hymyilin ensin sille. 

Vierailija
6/10 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vauvat nyt hymyilee vähän mille sattuu. Älkää välittäkö. Kyllä se menee pian ohi, ilmavaivat ja muut.

Vierailija
7/10 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä tiedän yhden tuollaisen keijukaisen, joka pelastaa monesti minunkin päiväni. 

Sellainen ihminen on kuin aurinko. 

Vierailija
8/10 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy myös aina näin! Itse en haaveile lapsista, mutta rakastan katsella vauvoja! :) vauvat ovat persoonia! Todella ovat. On tosikkoa, vakavaa tiedemiestä, ujoa, avointa persoonaa, siis kaikenlaisia ihania ihmisenalkuja! 

Vierailija
9/10 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan sama ominaisuus. Vauvat ja pienet lapset pysähtyvät usein katsomaan minua ja hymyilevät ihan silmiä myöten. Jopa mieheni on kiinnittänyt tähän huomiota ja pitää sitä vähän huvittavana. Meillä ei ole itsellämme lapsia mutta jotenkin tämä vauvojen huomio ilahduttaa. Näistä pienistä "kohtaamisista" tulee hyvä mieli pitkäksi aikaa :-)

Vierailija
10/10 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vauvani hymyilee melkein kaikille,  mutta huomaan hänen joskus katsovan erityisen tarkkaan joitain ihmisiä. Vähän kuin pohtien, hymyilee sitten. Ehkä he ovat enkeleitä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan