Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haiseeko se radioaktiivinen pilvi?

Vierailija
11.07.2020 |

Tai siis maaperä sen jälkeen jos/kun siihen tulee radioaktiivinen laskeuma vaikka sateen mukana? Ihan siksi vaan mietin, kun jollekulle näyttää olevan niin kova paikka että keskustelut pitää poistattaa missä ihmeteltiin sitä outoa lietelannan hajua pk-seudulla ja Pirkanmaalla..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njääh. Se poistattaja itse epäili ennakkoluuloisena, että haju on peräisin jostain blm-porukasta tms ja siitähän ei tosiaan sovi keskustella.

Vierailija
2/9 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haise. Fysiikan kannalta asian läpikäynti hieman mutkikkaampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radioaktiivisuus on hajuton ja mauton tappaja, etkö tuota vanhaa totuutta ole koskaan kuullut?

Vierailija
4/9 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jossain haisee lietelanta niin eiköhän siellä sitä itseään ennemmin ole kuin radioaktiivisuutta.

Vierailija
5/9 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa mäkin ihmettelin ihmeellista hajua tänään tuossa noin kaksi tuntia sitten. Ehkä venäläiset testaavat jotain biologista asettaan yms.?

Vierailija
6/9 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa mäkin ihmettelin ihmeellista hajua tänään tuossa noin kaksi tuntia sitten. Ehkä venäläiset testaavat jotain biologista asettaan yms.?

Olen itse ajatellut samaa haistaessani päivittäin tuon hajun. Mutta miksi he haluavat testata aseitaan minun vessassani?

Vierailija
7/9 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maistat metallia olet jo saanut tap-pavan annoksen säteilyä. Muuten on mahdoton huomata.

Vierailija
8/9 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump pamauttelee vanhoja ylijäämävarastoja pois Saksan ja muiden Natomaiden tukikohdissa. Napalmia, Agent Orangea ja muita 70-luvun kamoja. Ne saattaa haiskahtaa vähän täälläkin. Tämä on totta!!

Vierailija
9/9 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä on haissut omituiselle tänään iltapäivästä alkaen. Nyt luin uutisista että täälläkin ilmassa radioaktiivista ainetta. Mitähän tässä pitäis ajatella. Joo aika erikoista. Tosin täällä lentelee noita lentokoneita vähän joka lähtöön etyä en tiiä lieko niillä vaikutusta. Nyt taas ilmeisesti alkaneet raskaampien alusten jotkut lentoharjoitukset? en tiedä mitä ovat mutta on kyllä karmea haju täällä koillisessa.