Nainen: kuinka paljon sinua oikeasti kiinnosta, paljonko mies saa palkkaa?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Ylivoimaisesti suurin osa vastauksista tässä ketjussa sanoo, että miehen palkalla ja statuksella ei ole niin paljoa merkitystä kunhan elättää itsensä ja pystyy käymään ulkona syömässä ja matkustelemaan.
Silti totuus on se, että naiset lopettavat huomattavasti useammin heti keskustelun nettideiteissä kun miehen ammatti tulee ilmi (vaikka mies elättää itsensä ja pystyy käymään ulkona syömässä ja matkustelemaan).
Naisten sanat ja teot ei kohtaa. Vaikutus on suurempi kuin tässä ketjussa naiset väittävät.
Oma epäilys on, että naiset kelpuuttaa vain yliopistomiehet joilla ihan vähintään +3000e bruttotulot.
Sinun ongelma on nuo nettideitit. Tutustu naisiin oikeassa elämässä, niin ei tarvitse heti keskustella tuloista.
Tärkeämpää on ulkonäkö ja persoona.
Kiinnostaa koska palkka vaikuttaa aika paljon siihen millaisen elämän mies voi tarjota minulle. En kyllä koskaan kysyisi palkkaa suoraan, tulotason voi päätellä miehen asunnosta, asemasta jne.
Ei kiinnosta. En halua edes varakasta miestä. Elintasomme olisivat liian erilaiset. Enempi merkitsee onko yhteisiä kiinnostulsen kohteita, tuntee intohimoa toista kohtaan, yhdessä on hauska ja mutkaton olla.
Mua ei kiinnosta paljonko tienaa vaan se miten toimii ja pärjää jokapäiväisessä elämässä. Seuraan sitä miten käyttää rahaa, onko kenties tuhlari vai pihi ja yrittääkö lokkeilla. En itse ole varakas mutta tulen omillani toimeen. Mua ei tarvitse elättää.
Ei kyllä pätkääkään. En halua hyötyä rahallisesti toisesta ja maksan itse kaiken sen mitä haluan hankkia. En myöskään ole shoppailijatyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä pätkääkään. En halua hyötyä rahallisesti toisesta ja maksan itse kaiken sen mitä haluan hankkia. En myöskään ole shoppailijatyyppiä.
Lisään vielä, että olen itse pienituloinen opiskelija, joten mieskään ei voi hyötyä minusta.
ihmiset jakaantuu ihmisiin joita kiinnostaa tai ei kiinnosta raha,jotkut valitsee puolison rahan ja omistuksen mukaan.itseä ei raha kiinnosta, voisin ottaa kivan miehen, jolla ei penniäkään rahaa ja asuisin vaik teltas metsäs jos tyyppi vietettävä ja hyvä luonteinen. itsellä ei ole myöskään rahaa joten en sitä vaadi mieheltäkään.uskon et myös mut on naisena torjuttu kun en oo varakas ......
Mistä sen tietää, onko syy keskustelun päättymiseen ammatti? Tietysti voi olla niin, että jos ei muutenkaan vaikuta olevan mitään yhteistä tai samankaltaista, ja sitten mieluiten yliopistomiestä toivovalle selviää, että mies ei ole juurikaan kouluttautunut, niin voihan se silloin ollakin syy. Mutta ehkä silloin kyse ei kuitenkaan ole palkasta, koska luulisi, että yliopistomiestä toivova ottaisi mieluummin vaikka pienituloisen jatko-opiskelijan.
Veikkaan, että oikeasti kiinnostavan kanssa, jonka kanssa on jo selvinnyt, että on yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja juttelu tuntuu sujuvan, ei ammatti useinkaan ole niin ratkaiseva. Tosin ainahan niitäkin on, joille se on - joko ammatti, tulotaso tai koulutus.