Naiset armeijassa tekoripsineen
...
Kommentit (26)
En ymmärrä tekoripsiä missään. Näyttää joko hämähäkiltä tai *illulta.
Niin mitä heistä? Juuri äsken tuli telkkarista naissotilaat-reality. Nainen oli laittanut tekoripset viimeisellä palvelusviikollaan ja saanut siitä tiukan puhuttelun. Eli kiellettyjä ovat armeijassa.
Miten mahtaa olla hygienian laita tekoripsien kanssa armeijassa. Silmät tulehtuu marsseilla, kun ei pysty niitä poistamaan hyg. ja liimaamaan takaisin itse.
Ja vellihousua ahdistaa kun nainen voi olla samaan aikaan sekä aikaansaava sotilas että ehostettu. Itse kun jaksaa hädin tuskin kaataa lisää lämmintä kaljaa koneeseen.
Tekoripset on loistavat. Selkeä indikaattori siitä että nainen kannattaa kiertää kaukaa. Olen kiitollinen näistä.
Ampumahiihdossa huvittaa tekoripset kilpailijalla. Miten näkee edes mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ja vellihousua ahdistaa kun nainen voi olla samaan aikaan sekä aikaansaava sotilas että ehostettu. Itse kun jaksaa hädin tuskin kaataa lisää lämmintä kaljaa koneeseen.
>nainen
>sotilas
>aikaansaava
Se olisi sitten valinnan paikka. Voit valita VAIN yhden [ ]
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
>nainen
>sotilas
>aikaansaava
Se olisi sitten valinnan paikka. Voit valita VAIN yhden [ ]
Ja vellihousun ahdistus sen kuin kasvaa. Ei äiti antanut riittävästi haleja kersana.
Vierailija kirjoitti:
En ole vellihousu.
Olet aivan täysi vellihousu. Vikisevä sellainen. Hörppääpä nyt sitä halpakaljaasi ja laita käsi housuun. Muuhun sinusta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vellihousu.
Olet aivan täysi vellihousu. Vikisevä sellainen. Hörppääpä nyt sitä halpakaljaasi ja laita käsi housuun. Muuhun sinusta ei ole.
OHOH OHOH ! Nyt on pikkutylleröllä voimistelut tulilla :D Oletkos (F)_e m a k k o kovinkin meiningeissäsi ? Montako Lärvilootaa on jo pohjila ? :D
Ahdistaa, ahdistaa, vellipöksyä ahdistaa. Tuohon on saatavilla pillereitä. Saat niihin kelakorvauksen jos ei massi riitä.
Vierailija kirjoitti:
Miten mahtaa olla hygienian laita tekoripsien kanssa armeijassa. Silmät tulehtuu marsseilla, kun ei pysty niitä poistamaan hyg. ja liimaamaan takaisin itse.
Siis ei niitä ripsienpidennyksiä liimata itse, vaan ammattilaine laittaa ja pysyvät jonkun ajan (pari viikkoa?). Irtoripset on eri juttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vellihousu.
OHOH OHOH ! Nyt on pikkutylleröllä voimistelut tulilla :D Oletkos (F)_e m a k k o kovinkin meiningeissäsi ? Montako Lärvilootaa on jo pohjila ? :D
Ahdistaa, ahdistaa, vellipöksyä ahdistaa. Tuohon on saatavilla pillereitä. Saat niihin kelakorvauksen jos ei massi riitä.
Olet ihan hitokseen raskas.
-Ohis
Eivät ole minun juttuni, mutta en ymmärrä myöskään jatkuvaa haukkumista asian suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vellihousu.
-Ohis
Pitää paikkansa. Niin on myös naisvihassaan munantynkä pystyssä pikku kännissä vellova u.l.i.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vellihousu.
-Ohis
Pitää paikkansa. Niin on myös naisvihassaan munantynkä pystyssä pikku kännissä vellova u.l.i.
Ole sinä se fiksumpi ja lopeta tuo kiusaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vellihousu.
-Ohis
Ole sinä se fiksumpi ja lopeta tuo kiusaaminen.
Enpä taida. U.l.i kaipasi keskustelua. Kyseinen ihmislaji ei kuitenkaan ymmärrä normaalia puhetta, joten keskustelun on tapahduttava u.l.ikeisarin omalla kielellä.
En ymmärrä. Enkä myöskään urheilussa tekoripsiä.