IL: Minka-vaimo antoi anteeksi Tomi Björckille pettämisen
Tämän viikonlopun iltalehdessä haastattelu. Vaimo antoi strippareiden kanssa pettämisen anteeksi. Rahan takia? Antaisitteko itse?
Kommentit (58)
Tietysti antoi. Rahan takia. Samassa firmassa töissä, niin mistä hän töitä saisi.
Jos vaihtoehtona on perseaukinen elämä ilman koulutusta ja työkokemusta, niin antaisin anteeksi. Jos taas taloudellisia mahdollisuuksia on, en antaisi anteeksi.
Its all about money.
Toki, tosin meidän suhde olisi jatkossa avoin.
Eihän Tomi pettänyt omien sanojen mukaan! Loskat suuhun oli vahingossa lentäneet ihan lounastapaamisilla. Onko Tomi valehdellut?
Missä rouvan itsekunnioitus? Kaikkea ei saisi mitata rahassa 🥺
Onko heillä tyttäriä? Hieno esimerkillinen äiti jää tietenkin miehensä luo joka jyystää jotain dollarin lumppuja!? Tulee vielä eteen tämä tilanne heidän elämässään monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti antoi. Rahan takia. Samassa firmassa töissä, niin mistä hän töitä saisi.
Käsittääkseni on koulutettu nainen, kaippa hän töitä olisi löytänyt eron tullen.
"Jos vaihtoehtona on perseaukinen elämä ilman koulutusta ja työkokemusta, niin antaisin anteeksi."
Onko Minka kouluttamaton? Ei taloudellista omaa turvaa?
Eikös loskasuu ollut haastamassa Seiskaa käräjille kun paljastivat herran muna kädessä 😂. Onko juttu edennyt?
Siinä on nainen isolla N:llä. Joka pysyy miehen rinnalla niin myötä kuin vastoinkäymisissä.
Iso kunnioitus tuolle naiselle.
M41
Todennäköisesti antaisin anteeksi. Siihen en osaa vastata jatkuisiko suhde puolisoon pettämisen jälkeen, eikä se edes ole kokonaan minun päätettävissä.
Minä ehkä voisin antaa anteeksi, jos olisin itse ollut pirttihirmu ja pihistellyt jo pitkään. Tuo olisi sellainen herätyskello, että ehkä pitäisi omaakin käytöstä miettiä. Ja kyseessä on kuitenkin vain strippari eikä mikään syvällisempi suhde.
Ei yllätä. Kukaan täysipäinen ei tuollaisen loskat suuhun-tyypin kanssa edes ole.
En antaisi anteeksi, mutten tokikaan olisi alun perinkään sekaantunut tuohon ällötysmieheen.
Kuinka paljon Tomi on yleensäkään kotona? Ehkä hänellä on ihan hyvä elämä lasten kanssa ja sen parempi mitä vähemmän mies on kotona. Ehkä on ajatellut asiaa lasten kannalta. Niinhän av-mammatkin tekee. Haluttaisi erota, mutta ei lasten takia voi.
Jos lapsilla on hyvä olla nyt, niin varmaan sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa ”Loskat suuhun”
Ei tarvitse edes erikseen muistuttaa, tuo "loskat suuhun" tulee mieleen ihan joka kerta kun tästä Björkistä näkee jossain jutun tai kuvan jonkun lehden kannessa.
Itseasiassa se on ihan ainoa asia.
En. Ihan hirveän oloinen ukko muutenkin. Työnsä osaa todella hyvin mut se onkin sitten noussut hattuun ja olemus on sitä luokkaa.yök!