Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vaikeata palata takaisin SNRI lääkkeestä SSRI lääkkeeseen

Vierailija
13.05.2013 |

Käytän SSRI lääkettä, minulle on nyt määrätty SNRI(venlafaxin) lääkettä, en ole uskaltanut aloittaa, koska en ole saanut tietää onko kovin vaikeaa palata takaisin SSRI lääkkeeseen jos jostakin syystä joutuu jättämään SNRI lääkkeen (esim. verenpaine). Lääkäreiden vastaushan tiedetään, kun eivät myönnä näitä ongelmia ollenkaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/12 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tiedät asiasta jotain, niin kertoisitko. kiitos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita kuukleen tuo nimi+keskustelu ja kato mitä keskusteluja löytyy, yks taitaa olla joku pakkkotoisto.com-sivusto, jossa lääkkeiden hevijuuserit kommentoi koktailejaan.

terveisin

luomu

Vierailija
4/12 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo kiitos linkistä, kuitenkin jos joku täällä osaa sanoa, niin olisi hienoa

Vierailija
5/12 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venlafaxinista on vaikea vierottautua, mutta on se vaan tosi tehokas lääke. Mä söin viisi vuotta Venlaa ja lopetin asteittain kun tulin raskaaksi. Kyllä se vierottautuminen onnistuu, kun ajattelee että ne sähköiskut yms kuuluvat asiaan, eivätkä ole oikeasti vaarallisia. Olen niin ylpeä itsestäni että pääsin lääkkeestä niinkin helposti eroon.

Vierailija
6/12 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 23:54"]

Venlafaxinista on vaikea vierottautua, mutta on se vaan tosi tehokas lääke. Mä söin viisi vuotta Venlaa ja lopetin asteittain kun tulin raskaaksi. Kyllä se vierottautuminen onnistuu, kun ajattelee että ne sähköiskut yms kuuluvat asiaan, eivätkä ole oikeasti vaarallisia. Olen niin ylpeä itsestäni että pääsin lääkkeestä niinkin helposti eroon.

[/quote]

kiitos ja onnittelut sulle.

Vierailija
7/12 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mahdotonta, kannattaa kokeilla kuitenkin!!! Älä sen lopetuspelon takia jätä kokeilematta. Tiedän tapauksen, jossa vaihto takas sujui ilman ongelmia.

Vierailija
8/12 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 06:59"]

Ei oo mahdotonta, kannattaa kokeilla kuitenkin!!! Älä sen lopetuspelon takia jätä kokeilematta. Tiedän tapauksen, jossa vaihto takas sujui ilman ongelmia.

[/quote]

haluaisin aloittaa, kuitenkin vaan pelkään, kun on verenpainetta ja venlafaxiinin pakkausselostuksessa mainitaan tosta verenpaineesta. no täytyy vielä miettiä. kiitti vaan tiedosta

Vierailija
9/12 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaihto olisi vaikeaa?

Vierailija
10/12 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se onnistuu

Vierailija
11/12 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin vuosikaudet venlafaksiinia enkä huomannut mainittavaa tehoa. Lääkkeen unohtamisesta tuli kamala olo (ärtymystä, pahoinvoinnin tunnetta, kiristävä panta pään ympärille, jopa oksentelua). Tänä syksynä tehtiin sitten niin, että venlafaksiini vaihdettiin kerralla fluoksetiiniin, ja vaihto sujui yllättävän helposti. Luulin saavani hirveitä oireita, mutta ilmeisesti fluoksetiini hillitsi venlan viekkareita alkupäivinä erittäin tehokkaasti. Podin ainoastaan pientä päänsärkyä. 

Ilman fluoksetiinia venlafaksiinista vierottautuminen olisi ollut varmasti paljon vaikeampaa.

Vierailija
12/12 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi syötte kaiken maailman kemikaalimyrkkyjä?!