Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka unohtaa

Vierailija
14.05.2013 |

toinen mies? Olen ollut yli puoli vuotta ihastunut "samassa" työpaikassa työskentelevään mieheen. Ihastumiseni syventyi ja aloimme olemaan yhteyksissä viestitellen. Aloin käymään miehen luona kylässä. Olimme yhteyksissä viikottain, välillä päivittäin. Mies toi ilmi ettei halua kanssani vakavaa seurustelusuhdetta.

Olen naimisissa ja minulla on lapsia nykyisen mieheni kanssa. Olen suunnitellut eroa jo pidemmän aikaa ja olemme siitä mieheni kanssa puhuneet.

Nyt olen viettänyt miehen kanssa yhteisen yön, jatkanut vierailuja hänen luonaan ja olemme päivittäin yhteyksissä. Mies on myöntänyt ihastumisen ja minä myös. Mies ei edelleenkään halua liian vakavaa suhdetta.
 Olen ihmeissäni siitä mitä mies haluaa. Haluaako hän leikkiä kanssasi kunnes löytää jotain parempaa, "pelkääkö" mies lapsiani.

En tiedä mitä tehdä, pitäisikö minun unohtaa mies ja varoa särkemästä omaa sydäntäni. Selvintä olisi hoitaa ero ensin alta ja miettiä sitten tulevaisuutta. Mutta olen niin ihastunut, että ihan heikottaa kun tapaan miehen.
 En tiedä ihan varmaksi sitäkään, että olenko 100% varma haluavani erota omasta miehestäni. Luulen rakastavani häntä, mutta en tiedä mitä tämä leikkiminen toisen miehen kanssa on. Oma mieheni on muuttunut paljon suunniteltaessa eroa. Olemme puhuneet asioista joista emme ennen puhuneet. Miksi nyt kaikki muuttuu kun olen saanut ns rohkeutta lähteä kotoamme ja miettiä rauhassa tulevaisuutta.

Miten osaan saada selville mikä on oikein ja miten jatkan elämääni? Auttakaa, olen ihan rikki kaiken tämän kanssa :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika parantaa, ei kai sitä oikein muuta voi kuin antaa ajan kulua ja pitää etäisyyttä mieheen. Itsekin samassa tilanteessa, tosin niin, että mies on varattu ja minä vapaa.

Vierailija
2/5 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 17:03"]

Aika parantaa, ei kai sitä oikein muuta voi kuin antaa ajan kulua ja pitää etäisyyttä mieheen. Itsekin samassa tilanteessa, tosin niin, että mies on varattu ja minä vapaa.

[/quote]

Uskoisin ajan parantavan jos emme olisi päivittäin tekemisissä töissä. Miten voin unohtaa kun ihailen miestä melkein päivittäin.
 Haluanko oikeasti unohtaa vai uskottelenko vain itselleni unohtavani. Olen yrittänyt kerran unohtaa ja lopettaa yhteydenpitoa, mutta sitä kesti muutaman päivän. Minussa ei ole niin paljon, että sanoisin miehelle ettei pidetä mitään yhteyttä. En halua sitä ja sillä en sitä sano.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat unohtaa, niin luultavasti on pakko pitää tietty etäisyys, ilman sen erityisempää kontaktia kun muutenkaan työpaikan tuttujen kesken. Brutaalia mutta aika totta.

Vierailija
4/5 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muut herätä sellaista kiinnostusta ja saa jalkoja menemään alta kun heidät näkee ;)

AP

Vierailija
5/5 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti en varmasti halua unohtaa, pelkään vain satuttavani itseni. Haluaisin mieheltä enemmän, mutta ilmeisesti en sitä tule saamaan :( Miksi mies haluaa, mutta ei halua. Mies ei vaikuta olevan pelkästään seksin perässä. Ensimmäiseen kertaan meni pitkään...

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän