Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti mökille etukäteen kertomatta

Vierailija
11.07.2020 |

Miten reagoisitte jos mies ilman ennakkoilmoitusta lähtee kaverinsa mökille viikonlopuksi ja jättää sinut hoitamaan yhteisiä lapsia? Perjantaina töiden jälkeen haki kamansa ja lähti kertomatta milloin palaa. Tänään lapsi soitti perään niin kuulemma huomenna on tulossa.

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuossa mitään ihmeellistä, ei kaikki välttämättä jaksa enää työviikon jälkeen sitä perhe-elämää koko viikonloppua vaan tarvitsee pienen breakin arkeen.

Vierailija
2/94 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eka kerta, niin sanoisin, että perheessä on tapana neuvotella suunnitelmista muiden kanssacetukäteen. Jos ollut tapana jo aiemminkin, niin sanoisin vähän kovempaa, mitä se sitten tarkoittaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kertooko edes sen, että on kaverin mökillä?

Jos ei kerro mitään, ainoastaan katoaa, niin huolestun. Jos taas kertoo, että menee kaverin mökille, niin asia OK. Kyllä minä osaan lapset hoitaa, ei ole mikään ongelma.

Vierailija
4/94 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuossa mitään ihmeellistä, ei kaikki välttämättä jaksa enää työviikon jälkeen sitä perhe-elämää koko viikonloppua vaan tarvitsee pienen breakin arkeen.

Ehdotus: älä pariudu tai lisäänny. Ikinä. Vaikka tolla asenteella ei taida kyllä olla pelkoakaan...

Vierailija
5/94 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua ap kun sulla on harmia. Olisit Sakarin kanssa onnellinen

Vierailija
6/94 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
7/94 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tietysti ihan ok, että mies lähtee mökille, mutta olisi kyllä korrektia kysyä, onko vaimolla mahdollisesti mitään suunnitelmia silloin, mihin tämä reissu mahdollisesti vaikuttaa.

Vierailija
8/94 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kerro mitään, ainoastaan katoaa, niin huolestun. Jos taas kertoo, että menee kaverin mökille, niin asia OK. Kyllä minä osaan lapset hoitaa, ei ole mikään ongelma.

...eikä mulla ole omaa elämää, ainoa sisältö siihen ovat vajaaälyiset räkänokat.

Mä olinkin eilen pari päivää Helsingissä. Ootko sä ikin ollut? Tuskin?. Kuljetkin varmaan joissain vrockseissa ja n kananpersetukka ja hevonperse. Hesassa oli ihana aurinkotuuli ja kiertelin kaikki Punavuoren pikkuliikkeet meiningillä, että vain ihastelen tavaroita, en osta mitään... oli niin rentouttavaa. Mutta sulla on pari vajaaälyistä kiljuvaa kakaraa seuranasi, onnea vaan! Kaipaatko koskaan aikuisseuraa?

Vierailija
9/94 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sanonut aina, että ei kiinnosta, en lähde mökille, en jaksa.... miehen on niin paljon helpompi vaan mennä ilman negatiivista kumppaniaan.

Vierailija
10/94 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdotus: älä pariudu tai lisäänny. Ikinä. Vaikka tolla asenteella ei taida kyllä olla pelkoakaan...

Juu, vela olen ja sinkku myös tällä hetkellä. Mutta ymmärrän kyllä miten ihminen voi olla työviikon jälkeen väsynyt. Olen itse nukkunut viime yönä n. 12 tuntia, heräsin iltapäivällä ja join kahvit, palstailin muutaman tunnin ja sitten kävin sohvalle pötkölleen ja nukahdin muutamaksi tunniksi ja nyt yritän jollain tavalla heräillä ja syön vanukasta, lähden kohta käymään syömässä jos sade vähän hellittäisi.

Niin en todellakaan ihmettele jos joku ei jaksa enää sitä lapsiperhehulinaa viikon jälkeen, ei puhettakaan että hankkisin lapsia.

Vierailija
11/94 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku jaksaa olla vapaaehtoisesti lapsiseurassa? Hyi hirvee. Ainoa ilo vanhemmuudessa on se oma kumppani, josta saa aikuista seuraa typerien kakaroiden keskelle. Jos se vaan tuolleen välittäis itsestään ois vitsit vähissä...

Vierailija
12/94 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...eikä mulla ole omaa elämää, ainoa sisältö siihen ovat vajaaälyiset räkänokat.

Mä olinkin eilen pari päivää Helsingissä. Ootko sä ikin ollut? Tuskin?. Kuljetkin varmaan joissain vrockseissa ja n kananpersetukka ja hevonperse. Hesassa oli ihana aurinkotuuli ja kiertelin kaikki Punavuoren pikkuliikkeet meiningillä, että vain ihastelen tavaroita, en osta mitään... oli niin rentouttavaa. Mutta sulla on pari vajaaälyistä kiljuvaa kakaraa seuranasi, onnea vaan! Kaipaatko koskaan aikuisseuraa?

Mihin sinua sattuu?

Minulla on kesämökki siinä Punavuoren kupeessa eli kiva kattoterassikaksio, jonne voin koska tahansa mennä jos on semmoinen olo, että haluan kuljeskella Helsingissä. Minulla on myös varaa ostaa niistä pikkuliikkeistä, ei ole pakonomaista tarvetta vain hypistellä. Aikuiskavereita shoppailukierrokselle löytyy myös, ei tavitse tavallasi olla totaalisen yksin.

Lapseni eivät kilju, he ovat hyvää seuraa kenelle tahansa. Jos mies menee kaverin mökille, minä voin mennä lasten kanssa vaikka meidän omalle rantahuvilalle tai sitten ollaan vain kotona. Viikonloppuisin en viihdy Helsingissä, liikaa lupiineja liikenteessä.

Vierailija
13/94 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, vela olen ja sinkku myös tällä hetkellä. Mutta ymmärrän kyllä miten ihminen voi olla työviikon jälkeen väsynyt. Olen itse nukkunut viime yönä n. 12 tuntia, heräsin iltapäivällä ja join kahvit, palstailin muutaman tunnin ja sitten kävin sohvalle pötkölleen ja nukahdin muutamaksi tunniksi ja nyt yritän jollain tavalla heräillä ja syön vanukasta, lähden kohta käymään syömässä jos sade vähän hellittäisi.

Niin en todellakaan ihmettele jos joku ei jaksa enää sitä lapsiperhehulinaa viikon jälkeen, ei puhettakaan että hankkisin lapsia.

Aah, taas löytyi yksi näitä "I live to work" tapauksia jotka uuvuttavat itsensä töissä. Yhteiskunnassa pitäisi vakavammin puuttua tähän. Perhe on yhteiskunnan perusyksikkö ja pitkällä tähtäimellä kaikki perustuu siihen. Jokainen joka jättää lapset hankkimatta ei ajattele kuka eläkkeet maksaa.

Vaikka tekisit miten paljon töitä ja olisi hyvä palkka niin siitä huolimatta eläkkeelle jäädessäsi on jälleen vähintään yksi veronmaksaja vähemmän jos lapset jäi sen työuran jalkoihin. 

Vierailija
14/94 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, onko miehelle ok, jos sinä tekisit samalla lailla? Ja jos sanoo, että on, niin sitten vaat toteutat sen.

Vierailija
15/94 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että ihan aurinkotuuli...

Tyrsk. Tulisitko siivoamaan kaffet näppäimiltäni?

Vierailija
16/94 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ap olisit samalla tavalla vaan pe ollut kassien kanssa lähdössä ja adios. Kyllä sitä perheessä sovitaan yhdessä menoista, muutenhan sitä hyvällä tuurilla molemmat on menossa yhtä aikaa.

Vierailija
17/94 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sanonut aina, että ei kiinnosta, en lähde mökille, en jaksa.... miehen on niin paljon helpompi vaan mennä ilman negatiivista kumppaniaan.

Lapset varmaan olisivat innoissaan lähteneet isän mukaan. Harmi, mutta ehkä sitten seuraavalla kerralla.

Vierailija
18/94 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tämä oli vitsi? Kun perhettä perustetaan, siinä on kaksi vanhempaa lapsilla. Ei isä ole mikään sivuhahmo siinä joka voi vaan tulla ja mennä miten sattuu ilman että huolehtii lasten asiat kuntoon.

Millään tapaa ei ole sopivaa vaan toisen kadota. Mitähän olisit sanonut siinä kohtaa jos isä kirjoittaisi tätä kun äippä vaan kadonnut mökille? Olisiko ihan yhtä OK muka? Monihan siinä kohtaa olisi vääntämässä jo lasua ja haukkumassa äitiä pystyyn.

Vierailija
19/94 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy, onko miehelle ok, jos sinä tekisit samalla lailla? Ja jos sanoo, että on, niin sitten vaat toteutat sen.

Olen kyllä tällä hetkellä niin raivona, että ajattelin ensi viikonlopuksi varata hotellin ja häipyä perjantaina mitään sanomatta. Sitä en tosin tiedä miten selviän tämän v*tutuksen kanssa ensi viikonloppuun. Ap.

Vierailija
20/94 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kysyy muilta kanoilta, että miten tähän pitää suhtautua? Jos nyt suhtautuisit niin kuin luontevalta tuntuu. Jos ei ole ok sinulle niin möksähdä ja juttele asiasta miehen kanssa. Jos taas on ok niin mikäs siinä sitten on. Kai sitä aikuinen ihminen parista lapsesta selviää, varsinkin jos ikää on jo sen verran, että koulussa ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän