Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen: kuinka paljon sinua oikeasti kiinnosta, paljonko mies saa palkkaa?

Vierailija
11.07.2020 |

?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on kiinnostanut aika paljon. Teemme samaa työtä ja tiedämme toistemme palkan eurolleen. 

Vierailija
2/49 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kiinnostaa ja paljon. Miehen tehtävä on elättää nainen ja maksaa hänen kaikki laskunsa. Pihit miehet ovat kammottavia. Taidat muuten olla insinööri?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Olen aina pärjännyt omillani.

Vierailija
4/49 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta, kunhan ei minulta tarvitse lokkeilla. Tuloihin suhteutetut menot on kaiken a ja o.

Vierailija
5/49 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään koska en halua lapsia enkä yhteisasumista. Jos haluaisin, tottakai kiinnostaisi. Nyt mulle on ihan sama vaikka mies ei kävisi töissä ollenkaan.

Vierailija
6/49 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailemallani miehillä pitää olla maksukykyä, mutta tietysti myös maksuhalukkuutta. Pihi mies on turn off

Vierailija
7/49 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta pätkääkään. Kuten ei muitten verotiedotkaan.

Vierailija
8/49 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa. Kiinnostaa sen verran että elättiä en itselleni halua. Olen siis sinkku yh, 2 lasta. Käyn töissä ja saan itseni ja lapseni elätetty hyvin, olen keskituloinen. En halua tietää miehen tarkkaa palkkaa, mutta työttömät/eläkkeellä/tyhmästi velkaantuneet ohitan kyllä suoraan.

Vierailija
9/49 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se plussaa jos tienaa enemmän kuin minä. Enemmän kyllä kiinnostaa että miten hän jaksaa töissä ja että jatkuuko työ, ettei tule sitä tilannetta että puoliso on joskus työkyvytön keskellä yhteisiä velkoja.

Vierailija
10/49 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies on köyhä, jonka pitää töissä käydä. ;)

Vierailija
11/49 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta yhtään enkä sitä tiedäkään. Emme tule koskaan muuttamaan yhteen tai perustamaan perhettä, joten kummankaan talousasiat ei kuulu toiselle tippaakaan. Joistain sijoituksista ja tämmöisistä tietysti keskustellaan yleisellä tasolla, mutta siinä kaikki.

Sinänsä tulojen on kyllä ihan hyvä olla suht samassa linjassa, koska molemmat maksavat oman osansa yhteisillä reissuilla yms, mutta tuokin lienee elämäntapakysymys että millaista aikaa haluaa viettää.

Vierailija
12/49 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään.

T. Maisa

Vierailija
13/49 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuulostaa varmaan pahalta, mutta hieman kiinnostaa. Olen ihan ensimmäisestä seurustelusuhteesta saakka ollut aina se joka tienaa enemmän. Ehkä tästä johtuen en osaa kuvitella seurustelevani minua paremmin tienaavan miehen kanssa.

Vierailija
14/49 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä palkka on ihan kiva plussa, mutta ei todellakaan mikään sellainen asia, joka saa kiinnostumaan.

Vierailija
15/49 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Ei kotileikkejä tulossa.

Vierailija
16/49 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Minulla ei ole tapana elää muiden rahoilla.

Kaikki poikaystäväni ovat tainneet olla köyhiä kuin kirkonrotat. Vähän siis kuin minäkin. Raha ei ole itselleni tärkeää enää sen jälkeen kun minulla vain on ruokaa ja lämmin koti, eli perustarpeet elämiseen.

Vierailija
17/49 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran että tietää että pärjää. en halua stressata toisen raha-asioista koska en tiedä paljon toisella on rahaa.

Vierailija
18/49 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan kiinnostanut toisten raha-asiat.

Ei kiinnostaisi omatkaan, mutta pakkohan ne on hoitaa.

Vierailija
19/49 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään.

T. Maisa

Hienoa, että sinäkin uskot tosirakkauteen materian sijaan.

T. Sofia

Vierailija
20/49 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa.Asun omistusasunnossa Helsingin keskustassa ja haluaisin asua myös jatkossa. Kumppanilla pitää olla ok tulotaso, että voidaan elää yhdessä laadukasta elämää, johon kuuluu arvoasunto keskustassa, hyvä auto yms ulkoisia asioita. Hänen ei todellakaan tarvitse elättää minua, mutta on oltava sama tulotaso ja kyettävä hoitamaan oma osuutensa.