Nainen: Montako exää miehelläsi on?
Ja millaisia he ovat?
Onko miehesi yhteyksissä heihin?
Kommentit (53)
Ei yhtään. Vein sen poikuudenkin.
Neljä eksää, ei ole enää vuosiin ollut missään yhteyksissä. Yhden heistä olen tavannut, vietimme jopa iltaa yhdessä. Tiedän tosin kaikkien nimet ja tarinat.
2, oikein mukavia naisia :) minä pidän yhteyttä kun kavereita ollaan, mies ei juurikaan :D
Kaksi avioliittoa ja yksi avoliitto. Ja lisäksi jokunen seurustelusuhde nuoruudesta. Mainittakoon, että mies itsekin jo eläkeiässä. Ex-vaimoista kahden kanssa on tekemisissä, toisen kanssa säännöllisesti koska on yhteisiä jälkeläisiä, toisen kanssa vaihtavat silloin tällöin kuulumisia tai tapaavat ehkä kerran kaksi vuodessa. "Mummovaimon" tunnen minäkin.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 10:45"]Ei yhtään. Olen mieheni ensimmäinen ja ainoa eikä se kokeneempana aina mitenkään kovin mukavaa ole. Etenkin riidellessä mies ottaa tuon kortin esiin.
Toisekseen, voisi olla ehkä parempaa seksiä, jos sillä olisi kokemusta vähän enemmän.
[/quote] tuskin se siitä paremmaks muuttuis. Kokemus ei kerro laadusta!
T:poikuuden mieheltään vienyt ja saanut elämänsä parasta seksiä ekasta kerrasta lähtien ja itsellä kyllä kokemusta valitettavasti muistakin
0, tavattiin 14 vuotiaina :D tosin ollaan vasta 20 vuotiaita mutta silti- kiva näin olla kaikessa se ensimmäinen :) samoin hän minulla.
En tiedä, eikä kiinnosta. Oli tavatessamme 45-vuotias eli eiköhän siihen ikään mennessä ole ollut lukuisia seurustelusuhteita ja yhden illan hoitoja. Itsellä ainakin oli enemmän, kuin tarpeeksi ja omaa lukua en tule koskaan hänelle kertomaan. Mies on uskollinen ja se riittää minulle.
Muutama vähän pitempi suhde ja muista ei ole mitään tietoa. Tapasimme kun olimme jo vähän vanhempia. Minä en halua tietää hänen menneisyydestään. Elämä on helpompaa, kun ei tiedä.
yksi suhde, josta tiedän vähän mutta joka kuulosti todella omituiselta. Baarista pokailtuja lyhyempiä juttuja varmasti jonkin verran. En ole kysellyt eikä varsinaisesti kiinnosta. Miehen elämä muuttui ihan täysin, kun tapasimme enkä usko, että hän kaipaa entisestä mitään.
Ei tällä ole mitään seurustelusuhteita takana, mutta irtop*lluja sitäkin enemmän. Joka toinen muija tervehtii kaupungilla kulkiessa. Ulkonäkö syynä, viimosen päälle, pitkä, raamikas ja ammattina vielä palomies. Ei kuulu minulle kenenkään menneisyys, vaikka eihän tuo pelimiehen maine kiva tietenkään ole. Varsinainen kotihiiruli tästä kuitenkin kuoriutui, viihtyy kanssani hyvin, eikä pyöri baareissa.
Kyllä on naiset melkoisia tyrkkyjä tänä päivänä, kun suoraan käydään sepalukseen kiinni, vaikka olen vieressä. Hauskin tapaus sattui kuitenkin viimeksi kaljareissullamme, kun homo tuli miestä iskemään. Seurasi veskiin ja antoi puhelinnumeronsakin. Kaikkea sitä täytyykin kokea.
Varsinaisia seurustelusuhteita ei ole kai kovin montaa ollut mutta arvioisin että muutamasta ylöspäin, alle kymmenen. Petikavereita hieman enempi. Yksikään juttu ei ole kestänyt käsittääkseni yli muutaman kuukauden, paitsi meidän (no me ollaankin jo naimisissa ja lapsia, itselleni onkin ensimmäinen kunnon seurustelusuhde). Kaikki miehen exät ovat pettäneet häntä kuulemma. Eivät ole yhteyksissä mutta ei mitään draamaakaan ole. Viimeisin eksä tosin kuului kovasti vakuuttelevan yhteisille tutuille että saisi mieheni minulta koska vain, nolasi tuolla vaan itsensä. Nämä miehen edelliset suhteet ovat sijoittuneet sinne teini-ikään ja aikuisuuden kynnykselle. En ole huolissani :)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 10:56"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 10:28"]
Ihana ketju :'D ihanan naiveja naisia täällä.
En enää ikinä tässä elämässä sorru mieheen joka haukkuu kaikki eksänsä valehteleviksi, hyväksikäyttäviksi narsisteiksi. On runsaasti kokemusta siitä että juuri sellaiset miehet ovat varsinaisia aikapommeja ja henkisesti aivan tasapainottomia sekoilijoita.
[/quote]
Minä en ole sortunut ensimmäistäkään kertaa.
Mitenköhän se tekee minusta naivin?
[/quote]
Se sana on naIIvi. Kaksi iitä sinne väliin! Aina tää ärsyttää
-ohis
En tiedä. Ainakin yksi, jonka kanssa lapsia. Tiedän myös yhdestä toisesta, vaan ei olla puhutta aiheesta. Keskitytään meidän suhteeseen.