IL: Minka-vaimo antoi anteeksi Tomi Björckille pettämisen
Tämän viikonlopun iltalehdessä haastattelu. Vaimo antoi strippareiden kanssa pettämisen anteeksi. Rahan takia? Antaisitteko itse?
Kommentit (58)
Voihan pikkuvaimo! Sitten hymyillään ja selitellään liittoa kivoilla lehtijutuilla. Peruspirkko olisi jo lätkiny ukkoa lehdellä korville, huudattanut Kaija Koota ja saanut eropaperit täytettyä ja muuttanut omaan asuntoonsa kunniansa säilyttäen.
Vierailija kirjoitti:
Voihan pikkuvaimo! Sitten hymyillään ja selitellään liittoa kivoilla lehtijutuilla. Peruspirkko olisi jo lätkiny ukkoa lehdellä korville, huudattanut Kaija Koota ja saanut eropaperit täytettyä ja muuttanut omaan asuntoonsa kunniansa säilyttäen.
Kuinkahan moni tälläkin palstalla on jäänyt suhteeseen, kun ei vain rahan takia halua erota. Jatkuvasti täällä saa lukea, että taloudellisista syistä ollaan jääty suhteeseen. Ihan normi meninkiä.
Tuo loskat suuhun tule tosiaan aina mieleen kun sen naaman näkee, eikä unohdu koskaan. Samoin kuin Ismo Leikola (maailman hauskin ihminen, en ymmärrä miten muka?!), niin hänestä tulee aina mieleen se Tallitähdet-ohjelma, mistä sai potkut kun löi hevosta nyrkillä päähän ja repi ohjaksista. En ikinä menisi mihinkään keikalleen. No, eipä se tosiaan edes naurata, pelkästään ärsyttää.
Otsikossa on hyvä esimerkki siitä kuinka paljon sanajärjestyksellä on väliä. "Antoi anteeksi Tomi Björckille pettämisen" kuulostaisi paljon fiksummalta muodossa "Antoi Tomi Björckille anteeksi pettämisen"
Vierailija kirjoitti:
"huudattanut kaija koota" 😄
Been there, done that. Voimabiisit kaijalta lähtee kivasti!
Tomi on niin jo ulkoisesti niin ällöttävän näköinen, että ihmettelen miten joku nainen voi haluta olla sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minä ehkä voisin antaa anteeksi, jos olisin itse ollut pirttihirmu ja pihistellyt jo pitkään. Tuo olisi sellainen herätyskello, että ehkä pitäisi omaakin käytöstä miettiä. Ja kyseessä on kuitenkin vain strippari eikä mikään syvällisempi suhde.
Heti oletetaan, ettei kotona "saa" (tämä "saa"-sana kertoo jo paljon: hän on itse sängyssä saamapuolella). Tiedoksi: Pettäminen ei ole kotona "saamisen" tai "saamattomuuden" seuraus. Pettäjä on pettäjä. Hänellä on vaihtoehtona erota, jos ei kotona "saa", mutta hän on liian epäitsenäinen ja itsekäs nynny siihen.
Antaisin anteeksi, mutta suhdetta en jatkaisi. En tuhlaisi elämääni epäluotettavan kumppanin kanssa. Mielummin olisin peeaa kuin toisen kyykytettävänä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon Tomi on yleensäkään kotona? Ehkä hänellä on ihan hyvä elämä lasten kanssa ja sen parempi mitä vähemmän mies on kotona. Ehkä on ajatellut asiaa lasten kannalta. Niinhän av-mammatkin tekee. Haluttaisi erota, mutta ei lasten takia voi.
Voi, voi, lapset kyllä vaistoaa kodin ilmapiirin. Ja kuka voi antaa anteeksi miehelle, joka on niin ääliö, että turvautuu maksullisiin? Rakastumisen toiseen ymmärrän, mutta maksullisissa käynti
on jotain niin alhaista, eikä huorissa käyvä ole oikea mies. Pelkkä kulli nkantoteline.
Oksettava ukko on Tomi, oikein paskakasa.
Vierailija kirjoitti:
Raha ratkaissut tässä.
Minua alisti itsensäkin maksulliseksi naiseksi!
Oksettaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ehkä voisin antaa anteeksi, jos olisin itse ollut pirttihirmu ja pihistellyt jo pitkään. Tuo olisi sellainen herätyskello, että ehkä pitäisi omaakin käytöstä miettiä. Ja kyseessä on kuitenkin vain strippari eikä mikään syvällisempi suhde.
Heti oletetaan, ettei kotona "saa" (tämä "saa"-sana kertoo jo paljon: hän on itse sängyssä saamapuolella). Tiedoksi: Pettäminen ei ole kotona "saamisen" tai "saamattomuuden" seuraus. Pettäjä on pettäjä. Hänellä on vaihtoehtona erota, jos ei kotona "saa", mutta hän on liian epäitsenäinen ja itsekäs nynny siihen.
Hyvin kirjoitettu. Tuntemani pettäjät ovat juurikin äärettömän itsekkäitä ja samalla läheisriippuvaisia.
Olisi kannattanut roikottaa miestä "löysässä hirressä" pitemmän aikaa, eikä heti suostua anteeksiantoon. Tuollaisessa pettämistapauksessa hyväksyn miehen henkisen kiduttamisen ja nöyryyttämisen. Saa viedä vvrimilleen. No problem!
Olisin tietysti jäänyt rahan takia, kunhan tietyt ehdot ensin neuvotellaan selväksi ja minua tyydyttävällä tavalla.
Elämässä harvoin saa minkä ansaitsee, se saa minkä neuvottelee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha ratkaissut tässä.
Minka alisti itsensäkin maksulliseksi naiseksi!
Oksettaa!
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Kuitenkin vei tätä ”vain stripparia” kalliisiin ravintoloihin syömään jne...
Mikä juttu tuo ”loskat suuhun” on?
Voi Minka, vajosit sitten itsekin maksulliseksi.
Miten kestät itsesi kanssa.?
Loskamouth jäi vain kiinni tästä yhdestä. Luuletteko että oli ainoa 😂
Vierailija kirjoitti:
Tomi on niin jo ulkoisesti niin ällöttävän näköinen, että ihmettelen miten joku nainen voi haluta olla sen kanssa.
No huorienhan ei tartte tuota miettiä, kunhan vaan saa rahan palveluksistaan.
Yököttää kun ajattelee mitä tekee niillä Aasian matkoillaan. Viettää monta kuukautta vuodesta Aasiassa