Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein joudutte pyörtämään kaupasta ulos...

Vierailija
11.07.2020 |

...koska haluatte välttää törmäämästä tiettyyn ihmiseen, joka juuri sattumoisin tupsahti kauppaan samaan aikaan. Minulle tämä sattui viimeksi tänään. Jouduin koukkaamaan äkkiä jäätelötiskin kautta ulos ja jäi muut ruokaostokset ostamatta.

Sama pätee esim. jos joutuu vaihtamaan kulkureittiä kaupungilla tai lenkillä huomattuaan riittävän ajoissa, että joku "ei toivottu" ihminen on osumassa kohdalle.

Hemmetin kiusallisia tälläiset tilanteet, mutta minkäs teet, kun asut liian pienessä kaupungissa :o/.

Kommentit (233)

Vierailija
1/233 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä käynyt noin.

Vierailija
2/233 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä noin kerran kuussa. Kaikista pahinta on jos on vaikka kärry täynnä vessapaperia ja sitten joku tuttu tai vaikka työkaveri porhaltaa paikalle. Yritä siinä sitten olla että "heh heh, joltain oli näköjään jäänyt ostokset tänne keskelle kauppaa, mites se nyt tällein, siirsin tätä vähän vaan tästä edestä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/233 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapana hankkia vihollisia, ja vaikka olisikin niin miksi ei voisi olla samaan aikaan kaupassa? En nyt yhtään ymmärrä.

Vierailija
4/233 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Juuri se, kun yrittää työpäivän päälle luikkia kaupan läpi mahdollisimman äkkiä näkemättä ketään. Sitten siellä joku puolituttu tunkee jutuille ja jäätelöt sulavat kärryyn yms. Helvetin (!!!!!!!!!!!!!) rasittavaa.

Vierailija
5/233 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä! Kaupassa käydessäni en huomioi muita asiakkaita millään lailla, olen ostoksilla, enkä ihmisiä katsomassa.

Vierailija
6/233 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse välttelen aina kylän kulttuurisia miehiä ja suomalaisii viinamiehii. Parasta käydä kaupassa noin klo 10 aikaan, silloin on puhdasta väkeä liikkeellä :)

Vierailija
7/233 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse välttelen aina kylän kulttuurisia miehiä ja suomalaisii viinamiehii. Parasta käydä kaupassa noin klo 10 aikaan, silloin on puhdasta väkeä liikkeellä :)

Siis aamulla

Vierailija
8/233 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä, miksi ei voi kävellä ohi, vaikka olisikin ei-toivottu tuttu. en jää juttusille, jos ei huvita.

Vierailija
9/233 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Juuri se, kun yrittää työpäivän päälle luikkia kaupan läpi mahdollisimman äkkiä näkemättä ketään. Sitten siellä joku puolituttu tunkee jutuille ja jäätelöt sulavat kärryyn yms. Helvetin (!!!!!!!!!!!!!) rasittavaa.

Noin hölmön jäätelöt saa sulaakin, kun ei ymmärrä sanoa, että on jouduttava.

Vierailija
10/233 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan käy noin. Ja aivan kuin hän ei olisi muka huomannut sinua.

Vierailija
11/233 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ymmärrä, miksi ei voi kävellä ohi, vaikka olisikin ei-toivottu tuttu. en jää juttusille, jos ei huvita.

Hyvät sulle. On se vaan kuitenkin vaivaannuttavaa, kun ei jotenkin kehtaa kävellä vaan ohi nokka pystyssä ja sit jos sanoo hei, niin harvoin se siihen jää............ ja sitten vee-ituttaa ihan huolellla. Menee aikaa ja energiaa ihan hukkaan turhia lätistessä.

Vierailija
12/233 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä tuollaisesta syystä. Mutta jos esim. vaatekaupassa raikaa kova älömölömusiikki, käännyn suosiolla ovelta. Ei niillä kumminkaan ole mun mieleisiä vaatteitakaan.

Vierailija
13/233 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ikinä! Kaupassa käydessäni en huomioi muita asiakkaita millään lailla, olen ostoksilla, enkä ihmisiä katsomassa.

Ai katsot vaan lasittunein silmin eteen päin, vaikka tuttuja tulisi vastaan? Enpä usko.... sori.

Vierailija
14/233 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tapana hankkia vihollisia, ja vaikka olisikin niin miksi ei voisi olla samaan aikaan kaupassa? En nyt yhtään ymmärrä.

Vihollisia? Jos sinä olet jotakuta ihmistä loukannut, SÄ olet se vihollinen, koska SINUA vältellään. Ei ap. Vihollisiksi voi siis lähinnä joku ryhtyä, siksi häntä vältellään. Tiesitkö, että hvihollisen kohtaamista ei useinkaan vältellä? Eli jos sun ei tartte vältellä ketään, sulla on tai säolet monien vihollinen.

Ne keitä vältellään ovat esim. loukkaajat ja satuttajat ja halveksijat tai arvostelijat.

Vierailija
15/233 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin välttelen NEEKEREITÄNEEKEREITÄNEEKEREITÄAÄÄASDFASFA... Siksi ei koskaan kannata heti aamulla käydä kaupassa, tai klo 12 jälkeen.

T: Kyllä, olen rasisti ja persu. Mistä arvasit?

No näitä onkin helppo vältellä ja ignoorata, koska eivät ole tuttuja. Ne "mukatuttavat" ja "hyvänpäiväntutut" ovatkin rasittavampia tapauksia.

Vierailija
16/233 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Ei ole olemassa yhtään ihmistä, jonka kanssa en voisi olla samaan aikaan kaupassa. 

Vierailija
17/233 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuommoinen epäsosiaalinen asiaa tajuaisikaan.

Vierailija
18/233 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät sulle. On se vaan kuitenkin vaivaannuttavaa, kun ei jotenkin kehtaa kävellä vaan ohi nokka pystyssä ja sit jos sanoo hei, niin harvoin se siihen jää............ ja sitten vee-ituttaa ihan huolellla. Menee aikaa ja energiaa ihan hukkaan turhia lätistessä.

"Hei, nyt en ehdi jäädä juttelemaan" ja matka jatkuu. Onpa vaikeaa....

Vierailija
19/233 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin välttelen NEEKEREITÄNEEKEREITÄNEEKEREITÄAÄÄASDFASFA... Siksi ei koskaan kannata heti aamulla käydä kaupassa, tai klo 12 jälkeen.

T: Kyllä, olen rasisti ja persu. Mistä arvasit?

No näitä onkin helppo vältellä ja ignoorata, koska eivät ole tuttuja. Ne "mukatuttavat" ja "hyvänpäiväntutut" ovatkin rasittavampia tapauksia.

No ei ole kun ne yrittää "lainaa puhelinta, bro" tai meluavat 20-henkilön porukalla niin, että koko kauppakeskus kaikuu.

Vierailija
20/233 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuommoinen epäsosiaalinen asiaa tajuaisikaan.

Sosiaalinen ei ole synonyymi puheliaalle kaikkien kanssa juttusille jäävälle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi