Auhdksoetke tiedätkö OLEN HUMALASSA.OLEN JUONUT VIINIÄ
Kommentit (6)
Minäkin olen juonut tänään kaksi pulloa viiniä ja kunhan viimeisetkin lapsista nukahtaa, avaan luultavasti kolmannen.
Näkyvästi humalassa en kuitenkaan ole. (Alkometri tietenkin kertoisi kiistämättömän totuuden)
Aloitin tästä omankin ketjun joskus aiemmin...
Juon keskimäärin 12 annosta alkoholia per päivä eikä se kuluneina vuosikymmeninä ole vielä aiheuttanut minulle mitään varsinaisia ongelmia.
Minulla on vain matkoilta ostettu pikkupullo (1 ravintolalasillinen) punkkua ja en raski juoda sitä.. sillä pelkään, ettei se nouse yhtään päähän ja menee ns. hukkaan :(
Maun takia ei kannata sitä juoda, pahaa oli kun maistoin aiemmin toisen plon :D
[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 19:16"]
Minäkin olen juonut tänään kaksi pulloa viiniä ja kunhan viimeisetkin lapsista nukahtaa, avaan luultavasti kolmannen.
Näkyvästi humalassa en kuitenkaan ole. (Alkometri tietenkin kertoisi kiistämättömän totuuden)
Juon keskimäärin 12 annosta alkoholia per päivä eikä se kuluneina vuosikymmeninä ole vielä aiheuttanut minulle mitään varsinaisia ongelmia.
[/quote]
Onko maksassa rasvoittumista? yllätyin, kun vain 8 vuoden tissuttelun jälkeen (n. 3-4 annosta alkoholia päivittäin viikolla, viikonloppuisin 5-7) maksani oli 30% rasvoittunut.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 19:21"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 19:16"]
[/quote]
Onko maksassa rasvoittumista? yllätyin, kun vain 8 vuoden tissuttelun jälkeen (n. 3-4 annosta alkoholia päivittäin viikolla, viikonloppuisin 5-7) maksani oli 30% rasvoittunut.
[/quote]
Ei. Se on yllättävää ja pyysin tarkistamaan uudelleenkin, mutta kaikki arvot ovat toistaiseksi hyviä. Jokin poikkeavuus varmaankin taustalla. Ei kuitenkaan vaikuta muihin asioihin.
Löysin kuin löysinkin (olen huono hakukoneidenkäyttäjä) edellisen aloitukseni:
http://www.vauva.fi/keskustelu/3811175/ketju/olen_alkoholisti/sivu/3
Tuo siksi, että vaikka jonkun tekisikin mieli keskustella kanssani, en syyllistyisi aloittajan ketjun "kaappaukseen".
tarkoittaa suomeksi:pysy poissa.