Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

louis vuitton laukun hinta

Vierailija
15.05.2013 |

tietääkö kukaan,mitä maksaa neverfull-laukku tänä päivänä?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalaisten on pakko saada aina se laukku joka huutaa jotain merkkiä? Varsinkin kun sen aina pitää olla Louis Vuitton??? Toi neverfull tulee joka toisella ihmisellä vastaan Helsingissä

Vierailija
42/67 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nykyään Neverfull maksaa Helsingin liikkeessä? Netissä näyttää euroissa maksavan MM-Neverfull 860e,mutta eikö Hgin liikkeessä hintaan lisätä yleensä muutama kymppi? Onko kukaan ostanut nyt keväällä maaliskuun jälkeen Neverfullia? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on hinnat nousseet, nyt näyttää LV-sivuilla 855 hintaa, huh huh..

Vierailija
44/67 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 19:26"]

Veikkaan että jokaikinen av-mamma ottais kiljuen vastaan tuon laukun jos sen ilmaiseksi sais! 

[/quote]

Olet todellakin oikeassa, tuon laukun haluavat kaikki ja ainakin täällä Helsingissä (keskustan alueella) n. joka toisella on tuo laukku tosiaankin näyttää olevan, vaikka ei niitä ilmaiseksi jaellakaan. Keski-ikä laukun kantajalla on n. 25v.

Laukkuhan ei ole mitenkään kallis, ehkä vähän iphonea kalliimpi ja se iphonehan löytyy taas enemmän kuin joka toiselta. Ei siis kovin omaperäistä..

Vierailija
45/67 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä tuota kalliina, vaan kalliina laatuun ja käyttötarkoitukseen nähden.

Tuo voi olla ihan käyttökelpoinen arjessa, mutta mutta... en koe että niissä tilanteissa asu ikinä sopisi hyvin yhteen ruskean logoprintin kanssa. Eikä tuo kyllä toimi missään vähemmän arkisissa tilanteissakaan. Lisäksi on tosi iso ongelma tuo vetoketjuttomuus ja laukun materiaali.

Tulee sen verran halvahko vaikutelma laukusta, jos saumoissa, rakenteessa ja materiaaleissa on säästelty, että raha menee tuossa kohtaa hukkaan.

Vierailija
46/67 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neverfull on kiva laukku.

Kanvas on hyvä materiaali rannalle, shoppailuun, matkustamiseen.

Vierailija
47/67 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 16:53"]

onpa halpa! mä maksoin mun hermeksen vyöstä 790 €. tosin se on kokonaan nahkaa.

[/quote]

Nahkainen vyö??!!!! Eiiiiiii?! Vautsi!

Vierailija
48/67 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten ihan v%¤#n ruma ja halvan näköinen muoviveska!!! Näyttää erehdyttävästi Thaimaan tuliaiselta, en kehtais käyttää.

Vierailija
49/67 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

neverfull on kyllä hyvännäköinen laukku

Vierailija
50/67 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaks sitä edes kunnolla kiinni? Oikee taskuvarkaan unelmaveska.

Vierailija
51/67 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaks sitä edes kunnolla kiinni? Oikee taskuvarkaan unelmaveska.

Vierailija
52/67 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää, miksi joku käyttää tuollaisia summia merkkiasusteisiin?!! Laadukkaita laukkuja saa halvemmallakin. On aika surullista, jos itsearvostus on kiinni noin materialistisista asioista. Itse keksisin noille rahoille paljon parempaa käyttöä. Olen pohtinut, että vaikka olisin rikas ja olisi varaa kalliisiin laukkuihin, käyttäisin nekin rahat mieluummin hyväntekeväisyyteen. Siitä tulisi ainakin parempi mieli pitkäksi aikaa. Rikkaana en haluaisi näyttää rikkaalta, vaan olisin mieluummin tavallisen talliaisen näköinen, etten herättäisi vääränlaisten ihmisten huomiota. 

Vierailija
53/67 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo laukku on ihana! Ja tuskin kenenkään itsearvostus on kiinni laukusta ja sen hinnasta. Ja 700€ on taatusti paljon jos on vähän rahaa ;) 

Vierailija
54/67 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oikeesti kiinnostaa, että millaiset ihmiset käyttää noita muovisia hinnat alkaen -logoprinttilaukkuja? Teinit joo, mutta aikuinen?

Vierailija
55/67 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kyseinen laukku ja olen sen ostanut, kun tykkään sen ulkonäöstä ja on kivan mallinen. Olisin ostanut sen, vaikka merkki olis ollu vaikka halpis. Ostan laukkuja joista tykkään en merkin takia.

Vierailija
56/67 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on unelma-autoja joilla pohjola talvessa on vähemmä käyttöä. Merkkilaukulla voi kantaa asioita jonne Ferrarilla ei pääse (VISA). UNELMA=TULEVAISUUS.

Vierailija
57/67 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että jokaikinen av-mamma ottais kiljuen vastaan tuon laukun jos sen ilmaiseksi sais! 

Vierailija
58/67 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Kiljumisesta en tiedä, mutta kyllähän se edelleen myytäväksi kelpaisi. Rahoilla vois sitten ostaa laukun, jota kehtaa käyttääkin.

Vierailija
59/67 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Siinähän veikkaat, minulla se ei ole rahasta kiinni mutta en maksaisi satoja euroja käsilaukusta, joka ei ole kokonaan nahkaa. Ihan sama mikä merkki se on. Enkä muutenkään pidä merkeistä, joita näkyy pilvin pimein väärennöksinä liikenteessä. En haluaisi tuota edes lahjaksi.

Vierailija
60/67 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 16:53"]

onpa halpa! mä maksoin mun hermeksen vyöstä 790 €. tosin se on kokonaan nahkaa.

[/quote]

Merkillistä näitä Hermeksen fanittajiakin riittää. Minäkin tunnen yhden niiden perään kuolaavan.