Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

louis vuitton laukun hinta

Vierailija
15.05.2013 |

tietääkö kukaan,mitä maksaa neverfull-laukku tänä päivänä?

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.louisvuitton.de/front/#/deu_DE/search/NEVERFULL

noihin hintoihin suomessa muutama kymppi lisää

Vierailija
2/67 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

690e

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan mun neverfullia! Maksoi juuri tuon n. 700 e. 

Vierailija
4/67 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa halpa! mä maksoin mun hermeksen vyöstä 790 €. tosin se on kokonaan nahkaa.

Vierailija
5/67 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonse on vähän mistä kukakin tykkää ja haluaa maksaa. Kyllä minäkin ihmettelen, kun äitini käyttää rahaa 3000e hevostensa satulaan. Satuloitahan saa halvemmallakin, joku tykkää louis vuittonista, monta normaalia laukkua saa yhen lv:n hintaan mutta kenellä siihen on mitään sanomista, jos joku tykkää ja on rahaa laittaa siihen. Makuasioista ei voi kiistellä. Itse olen kanssa hurahtanut Louis Vuittonin maailmaan, ja pöyristyttäviä summia menee rahaa niihin(mieheni sanoin) mutta kyllä se mieskin käyttää rahaa autoihin ja elektroniikkaan, eipä paljoa ole varaa mennä sille sanomaan että "kyllähän kotiteattereita olisi halvemmallakin saanut" pääasia ettei eletä yli varojemme.

Vierailija
6/67 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma oon tosissani miettiny mista taa koko laukkuhysteria on saanut alkunsa. Sex and the city on yksi teoria mutta onko muuta?

Vierailija
7/67 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitte? Joku tykkää niistä laukuista, monilla niitä jo on. Onko se joku syy olla ostamatta itselleen neverfullia jos siitä tykkää, kun nii monella jo on. Ei vittu oikeesti onko se sulta jotakin pois jos joku ostaa mitä huvIttaa itelleen:D

Vierailija
8/67 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään ostamassa LV Neverfull MM Damier Ebene kassin. Maksoi huikeat 665 euroa, mutta pakko se oli kotiuttaa kun olen sitä niin pitkään miettinyt ja minulla oli liikkeeseen lahjaksi saatu lahjakorttikin. Nyt kun laukkua täällä kotona hypistelen niin on se kyllä ihana, mutta mielestäni kuitenkin hinta on noussut aikamoiseksi! Laukku kun ei ole kokonaan nahkaa ja muutenkin aika kevyen oloinen... En olisi ostanut mikäli minulla ei olisi ollut tuota 600 euron lahjakorttia. Uskon kuitenkin että laukku säilyttää arvonsa ja notkeutuu/pehmentyy käytön myötä. Laadukkaalta kyllä vaikuttaa.

Vierailija
9/67 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten maksoi alle 500 euroa... En minäkään muovilaukusta tuollaisia hintoja viitsi maksaa. Pari sataa lisää, niin sillä saa täysnahkaisen merkkilaukun.

Vierailija
10/67 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin siitä suurimmasta Neverfull GM-mallista 420 euroa noin kolme kesää sitten, ja sekin maksaa nyt 700 euroa, eli on hinnat kyllä nousseet rankasti, mutta onko laatu samalla kärsinyt kun valmistetaan niin paljon ja tiuhaan tahtiin? Veikkaan että ne jotka ostaneet omansa 5-10 vuotta sitten, ovat saaneet parempaa laatua.

Vierailija
11/67 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 17:44"]

Kävin tänään ostamassa LV Neverfull MM Damier Ebene kassin. Maksoi huikeat 665 euroa, mutta pakko se oli kotiuttaa

[/quote]

Mikä ihmeen suomiblogien muotisana tuo kotiuttaminen on??!

Tai laukkuaarre, toinen ällö blogimuotisana, mikä aarre se laukku nyt voisi olla, ellei se sitten ole pullollaan kultaharkkoja tai jalokiviä?

Vierailija
12/67 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, eikö se Audin tämän hetkinen muotiväri ole valkoinen, eikä musta?

Vierailija
13/67 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 02:06"]

Jos pienimunaiset miehet ostaa mustan Audin, niin mikä juttu nämä Vuittonin laukut on? Pienitissisille naisille vai muuten vain vähäjärkisille? Kuka näitä oikein ostaa?

[/quote]

Vierailija
14/67 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon!

Vierailija
15/67 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon!

Vierailija
16/67 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverilla on LV  ja olen vain katsonut hänen muuta tyyliään. Vaatteet ostaa alesta, halpahalleista ja kirppikseltä. LV-laukku pomppaa siitä tyylistä, näyttää koomiselta. Itse en halua laukkuja joissa kangas on täynnä logoja, sama kuin lukis citymarketti, logo ympäri ämpäri kassia tekee laukusta halvannäköisen. Miksi maksaa laukusta 700 euroa kun sitten on piraatit, eikä enää aitoja erota mistään.

Vierailija
17/67 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Oletko ihan sataprosenttisen varma että se hänen laukkunsa on aito, eikä Turkin tuliainen? =D

Vierailija
18/67 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksaisi ikinä muovisesta olkakassista tuon vertaa. Itsellä Mulberry Bayswater ajaa saman asian, mutta se on nahkaa ja tehdään täällä Englannissa. 

Vierailija
19/67 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Nää on kyllä niin loistavia nää keskustelut! :D Kuinka joku, jota kyseinen merkki ei selvästikään edes kiinnosta, jaksaa kuitenkin nähdä vaivan ja löytää tiensä kyseiseen keskusteluun ja haukkua täällä aiheesta juttelevat :D Siis aivan loistavia tyyppejä! Miettikää nyt. Miten ihmeen väliä sillä on, millaisia laukkuja kukakin käyttää? Älä itse käytä, jos ei kiinnosta. Hyvä niin. Tuskin ihmistä voi sentään yhden laukku-ihastuksen myötä tuomita/määritellä? Itse tykkään kovasti LVn laukuista (omistan yhden, toivon toista, olen 32v stt, en rikas), mutta yhtälailla rakastan Torista ostettua n.20€ nahkalaukkua. Vaihtuuko siis identiteettini tai arvostukseni muiden silmissä kävellessäni LVn liikkeeseen tai klikatessani itseni Torin sivuille?

Vierailija
20/67 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merekeskus 18 euroa keskioven myyjällä muilla 23 euroa.