Mihin käyttäisitte worchester-kastiketta?
En ole ennen tuota kokeillut,mutta uteliaisuuttani ostin. Onko mihin sopiva soosi,käykö esim. hampurilaisiin vai mihin laittaisitte? Hyviä reseptejä saa vinkakta.
Kommentit (17)
Jauheliharuokiin, patoihin, kastikkeisiin.
Nopea kylmä kastike syntyy, kun sekoitat valkosipulia, hyvälaatuista ketsuppia ja worchesteria. Tarjoa esimerkiksi paistetun kanan tai pihvin kanssa.
Rottien / Persujen myrkyttämiseen käyttäisin.
No viimeks heitin soijakastikkeen kaveriks jauhelihasoosiin, tulee kiva hapokkuus siitä.
Ruokiin sitä yleensä laitetaan, mutta voi kai sitä juoda sellaisenaankin.
Muistaakseni sitä tulee bloody mary- drinkkiin
Olen maustanut sillä voileipäkakkuja, wokkiruokia ja kastikkeita.
Vierailija kirjoitti:
Kermakastikkeeseen
https://www.arla.fi/reseptit/kermakastike/
Siinä ohje. Tuli muuten hyvää. Muusin ja lihapullien kanssa söin.
Oysters Kilpatrick ostereihin se kuuluu aina.
Ketsupin tapaan. Korvaa ketsupin Worchesterilla.
En ole koskaan nähnyt Worchester-kastiketta. Itse ostan Worcester-kastiketta tai Worcestershire sauce -kastiketta.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt Worchester-kastiketta. Itse ostan Worcester-kastiketta tai Worcestershire sauce -kastiketta.
Olet oikeassa mutta mietipä voisiko oikeinkirjoituksesta huomauttaa jollain toisella tavalla kuin näsäviisaasti tärkeillen.
Kikkelini maustamiseen, tietenkin.
No, totta kai bloody maryihin! Tuo. On ainut syy, jonka takia olen kastiketta ostanut. On tullut ostettua lukuisia pulloja elämän aikana ja aina bloody mary -drinkkejä varten. Loistava aamun avaus juoma!
Vierailija kirjoitti:
Rottien / Persujen myrkyttämiseen käyttäisin.
Älä parjaa rottia! Ne ovat erittäin älykkäitä nisäkkäitä. Samaa ei voi sano persuista...
Kastikkeet, lihan maustaminen