Miesjohtajat ja menestyneet miesyrittäjät viihtyvät av-palstalla.
Olen jo pitkän aikaan kiinnittänyt huomiota sellaiseen mielenkiintoiseen seikkana, että miesjohtajat ja menestyneet miesyrittäjät viihtyvät av:lla. Oletteko huomanneet saman? Oli kellonaika mikä hyvänsä, oli päivä mikä hyvänsä, niin aina löytyy miesten eduista huolehtivia menestyneitä miehiä haukkumaan naisia, tyttöjä ja äitejä eri ketjuihin, esim. tuohon Miesten vahvuudet tabu? -ketjuun. Olen vallan ällistynyt tästä menestyvien miesten tulvasta av-palstalle. Ei täällä ennen näitä pyörinyt. Hassua, että he eivät yritä vaikuttaa asiaansa jollakin vaikuttavammalla tavalla, esim. kunnallispolitiikassa tai ihan valtakunnan politiikassa. Tai toimimalla harmaana eminenssinä kulisseissa. Tai rahoittamalla poliitikkoja. Tai toimimimalla yrittäjien etuja ajavissa järjestöissä. Sen sijaan keskittyvät jankkaamaan lähinnä kotiäitien ja työssäkäyvien naisten kanssa.
Kommentit (3)
Kiitos kakkonen että selvensit tätä minuakin askarruttanutta asiaa. Minä kun luulin, että kaikki nämä miehet eksyivät tänne aikanaan "hyi vittu mikä vittu"- ketjun saaneen mediahuomion innoittamana.
Olen myös ihmetellyt, miten niin moni mieskolumnisti ja julkisuuden henkilö näyttää viettävän aikaa täällä av:lla, sen verran moni nostaa palstan esille tasaisin väliajoin.
Saattaa se vittu-ketjukin olla osasyy, mutta siihen ketjuun kommentoineet olivat itse asiassa asiallisempia miehiä kuin tabu-ketjuun kommentoineet. Veikkaan, että kyseessä on pääasiassa eri miehiä. Vittu-ketjussa on varmasti vieraillut ns. tavallisia miehiä, joita vain kiinnostaa nähdä tavallisten naisten alapäitä, mutta miesasiamiesketjuissa vierailee lähinnä ihmissuhteista ja muutenkin elämästä syrjäytyneitä, katkeroituneita miehiä. Tavallisilla miehillä ei ole mitään syytä käydä haukkumassa naisia, eikä varsinkaan menestyneillä miehillä.
t. miljonääriäiti
Nämä "menestyneet" miehet ilmestyivät palstalle, kun Laasanen alkoi linkittää blogissaan vauva-palstan ketjuja. Jos käyt lukemassa Laasasen blogia, niin tajuat, että yksikään niistä miehistä ei ole menestynyt. Netissä voi jauhaa ihan mitä shaissea tahansa.
t. miljonääriäiti