Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

louis vuitton laukun hinta

Vierailija
15.05.2013 |

tietääkö kukaan,mitä maksaa neverfull-laukku tänä päivänä?

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 14:51"]

tietääkö kukaan,mitä maksaa neverfull-laukku tänä päivänä?

[/quote]

Vierailija
22/67 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 18:59"]

Olen pohtinut, että vaikka olisin rikas ja olisi varaa kalliisiin laukkuihin, käyttäisin nekin rahat mieluummin hyväntekeväisyyteen. Siitä tulisi ainakin parempi mieli pitkäksi aikaa.

[/quote]

Toki saat hyvän mielen, mutta on aivan eri asia montako % lahjoituksestasi päätyy lopulta siihen tarkoitettuun käyttöön. Kannattaa googlettaa esim. Punaisen Ristin skandaalit, missä paljastui, että suuri osa lahjoituksista meni mm. ylimmän johdon luksus(työsuhde)autoihin ja kalliisiin juhliin "verkostoitumistarkoituksessa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 00:43"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 10:31"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 00:56"]

Mikä "Hermeksen"? Eikö kukaan osaa taivuttaa Hermèsiä oikein? Pitäisiköhän ostaa Diorksen luomiväri huomenna?

[/quote]

Ai sinusta se taipuu Hermesen vai??

[/quote]

Ei, vaan Hermèsin. Siinähän se jo viestissä taivutti. :D

[/quote]

Hermès lausutaan [Hermee] eli Hermès'n.

Vierailija
24/67 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neverfull MM damier kuosissa maksaa 865euroa. viimeksi kun ostin tänä vuonna. :)

Vierailija
25/67 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shit, oikeasti ton hintanen nykyään? Ostin 4v sitten ja GM maksoi 530€. Toimii muuten hyvin viikonloppulaukkuna. Teen paljon parin päivän reissuja ja tohon mahtuu läppäri, laturit, parit vaatevaihtoehdot, kengät, meikkipussi ja shampoo ym pussukka, pikkulaukku.. Eikä toi materiaali likaannu. Nahkaiseen vkl-laukkuun tulisi skraaduja ainakin pohjaan pitemmällä aikavälillä, neverfullia voi käsitellä huolettomammin.

Vierailija
26/67 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikagoogletuksella löysin tämmöisen taulukon: 

http://magazine.trendsales.fi/blogit/trendsales-blogit/2014/8/2/louis-vuitton-laukkujen-hinnat

Itsellä olisi unelmissa Neverfull Damier Azur. Vai onkohan hankalan värinen? Ei kärsi laittaa ainakaan huulipunaa sisävuoria sotkemaan. Paljon on laukuilla hintaa, eivätkä koskaan alennukseenkaan mene...

Vierailija
27/67 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Nevefull MM:n Damier Ebene kuosilla tämän vuoden tammikuussa Helsingin liikkeestä, jolloin laukulla  oli hintaa 685 €. Tämän laukun laukun mukana ei tullut erillistä Pochettea, joka olisi sitten nostanut laukun hintaa vielä noin 200 €:lla. Hinnat ovat ilmeisesti nousseet taas tammikuun jälkeen muutaman kympin, joten hyvään aikaan ostin :)

Vierailija
28/67 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas muuten halpa laukku. mun vähän pienempi gucci maksoi kaks kertaa ton verran, mutta se onkin nahkaa.

Vierailija
29/67 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 12:29"]onpas muuten halpa laukku. mun vähän pienempi gucci maksoi kaks kertaa ton verran, mutta se onkin nahkaa.
[/quote]

Löytyy multakin Guccia, Mulberryä, Chanelia ja Burberryä jotka kaikki ovat maksaneet ko. Laukusta huomattavasti enemmän, mutta silti pidän kovin myös tästä laukusta.

Vierailija
30/67 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin kyseisen laukun 1 200 eurolla

Vierailija
31/67 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan niitä vaikka kuinka monta eri syytä minkätakia kukakin tykkää kalliista laukuista. Sama sääntö pätee ihan mihin tahansa mieltymykseen, oli se sitten laukut, korut, vaatteet yms.. Kaikkea noista saa muutamilla euroilla, mutta jotkut tykkää ostaa niitä kalliimmasta päästä olevie. So what, kenelläkään ei oo varaa arvostella toisen mieltymyksiä.:) itekkin tykkään laukuista ja maksan kalleimmista laukuista jopa yli 1000e. Kyllähän niitä halvemmallakin lähtee, mutta itelle tuottaa jollakin tavalla mielihyvää kun on saanut mitä haluaa, enkä rehellisesti sanottuna tiedä mikä on saanut mut ihailemaan nimenomaan näitä kalliita laukkuja. Onko sitten takana joku lempparisarja mitä katsoin nuorena tai joku julkimo jolla olen ko laukkuja nähnyt, jota olen katsomut ylöspäin. Itse saan niistä henkilökohtaista mielihyvää, enkä edes tuolla ihmisten ilmoilla pahemmin liiku nykyään, kun on lapsia ja elukoita huollettavana kotona. Jotkut taas tykkää ostekla sen takia että pääsee näyttämään muille kalliita laukkujaan, joka sekin on ohan ok mulle. Kaikki saa tehdä niinkun tykkää 

Vierailija
32/67 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä "Hermeksen"? Eikö kukaan osaa taivuttaa Hermèsiä oikein? Pitäisiköhän ostaa Diorksen luomiväri huomenna?

Vierailija
33/67 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pienimunaiset miehet ostaa mustan Audin, niin mikä juttu nämä Vuittonin laukut on? Pienitissisille naisille vai muuten vain vähäjärkisille? Kuka näitä oikein ostaa?

Vierailija
34/67 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
35/67 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on herpes ja musta Audi.

Vierailija
36/67 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ainaki niin köyhä etten käytä laukkuun ton verran rahaa. Perhana, tuolla hinnalla pääsee jo matkoille! Mutta säästän niistäkin. Onneksi olkoon... toisaalta, laitoin just asunnon pintaremppaan ja kunnostukseen lähelle 10 000 eur. Sillä olis saanut n. 700 e laukkuja 14 kokonaista kappaletta. 

Vierailija
37/67 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jassoo, taas mammat tukkanuotttasilla laukuista ;) Itse ihastuin neverfull malliin ennen kuin tiesin kyseessä olevan louis vuitton laukku. Nyt kaapista löytyy jo 2 kyseistä mallia. Molempia käytän. Tosin jos rahaa tulee tulevaisuudessa niin ostan seuraavan laukun nahkaisena. 

Vierailija
38/67 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 10:31"]

[/quote]

[/quote]

Ei, vaan Hermèsin. Siinähän se jo viestissä taivutti. :D

Vierailija
39/67 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin eilen kuallu, olis toikin jääny tiätämätä!

Vierailija
40/67 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin eilen huoriin 1000€ en pistä pahakseni jos muija käyttäis 800€ laukkuu.