Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otanko työn vastaan vai en?

Vierailija
13.05.2013 |

Pääsin työhaastattelun jälkeen soveltuvuustesteihin erääseen yritykseen ja testit ovat nyt parin päivän sisällä. Työ on mielenkiintoinen ja sellainen mitä haluaisin tehdä. Työn pituuden kestosta ei ole tietoa, mutta uskon sen olevan suhteellisen pitkä. Rekrytointiprosessi on kestäny jo pitkään ja he tarvitsevat hakemaani työtehtävään työntekijöitä. Olen pitkään haaveillut, että pääsisin taas tekemään kyseistä työtä.

Nyt sain kuulla, että pääsisin palkkatuetulla työllä erääseen toiseen paikkaan puoleksi vuodeksi (ilman palkkatukea eivät palkkaisi). Minun pitäisi aloittaa työt heti. Ala on eri, palkka pienempi kuin tuossa toisessa ja työtehtävät eivät ole ollenkaan niin mielenkiintoisia. Lisäksi tämä ala on sellainen, että keikkaa löytyy lähes aina.

Olen siis tilanteessa jossa en tiedä mitä tehdä. Kaipasin erilaisia mielipeitä, että mitä tässä tilanteessa kannattaisi tehdä? Tämä toinen paikka ei anna aikaa miettiä asiaa. Koen, että tekisin väärin heitä kohtaan, jos ottaisin palkkatuetun työn vastaan ja mahdollisesti heti irtisanoisin itseni (ja jättäisin heidät pulaan), jos toivomani työn saisin.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyri siihen mitä olet haaveillut. Jos noita palkkatukitöitä kerran tulee ja menee niin turha mennä. Kadut vain myöhemmin päätöstäsi ottaa työ mikä ei loppupeleissä kiinosta.

Vierailija
22/22 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otat palkkatukityön vastaan, täytyykö työsoppari tehdä heti? Pyydä laittamaan sopimukseen koeaika, jolloin ei tule ongelmia, jos saatkin sen toisen työn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla