Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein soitatte

Vierailija
14.05.2013 |

Olen tavannut Miehen miehen ja tapaillaan. Jopa puhelimessa juttua riittää... Soitan joka päivä mutta nyt aloin murehtia onko se liikaa, koska kaverit sanoi ettei koko ajan saa soitella. Mitä mieltä? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin soittelimme 1-4h aina siihen asti kun muutimme yhteen 9v sitten

Oletko suhteessa kavereidesi kanssa vai jonkun miehen? MIeti nyt hiukan itsekin kuka sen sopivan rajan määrittelleja kumoi teistä soittaa.

Vierailija
2/5 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mieheni ja minä aloimme seurustella, soitimme noin 10-20 kertaa päivässä.

Naimisiinmenon ja esikoisen syntymän jälkeen soittelu vähentui hiljalleen (esikoisen syntymä toi toki piikin jolloin soiteltiin jatkuvasti)  10 kertaan.

Asuimme silloinkin miehen opiskelujen vuoksi eri paikkakunnilla.

Nyt, suurperheellisinä 7 lapsen vanhempina, soittelemme enää noin 2-3 kertaa päivässä silloin kun jompikumpi on työmatkalla pois kotoa.

(Normaalisti työskentelemme kumpikin pääosin kotoa käsin ja on äiviä, jolloine emme soita toisillemme kertaakaan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me Markon kanssa soiteltiin kerran viikossa ja nähtiin kerran kahdessa, ennen kuin muutettiin yhteen. Ei olla kumpikaan mitään lörpöttelijöitä, joten tuo oli jo meille paljon. Miten jollakin riittää juttua useaksi tunniksi ja vielä joka päivä?

Vierailija
4/5 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok.Heidi haluaa ehdottomasti kertoa hänen suhteestaan.Ok.

Vierailija
5/5 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 21:11"]

Me Markon kanssa soiteltiin kerran viikossa ja nähtiin kerran kahdessa, ennen kuin muutettiin yhteen. Ei olla kumpikaan mitään lörpöttelijöitä, joten tuo oli jo meille paljon. Miten jollakin riittää juttua useaksi tunniksi ja vielä joka päivä?

[/quote]

Mä olenkin miettinyt mitä Markolle kuuluu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi