Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa! Miten poistetaan blogi Vuodatuksesta?

Vierailija
15.05.2013 |

En löydä mitään keinoa poistaa koko blogia. Olen jo poistanut kaikki artikkelit, mutta en saa koko blogia poistettua kokonaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan osaa auttaa??

Vierailija
2/10 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko julkinen?

Blogin pito on kyllä oikeasti aika kurja juttu, kun poistaminen on tehty niin vaikeaksi. Voiko siellä edes ottaa yhteyttä mihinkään? Kuka sivustoa ylläpitää tms? Ootko jo googlannut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 09:39"]

Onko julkinen?

Blogin pito on kyllä oikeasti aika kurja juttu, kun poistaminen on tehty niin vaikeaksi. Voiko siellä edes ottaa yhteyttä mihinkään? Kuka sivustoa ylläpitää tms? Ootko jo googlannut?

[/quote]

On julkinen. Kirjoitin omasta avioeroprosessista anonyymisti ja yksi työkaveri oli tunnistanut minut siitä jostain käsittämättömästä syystä. Poistin jo kaikki artikkelit ja kaiken, mitä ikinä voin, mutta itse blogia en pysty poistamaan.

Olen googlaillut, enkä löydä mitään apua. Minulla oli joskus opiskeluaikana pakollinen blogger-blogi oppimispäiväkirjana ja sen olen poistanut, mutta en löydä Vuodatus-blogista mitään tietoa, miten sen saa poistettua.

ap

Vierailija
4/10 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onnistu minäkään poistamaan. Tein testiblogin pariksi päiväksi jotta oppisin käyttämään varsinaista blogiani. Käsittääkseni Vuodatus ei lupaa että blogia voi tulevaisuudessakaan poistaa, vaan se lupaa että koko tunnuksesi voi poistaa. Tämähän tarkoittaa kaikkien blogiesi menettämistä.

Mutta blogin voi pistää salasanasuojauksen taakse eikä sen olemassaolokaan kaiketi silloin paljastu kenellekään joka ei tiedä tarkkaa osoiteriviä. Testiblogithan kannattaakin näin pitää näkymättömänä. Otsikkoa ja sisältöä pystyy kai sitten muuttamaan, joten vanhan blogin päälle voi ruveta tekemään uutta kunhan keksii aiheen, ja pitää siihen asti blogi piilossa. Joten tarvinneeko kokonaan poistaa, ei kai.

Vierailija
5/10 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tähän vieläkään mitään ratkaisua löytynyt, voiko vuodatuksen blogia mitenkään poistaa!??

Vierailija
6/10 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite yritän kans poistaa, en muista mistä ongin tän tiedon, mutta siinä luki jotain "voit poistaa sivusi omasta profiilista lähiaikoina"

Vierailija
7/10 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetukset - Näkyvyys - Salasanasuojattu

Vierailija
8/10 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi mitä se poistaminen auttaa? On jo waybackmachinen arkistossa, josta voi lukea vaikka vuosien päästä.

Vierailija
9/10 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodatuksessa blogeja ei voi poistaa ollenkaan itse. Sitä ominaisuutta on luvattu jo ainakin vuoden verran, mutta eivät ole saaneet aikaiseksi. Luultavasti täytyy ottaa yhteyttä ylläpitäjään, ja pyytää heitä poistamaan. Täältä saattaa löytyä jotain apua yhteydenottoon: http://changelog.vuodatus.net/

Vierailija
10/10 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan buodatus sivut laitettu uusiksi. Blogeja kadonneet.