Mies perui deitin sateen takia?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
No mulla ainakin sade masentaa mieltä niin etten jaksaisi deiteille. Mielestäni ihan pätevä syy. KUnhan sovitte uudet deitit.
Tämä on kyllä ehkä totta. Mutta itse miettisin tämänkaltaisen syyn kohdalla, että kuinka paljon näitä "en nyt jaksa deittailla"-päiviä vielä tämän ihmisen kanssa tuleekaan eteen.
Tänään on liian tuulista, on kova pakkanen, polkupyörä on rikki, taitaa tulla nuha, ei nyt vaan huvita, enpä taida viitsiä kun...
En ehkä itse jaksaisi tapailla epävarmaa ja fiiliksellä käyvää kumppania.
No kyllä oma kiinnostus lopahtaisi jos ei sadetta kestä. Jos olisin mies niin todellakin lopahtais kiinnostus naista kohtaan jos ei voisi nähdä sateella kun meikit leviää tai hiukset pörröttyy?!
Normaalisti toi olisi vähän hassua mutta nyt kun on tämä korona, niin en ainakaan itse ole vielä niin vapautunut, että haluaisin mennä mihinkään kahville, leffaan yms. siis missä pitäisi olla sisällä ja olisi paljon muitakin ihmisiä.
Joko ei ole kiinnostunut tai on vähän hienohelma.
Määrätietoinen mies valloittaa naisen.
Tuo ei ole miehekästä, joten ei jatkoon.
Soita sille, että tulee treffeille ja sinä maksat kaiken. Money talks.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuo olisi turn off, jos toinen ei siedä sadetta. Sen verran partiohenkeä pitää olla, että kotia pääsee ulos vaikka sataa. Ei se silti tarkoita, että pitää mihinkään metsäretkelle lähteä.
Joo sama. Liian neidit ihmiset ei vaan ole mun juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuo olisi turn off, jos toinen ei siedä sadetta. Sen verran partiohenkeä pitää olla, että kotia pääsee ulos vaikka sataa. Ei se silti tarkoita, että pitää mihinkään metsäretkelle lähteä.
Minä en halua näyttää epäedustavalta, varsinkaan jos kyse on ensimmäisistä treffeistä. Arjessa on ok näyttää varsiksenpelättimeltä, mutta treffeille en sellaisessa lookissa halua mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua näyttää epäedustavalta, varsinkaan jos kyse on ensimmäisistä treffeistä. Arjessa on ok näyttää varsiksenpelättimeltä, mutta treffeille en sellaisessa lookissa halua mennä.
*variksenpelättimeltä
Parempaa tekemistä. Oli ehkä unohtanut esim. futismatsin ja oheiskaljoittelun.