Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten iskeä naapurin mies?

Vierailija
11.07.2020 |

Ollaan eronneita ja jotin pientä sutinaa on ollut, mutta ei mitään vakavampaa. Lähinnä pitkiä katseita yms. Pitäisi saada asiat etenemään, mutta ei onnistu. Molemmat ollaan ujoja ja en tiedä, kai saatu elämältä sen verran turpiin, että uusi suhde pelottaa. Mutta aattelin yrittää kuitenkin, koska mies on komea ja mukava. Ei sellaisia vastaan tule koko ajan. Mutta miten helkkarissa otan asian puheeksi? En haluis olla liian tyrkky tai epätoivoinen. Kahville joo vois pyytää, mut sekin tuntuu vaikealta. Vastatkaas jotain, miehet varsinkin, että mikä olis hyvä toimintatapa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin tavaran lainaaminen, tai jossain asiassa avun pyytäminen on hyvä idea. Tai sitten vain pyydät reilusti treffeille, lenkille, kahville tmv.

Vierailija
22/23 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänks neuvoista. En tohdi lähteä paljastelemaan, koska hänellä on teini-ikäisiä lapsia, kuten itsellänikin. Sitä paitsi mulla ei kauheasti näytettävää ole. Oon ollut häntä kohtaan mukava, mutta joo, ei ole tuottanut tulosta. Pitäis saada homma etenemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rohkeasti vain kysyt. Minun seinänaapuri komea ja ystävällinen ja osaa puhua ja on muutenkin mielenkiintoinen. Olin lähdössä lenkille ja vein roskat, kun hän tuli autolla parkkikselle. Moikkasi ja kysyi, että oletko menossa lenkille vai tulossa lenkiltä. Sanoin olen menossa. Toivotti hyvää lenkkiä. Siinä olin, että sanonko muuta. Huusin, että lähetkö mukaan. Joo voin mä lähteä. Ootatko 5min, niin vaihdan vaan vaatteet. Siitä se lähti. Vietetään yhdessä aikaa ja kokkailtu. Tänään tulee 21 aikaan ja katsellaa elokuvia ja tehdään jotain ruokaa luonani. Hänen kanssa on hyvä olla. Aina kun olen hänen luona tai hän minun luona, niin kaikki arjen murheet unohtuu. Tykkään käpertyä kainaloon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi