Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PMMP lopettaa :(

Vierailija
13.05.2013 |

Pöh, päivä pilalla.

Miks kaikki hyvät lopettaa tai menee tauolle...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu! Paskaa musaa.,

Vierailija
2/10 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, kakkonen varmaan kertoo oman musiikkimakunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kova PMMP-fani mutta kahdella viimeisellä levyllä ei ole kyllä ollut mitään annettavaa. Jännäksi käy tämä viimeinen levy kun on ihan eri kaavalla tehty kuin tähänastiset, että millainen on.

Ymmärtäähän tuon, että mielenkiinto ja varmaan aikakaan ei naisilla Pimppiin enää riitä, kun molemmilla on paljon omia projekteja musa- ja teatterimaailmassa perheidensä lisäksi. Veikkaan kyllä etteivät tule kauaa pysymään pois keikkalavoilta, ainakin vielä muutama vuosi sitten näyttivät viihtyvät keikoilla kovin.

Vierailija
4/10 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on aikakin

Vierailija
5/10 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä harmita yhtään! 

Vierailija
6/10 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI EI!!!!! en tienny! miten voi olla mahdollista?:O sanokaa et tää on vitsi! tietääkö kukaan miks? MÄ EN KESTÄ!!! :'((((((((((((((((((((((((((((((((

Vierailija
7/10 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä Ihan tosi inhaa! :( PMMP on paras! Ei se saa lopettaa!

Vierailija
8/10 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 19:54"]

No jo on aikakin

[/quote]En ymmärrä, miten PMMP:n lopettaminen liikuttaa niitä, jotka eivät heidän musiikistaan pidä. Minulle yhtyeiden, joiden musiikkia en kuuntele, olemassaolo on aivan samantekevää.

Vierailija
9/10 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 20:33"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 19:54"]

No jo on aikakin

[/quote]En ymmärrä, miten PMMP:n lopettaminen liikuttaa niitä, jotka eivät heidän musiikistaan pidä. Minulle yhtyeiden, joiden musiikkia en kuuntele, olemassaolo on aivan samantekevää.

Samaa mieltä. En voi sietää PMMP:tä, mutta ei sen olemassaolo ole mun elämään mitenkään vaikuttanut.

[/quote]

Vierailija
10/10 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut fani vuosia, tosin viimeiset pari-kolme-neljä? vuotta keikat ovat olleet välillä hyvinkin väsyneitä. Joidenkin mielestä tosi energisiä ja upeita, mutta minusta vauhti, energia ja ilo ovat hiipuneet hiljalleen, joten ehkäpä lopettaminen on ihan hyvä päätös. Viimeksi olin katsomassa Virginissä joskus viime vuoden lopulla ja silloin päätin, että se oli osaltani viimeinen tai ainakin alku pitkälle tauolle. Olin siis pettynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän