Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestäsi reilua perua tapaaminen ainoastaan sillä perusteella, että sataa ja on kylmä?

Vierailija
11.07.2020 |

Kaveri teki nimittäin juuri näin. Meidän piti tavata tänään, käydä mm. lounaalla mutta sitten aamupäivällä tuli soitto, että joutuu perumaan kun on niin kurja sää, kylmää ja sateista. Eihän me mitään piknikkiä tai ulkoilmatapaamista oltu sovittu vaan sisätiloissa. Mutta kun "pitää kävellä 10 min metrolle ja sitten kastuu ja tulee kylmä". Jännä, ettei aikuinen ihminen ole kuullut että on olemassa sateen, kylmän ja tuulen pitäviä vaatteita myynnissä? Ei olisi tavinnut lähteä missään kesämekossa liikenteeseen vaan säänmukaisesti! Ei tuo mitään happosadetta ole ja yhtä lailla me tavataan ihan syksylläkin kun on nippa nappa 10 astetta lämmintä, jostain talvipakkasista puhumattakaan!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään haluaisi mennä kaatosateessa mihinkään. Ainakaan kaupungille ns ihmisten ilmoille. Toki voisin yrittää sopia tapaamisen jonnekin johon pääsee autolla ihan oven viereen. Vihaan sadetta.

Vierailija
22/35 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toki vaikuttaisi sekin onko kaveri joku jota näen n kerran vuodessa.. vai kerran viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen tapaaminen mielestäni vain piristää sateista ja synkkää päivää, jos tosiaankaan ei tarvitse kilometritolkulla sateessa kävellä. 

Vierailija
24/35 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hyväksyisi tuon syyn enkä lähtisi itsekään melkein puoleksi tunniksi jalan sateeseen tapaamaan kaveria. Varsinkaan jos näen muutenkin.

Eri asia jos toinen tulee toiselta puolelta Suomea kerran vuodessa.

Nytkin piti lähteä kaverin kanssa mustikkaan. Vaikka ollaan pitkään suunniteltu niin todettiin kumpikin ettei mennä vilustuttamaan itseämme sateeseen.

Vierailija
25/35 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkämäkä.

Etkö sä itse voi mennä kaverin luokse kahville?

Vierailija
26/35 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä ap itsekään hirveän reilulta kaverilta kuulosta, kun pitää nettipalstalla valittaa selän takana ja yrität kerätä lynkkausjoukkoa kaveria vastaan kun kerran elämässään peruu tapaamisen.

On kuitenkin sulle ajoissa ilmoittanut, ettei nyt pääse etkä säkään varmaan hirveitä valmisteluja ole tehnyt hänen takiaan, vai?

Hän ajatteli sua kuitenkin sen verran että ilmoitti, että kerkeät tehdä muita suunnitelmia.

Eikö sulla ole oikeita ongelmia?

Vierailija
27/35 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaverin ois pitänyt käydä ostamassa sadevaatteet vaan sun takia?

Vierailija
28/35 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse ulkoaktiviteetistä, niin silloin on. Muuten ei. Kyllä kaikilla normaaleilla aikuisilla on vähintään sateenvarjo, että pääsee ulos sateellakin.

Vierailija
29/35 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ainakin jos lapset ovat mukana, niin ei kukaan lähde huvikseen sateeseen.

Jos on ollu tarkoitus mennä terassille niin tietysti säävaraus..

Vierailija
30/35 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kaverin ois pitänyt käydä ostamassa sadevaatteet vaan sun takia?

Sateenvarjo ei kauheesti maksa. Ja luulis että tarvii joskus muulloinkin mennä ulos sateella, esim töihin. Mitenhän aikoo pärjätä syksyn?

Vierailija
31/35 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkämäkä.

Kutsuiko tämä kaveri luokseen kahville?

Vierailija
32/35 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkämäkä.

Kutsuiko tämä kaveri luokseen kahville?

Olisin itse ainakin kysynyt että entä jos itse menen hänen luokseen niin toisen ei tarvitse sateessa talsia jos se on kurjaa.

Vierailija
33/35 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä ap itsekään hirveän reilulta kaverilta kuulosta, kun pitää nettipalstalla valittaa selän takana ja yrität kerätä lynkkausjoukkoa kaveria vastaan kun kerran elämässään peruu tapaamisen.

On kuitenkin sulle ajoissa ilmoittanut, ettei nyt pääse etkä säkään varmaan hirveitä valmisteluja ole tehnyt hänen takiaan, vai?

Hän ajatteli sua kuitenkin sen verran että ilmoitti, että kerkeät tehdä muita suunnitelmia.

Eikö sulla ole oikeita ongelmia?

Eikö täällä keskustelupalstalla saa keskustella mistään muusta kuin pahimmasta ongelmasta mitä on elämässä?

Vierailija
34/35 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ok. Me oltiin sovittu kauempaa tulevien kavereiden "kestitys" yön yli, jo aikaa sitten, olimme ostaneet ed. päivänä ruuat ja juomat, sekä siivonneet koko talon, kun kaverit soittivat että illalla myöhään että eivät "ehkä" tulekaan huomenna kun näyttää satavan. Seuraavana aamuna sitten peruivat kokonaan.

Toiste emme ota heitä enää kylään ennalta sovitusti. Jos soittavat ett ätultaisiin nyt, että käykö, niin voivat tulla, mutta mitään emme enää tee etukäteen heitä varten.

Sille 200 eurolle olisi ollut muutakin käyttöä, lisäksi olisimme voineet olle omissa menoissamme, ja olisimme olleetkin mökillä silloin ellemme olisi heitä varten olleet kotona valmiina. Sairauden mai major forcen ymmärtää tietenkin, mutta ei tätä "huono ilma", kun asumme vielä ok-talossa ja meillä on myös tilava ulkorakennus jossa sauna ja muita tiloja.

Ap:n piti mennä kavereineen lounaalle lähikuppilaan ja mielestäsi sinun juttusi liittyy asiaan? Kun sinulle tehtiin kallis ohari niin kukaan ei saisi nyt edes lounastapaamista perua.

Minä vastasin otsikon kysymykseen, koska siihan aloittaja kysyi mielipiteitä. Minun mielestäni ei ole reilua perua tapaamista ainoastaan sillä perusteella että sataa, mikä on sinun mielipiteesi?

Osoitatko vielä kohdan jossa kirjoitin että kukaan ei saa nyt edes lounastapaamista perua? Siis ihan voit kopioida teksitsäni sen kohdan ja liittää viestiisi. Niinpä. 

Lapsellista, ja niin toistaitoista.

Vierailija
35/35 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ok. Me oltiin sovittu kauempaa tulevien kavereiden "kestitys" yön yli, jo aikaa sitten, olimme ostaneet ed. päivänä ruuat ja juomat, sekä siivonneet koko talon, kun kaverit soittivat että illalla myöhään että eivät "ehkä" tulekaan huomenna kun näyttää satavan. Seuraavana aamuna sitten peruivat kokonaan.

Toiste emme ota heitä enää kylään ennalta sovitusti. Jos soittavat ett ätultaisiin nyt, että käykö, niin voivat tulla, mutta mitään emme enää tee etukäteen heitä varten.

Sille 200 eurolle olisi ollut muutakin käyttöä, lisäksi olisimme voineet olle omissa menoissamme, ja olisimme olleetkin mökillä silloin ellemme olisi heitä varten olleet kotona valmiina. Sairauden mai major forcen ymmärtää tietenkin, mutta ei tätä "huono ilma", kun asumme vielä ok-talossa ja meillä on myös tilava ulkorakennus jossa sauna ja muita tiloja.

Jos on oikeasti luvattu ihan kunnon kaatosadetta, niin en itsekään halua autolla ajaa, jos ei ole ihan pakko. Ja olen siis ihan kokenut autoilija, tottunut ajamaan pitkiä matkoja myös huonoissa keliolosuhteissa. Tarkoitan nyt sellaista sadetta, että näkyvyys on liki olematon, ja pitäisi ajaa huomattavan hiljaa ja välillä pitäisi pysähdellä sateen takia. Lisäksi vesiliirtoon joutumisen mahdollisuus on myös olemassa.

Tästä ei myöskään ollut kysymys, he ajoivat kaksi kertaa pidemmän maktan autolla sinä päivänä. Tosin niin kuin varmaan nomi muukin jo ajattelee, luultavasti syy oli joku muu kuin vesisade. Ehkä ap:llakin? Otsikon kysymys nyy kuitenkin kysyy tätä asiaa, enkä minä pysty arvaamaan jotain muita syitä kuin sen mikä minulle kerrotaan, ja kertomani on otsikon mukainen, ja vielä aika tarkastikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme