Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: Montako exää miehelläsi on?

Vierailija
14.05.2013 |

Ja millaisia he ovat?

Onko miehesi yhteyksissä heihin?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä eikä kiinnosta. Jokaisella on menneisyys. Minulle riittää, että tiedän, ettei mieheni ole koskaan ketään pettänyt. Ja mulla niitä exiä taitaa olla aikas paljon enemmän, joten asiasta en silläkään halua hänen kanssaan keskustella...

Vierailija
22/53 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Olen mieheni ensimmäinen ja ainoa eikä se kokeneempana aina mitenkään kovin mukavaa ole. Etenkin riidellessä mies ottaa tuon kortin esiin.

Toisekseen, voisi olla ehkä parempaa seksiä, jos sillä olisi kokemusta vähän enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 10:41"]

En tiedä eikä kiinnosta. Jokaisella on menneisyys. Minulle riittää, että tiedän, ettei mieheni ole koskaan ketään pettänyt. Ja mulla niitä exiä taitaa olla aikas paljon enemmän, joten asiasta en silläkään halua hänen kanssaan keskustella...

[/quote]Tosiasia on että sä et voi varmaksi sanoa onko miehesi pettänyt ellet ole viettänyt hänen kanssaan 24/7, mikä ei parisuhteessa olisi kamalan tervettä.

Mun mies jäi kiinni pettämisestä vaikka meillä oli pitkä, erinomainen suhde ja suloiset pienet lapset. Siltikin mies meni ja rakastui työkaveriinsa. Mieheni on kaiken lisäksi uskovainen ja ehdottomasti yksiavioisuuden kannalla mutta tunteilleen hän ei kertomansa mukaan silti voinut mitään. Hän tunnusti itkien että rakasti yhtä aikaa työkaveriaan sekä minua ja perhettään. Aiemmin olisin voinut vannoa että mun mieheni ei petä, koskaan, ikimaailmassa.

Vierailija
24/53 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan se 10. Kaikki aika lyhyitä suhteita. Ei taida kummemmin yhteyttä pitää, varmaan moikkaa jos kadulla törmää, mutta ei sen syvällisemmin.

Vierailija
25/53 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 10:28"]

Ihana ketju :'D  ihanan naiveja naisia täällä.

En enää ikinä tässä elämässä sorru mieheen joka haukkuu kaikki eksänsä valehteleviksi, hyväksikäyttäviksi narsisteiksi. On runsaasti kokemusta siitä että juuri sellaiset miehet ovat varsinaisia aikapommeja ja henkisesti aivan tasapainottomia sekoilijoita.

[/quote]

Minä en ole sortunut ensimmäistäkään kertaa.

Mitenköhän se tekee minusta naivin?

Vierailija
26/53 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 09:24"]

Mikset kysy mieheltäsi? Eikö ihmiset kysele entisistä tai kerro itse? Ei me enää entisistä juurikaan puhuta kun ollaan oltu 6 vuotta yhdessä, mutta kyllä mua alussa kiinnosti montako suhdetta takana päin (noin suunnilleen), miksi olivat kariutuneet jne. Mun miehellä onkin aika monta exää... Yksi avoliiitto, lisäksi pari useamman vuoden suhdetta ja  monta lyhyempää suhdetta... On seurustellu melkein koko ikänsä. Ei ole muuten tekemisissä exien kanssa, mutta on facebook-kaveri osan kanssa ja saattavat synttärionnittelut laittaa.

[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 08:53"]En tiedä tarkkaa lukumäärää, tietääköhän itsekään, varmaan riippuu mikä lasketaan "exäksi". Avoliitossa on ollut pari-kolme kertaa (apua, en edes tiedä varmaksi tätä! =D ), sen päälle useampia deittailuja. Tiedän heistä jokusen vaikka tavannut en ole, muutama epäily on Fb-tutuista että oisko jotain entistä heilaa. Ei varsinaisesti pidä kenenkään kanssa yhteyttä, jotain Fb-kommentteja joskus puolin ja toisin. Ei häiritse minua. [/quote]

[/quote]

Mä en ole suuremmin existä kysellyt, koska jotenkin tuntuisi hassulle lähteä kaivelemaan asioita noin pitkälle taaksepäin. Hän oli liki 20 vuotta naimisissa ja on asunut sitä avoliitossa jonkun toisen kanssa, eli aletaan puhumaan 30 vuotta vanhoista asioista, kummallakin.

Toki avioliiton jälkeisistä suhteista, jos niitä oli, on puhuttu jonkun verran, mutta kun se ei oikeastaan ole tärkeää. Ei niin tärkeää ollenkaan kuin mitä nuo jutut olivat esim. minulle kun aloitin seurustelun ex-mieheni kanssa ollessani kahdenkymmenen. 

Kumpikin meistä tietää, että varmasti on toisella suhteita ollut ennenkin, on tullut elettyä. Mutta mitenkä monen ja millaisen kanssa; ne eivät oikeasti vaan ole tärkeitä enää. 

Sitä on vaikeaa selittää koska en itsekään olisi uskonut 20 v sitten miten mitättömälle jutulle tuo oikeasti tässä vaiheessa elämää alkaa tuntumaan. 

Vierailija
27/53 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja en hirveästi tiedä millaisia olivat, ihan sama se minulle on.  Ei ilmeisesti kauhean sopivia kun pisinkin suhde oli kestänyt vain 7kk.

Vierailija
28/53 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 10:23"]

Kolme kertaa on ollut kihloissa & avoliitossa ja siinä välissä on ollut jotain säätöjä ja sit vielä kerran on ollut naimisissa. Eli tavallaan 4 ex-vaimoa ja sit muutamia tyttöystäviä niiden välissä ja aikana. MUTTA mun kullalla on ollu tosi huono tuuri, eli kaikki edelliset naisensa on olleet kauheita valehtelevia itsekkäitä narsisteja ja vain halunneet hyötyä mun rakkaastani. MÄ olen hänen ensimmäinen tosirakkautensa ja hänen ensimmäisen oikean rakkauslapsensa äiti ja tämä onni vihdoinkin kestää.

[/quote]

:D juuri näin!

Vierailija
29/53 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN TIEDÄ. No, yksi on varmasti. Niin ja pitäisi määritellä exä. Pidempiä ja lyhyempiä suhteita on varmasti järjettömästi. Mut ei kiinnosta. 15v oon elänyt ilman sitä tietoa ja hyvin pärjätään edelleen.

Vierailija
30/53 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ruma ämmä ja lihava

Vierailija
31/53 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
32/53 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään exää mutta yhen tai muutaman yön juttuja n. 10

Vierailija
33/53 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Eikä myöskään yhtään yhdenyönjuttua tai muutakaan.

Vierailija
34/53 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtosuhteita on miehelleni kertynyt aika liuta, muutama hiukan pitempi yritelmä ja yksi vakava suhde. Tunsin kyseisen naisen jo silloin kun he olivat pari, pidin hänestä silloin ja pidän edelleen. Heidän suhteensa kaatui vuosia ennen kuin me päädyimme yhteen. Olemme edelleen tekemisissä, tosin harvakseltaan, koska nainen asuu perheineen toisessa maassa. Olemme käyneet siellä pari kertaa kylässäkin. Kaikki ovat asian kanssa ok, myös naisen nykyinen mies. 

Vierailija
35/53 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vakavampaa ja sitten jotain lyhyitä tapailuja siihen päälle. Menimme yhteen 21 vuotiaina. 

Vierailija
36/53 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 tai 7, kaikki alle puolen vuoden suhteita. Osaan ei pidä ollenkaan yhteyttä ja kahden kanssa vaihtaa kuulumiset jos törmää jossain. Nuo kaksi ainakin vaikuttavat ihan mukavilta, muista en tiedä.

Vierailija
37/53 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin aikanaan olin kyllä utelias tietämään, muttei muistanut. On sitä tyyppiä,jonka kanssa naiset kuvittelevat seurustelevansa, vaikka hän vain tapailee.

Kahdesta eksästä olen nähnyt kuvan. Toista näistä tapaili vielä kun alettiin,voi olla,et tapailee vieläkin.. Oli parikymppinen lähäriopiskelija ja hyvin rakastunut,kirjeistään päätellen. Mies silloin melkein nelikymppinen.

Ainakin yhden naisen kanssa asunut kimpassa, hänen vanhat henkkarinsa oli viel kaapissa.

Sitä en tiedä, pitääkö yhteyttä, se on hyvin salaista touhua.

Vierailija
38/53 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisellä yksi, sitä edellisellä -vain luoja tietää-.

Vierailija
39/53 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari "vakavampaa" suhdetta takana. Toisen kanssa ei ole tekemisissä (petti miestä). Toisen kanssa on ihan hyvissä väleissä, ja itsekin tavannut muutaman kerran, mukava mimmi. Aluksi ihmettelin miksi exän kanssa muka kavereita vielä. Eronnut kuulemma hyvissä väleissä, "kasvoi erilleen". Eikä siis mitenkään vietä aikaa, mutta esim. jos synttärijuhlat niin kutsu tulee ja mut myös kutsutaan tietty :)

Vierailija
40/53 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään <3 minä olin se ensimmäinen ainoa ja oikea. En siis laske mitään teini ihastuksia mitkä ei kuitenkaan varsinaisesti olleet seurustelua. Mieheni kanssa tapasimme kun hän oli 19 ja minä 18. Naimisiin menimme, kun olin 20.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi