Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En mene koronan takia kylpylöihin, teatteriin tai hotelleihin.

Vierailija
11.07.2020 |

Onko muita ketkä myös välttelevät paikkoja?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltaisiin viimein uskaltauduttu perheen (7 henkilöä) kanssa pitkälle hotellilomalle Suomen eri kaupungeissa, oltaisiin tehty tuota kaikkea nyt kun koronatilanne on hyvä. Mutta kun hallitus vapautti matkustamisen ulkomaille niin pysytään kotona. Meillä kaksi lapsista kuuluu riskiryhmään. Oltais haluttu itse lomailla ja samalla tukea suomalaisia yrittäjiä.

Minä kuulun riskiryhmään ja elän ihan normaalia elämää. Viikon päästä lähden kotimaan"kiertueelle" niin kuin useina muinakin lominani olen lähtenyt. Elämä on liian lyhyt pelossa elämiseen. 

Vierailija
22/25 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt jo hotellissa, mutta aamiainen otettiin huoneeseen. Kylpylään tai teatteriin en ole vielä uskaltanut, molempia kyllä harrastetaan normaalisti. Myöskään ryhmäliikuntaan en ole mennyt. Kahvilassa ja ravintolassa ollaan syöty ulkotiloissa. Eli varon kyllä vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee mieli hotelleihin, laivoille tai kylpylöihin tänä kesänä. Ei myöskään elokuviin, ravintoloihin tai muihin suljettuihin sisätiloihin, missä ollaan pidemmän aikaa paikallaan.

Vierailija
24/25 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietynlainen varovaisuus on hyvästä ja hygieniasta huolenpitäminen, mutta eiköhän sitä voi jo helsingin ja tornion / kemin alueen ulkopuolella käydä missä haluaa. ku sä nyt voit samalla todennäköisyydellä saada sen tartunnan lenkkipolultakin, jos joku sattuu aivastaa ennenkun juokset sen ohi.

huoletta vietin 4 yötä hotelleissa, kävin kylpylässä ja ravintoloissa.

Vierailija
25/25 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos koronaköhijä on juuri istunut teatteri tuolilla ja köhinyt siihen, niin miten sen saa täysin koronattomaksi? Hotelliin uskallan mennä , kun varmasti siivoavat hyvin ne huoneet muutenkin.

Onko joku nähnyt tutkimustuloksia, miten kauan koronavirus elää tekstiileissä? Voiko viruksen saada teatterissa kangaspäällysteisestä tuolista?

Ihmiset levittää varmasti tehokkaammin kuin pinnat. Samassa tilassa pitkiä aikoja, tunteja ja ilmanvaihto ei aina ole kaikista parhain...

Totta. Ilmanvaihto, mutta siivouksen kannalta myös ne varsinaiset kosketuspinnat (esim. käsinojat) ovat ne oleelliset ongelmakohdat, jotka ovat tiedossa koronan leviämisen kannalta. Kyselin tekstiileistä, koska niistä ei ole ollut missään puhetta muuten kuin kasvomaskien yhteydessä, ja se on jo eri asiaa. t. yx laitossiivooja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän