Nainen: kuinka paljon sinua oikeasti kiinnosta, paljonko mies saa palkkaa?
Kommentit (49)
Kyllä se kiinnostaa ja paljon. Miehen tehtävä on elättää nainen ja maksaa hänen kaikki laskunsa. Pihit miehet ovat kammottavia. Taidat muuten olla insinööri?
Ei kiinnosta. Olen aina pärjännyt omillani.
Ei kiinnosta, kunhan ei minulta tarvitse lokkeilla. Tuloihin suhteutetut menot on kaiken a ja o.
Ei yhtään koska en halua lapsia enkä yhteisasumista. Jos haluaisin, tottakai kiinnostaisi. Nyt mulle on ihan sama vaikka mies ei kävisi töissä ollenkaan.
Tapailemallani miehillä pitää olla maksukykyä, mutta tietysti myös maksuhalukkuutta. Pihi mies on turn off
Ei kiinnosta pätkääkään. Kuten ei muitten verotiedotkaan.
Nojaa. Kiinnostaa sen verran että elättiä en itselleni halua. Olen siis sinkku yh, 2 lasta. Käyn töissä ja saan itseni ja lapseni elätetty hyvin, olen keskituloinen. En halua tietää miehen tarkkaa palkkaa, mutta työttömät/eläkkeellä/tyhmästi velkaantuneet ohitan kyllä suoraan.
Olisihan se plussaa jos tienaa enemmän kuin minä. Enemmän kyllä kiinnostaa että miten hän jaksaa töissä ja että jatkuuko työ, ettei tule sitä tilannetta että puoliso on joskus työkyvytön keskellä yhteisiä velkoja.
Sellainen mies on köyhä, jonka pitää töissä käydä. ;)
Ei kiinnosta yhtään enkä sitä tiedäkään. Emme tule koskaan muuttamaan yhteen tai perustamaan perhettä, joten kummankaan talousasiat ei kuulu toiselle tippaakaan. Joistain sijoituksista ja tämmöisistä tietysti keskustellaan yleisellä tasolla, mutta siinä kaikki.
Sinänsä tulojen on kyllä ihan hyvä olla suht samassa linjassa, koska molemmat maksavat oman osansa yhteisillä reissuilla yms, mutta tuokin lienee elämäntapakysymys että millaista aikaa haluaa viettää.
Tämä kuulostaa varmaan pahalta, mutta hieman kiinnostaa. Olen ihan ensimmäisestä seurustelusuhteesta saakka ollut aina se joka tienaa enemmän. Ehkä tästä johtuen en osaa kuvitella seurustelevani minua paremmin tienaavan miehen kanssa.
Hyvä palkka on ihan kiva plussa, mutta ei todellakaan mikään sellainen asia, joka saa kiinnostumaan.
Ei yhtään. Ei kotileikkejä tulossa.
Ei yhtään. Minulla ei ole tapana elää muiden rahoilla.
Kaikki poikaystäväni ovat tainneet olla köyhiä kuin kirkonrotat. Vähän siis kuin minäkin. Raha ei ole itselleni tärkeää enää sen jälkeen kun minulla vain on ruokaa ja lämmin koti, eli perustarpeet elämiseen.
sen verran että tietää että pärjää. en halua stressata toisen raha-asioista koska en tiedä paljon toisella on rahaa.
Ei ole koskaan kiinnostanut toisten raha-asiat.
Ei kiinnostaisi omatkaan, mutta pakkohan ne on hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään.
T. Maisa
Hienoa, että sinäkin uskot tosirakkauteen materian sijaan.
T. Sofia
Kiinnostaa.Asun omistusasunnossa Helsingin keskustassa ja haluaisin asua myös jatkossa. Kumppanilla pitää olla ok tulotaso, että voidaan elää yhdessä laadukasta elämää, johon kuuluu arvoasunto keskustassa, hyvä auto yms ulkoisia asioita. Hänen ei todellakaan tarvitse elättää minua, mutta on oltava sama tulotaso ja kyettävä hoitamaan oma osuutensa.
Kyllä se on kiinnostanut aika paljon. Teemme samaa työtä ja tiedämme toistemme palkan eurolleen.