Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

autot - tarkein asia

Vierailija
14.05.2013 |

Jos perheenne autojen värin valinta olisi vain sinun päätettävissä, niin minkä värinen auto teillä olisi?

Entä minkä värisiä  autoja on nyt?  Tuntuu nimittäin siltä, että autojen väri perheissä on ainoita asioita, joissa miehen sana on laki.

Meillä olisi nyt turkoosi auto, jos minä olisin saanut päättää. Nykyinen auto on harmaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton väri riippuisi auton merkistä ja mallista :)

Vierailija
2/7 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sana on laki? Minä olen aina ollut se joka meidän perheessä päättää uutena hankittujen autojen värin. Miestäni ei voisi vähempää kiinnostaa autojen värit...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvä, miten olisi perusperheauto... nissan tai vastaava? Miksi oi miksi sen on oltava harmaa. Turkoosi tai joku iloinen keltainen erottuisi hehtaarimarketin parkkipaikallakin paremmin?

Vierailija
4/7 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin minä päätän auton värin eikä mies. Käytetty auto voidaan jättää ostamatta, jos väri on väärä.

Komppaan näkyvää keltaista, vaikka sellaista ei meillä olekaan. Tuleva trendivärikö?

Vierailija
5/7 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKII AUTOIHIN EI VALKOINEN SOVI EIKÄ MUSTA

Vierailija
6/7 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin päättää, auto ei olisi punainen, ruskea eikä vihreä. Kaikkien muiden värien osalta pitäisi katsoa, mikä sopisi kyseiseen autoon parhaiten.

Meillä on kaksi sinistä autoa. Toinen autoista tosin on ostettu käytettynä, ja silloin oli väriä tärkeämpää löytää sopivan vähän ajettu sopivan hintainen auto.

Vierailija
7/7 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa cromilistoilla.