Naapurin pienituloinen perhe oli niin tohkeissaan kun olivat lähdössä 1.5 viikoksi kiertämään Suomea kesälomallaan
Jotenkin hellyttävää mutta toisaalta surullista ja masentavaa. Kun on itse matkaillut ympäri maapalloa Etelä-Amerikan ja Indo-Kiinan sademetsistä Pohjois-Afrikan ja Lähi-idän historiallisille nähtävyyksille, New York ja Tokio kaluttu läpi useampaan kertaan, jne. niin vähän koomista miten joku on noin tohkeissaan jostain Vaasasta ja Porista.☺
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Mistä ap naapurinsa tulot tietää? Naurettavaa rehvastelua ap:lta. Ap ei ole onnellinen, eikä tule koskaan olemaan.
Aloitus on niin typerä, ettei se voi olla muuta kuin provo.
Toiset ne löytää onnen läheltä ja pienestä. Ap matkustaa ja matkustaa ja matkustaa. Sit se kuiten loppupeleissä eksyy maailmaa nähneenä TÄNNE. Voi ressukka. Jaxuhali!
Minä kroonisesti sairastavana kunnioitan ihan jokaista, joka ylipäätään _jaksaa_ lähteä lasten kanssa lomailemaan _minnekään_! Itse jaksan hädin tuskin asuinkaupunkini keskustaan kahville tänä kesänä - ja sitäkin täytyy viikkoa suunnitella. Ja toden totta, olen siitä tohkeissani jos saan toteutettua! Ylimielisyys on synneistä raskaimpia, ja kostautuu varmasti.
Vaikka olen käynyt 55 maassa ja tienaan 160 k€ vuodessa, minulle tämä kesäloma on suorastaan katastrofi: erinäisistä syistä johtuen en pääse Lappiin tunturivaellukselle, Norjan ja Suomen rajalle.
Mikään ei voita sitä fiilistä kun takana 80-100 km vaellusta, saunan ja sapuskan jälkeen istahtaa viskilasilliselle Kilpisjärven retleilykeskuksen jättitakan ääreen ja katsoo ikkunasta järven aaltoilua...
Ja jos nyt reissaa viikon tai puolitoista Suomessa , asuu hotelleissa , syö ravintoloissa joka ilta se on vähintään 2000 euron kesälomareissu näillä bensanhinnoilla