Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin pienituloinen perhe oli niin tohkeissaan kun olivat lähdössä 1.5 viikoksi kiertämään Suomea kesälomallaan

Vierailija
11.07.2020 |

Jotenkin hellyttävää mutta toisaalta surullista ja masentavaa. Kun on itse matkaillut ympäri maapalloa Etelä-Amerikan ja Indo-Kiinan sademetsistä Pohjois-Afrikan ja Lähi-idän historiallisille nähtävyyksille, New York ja Tokio kaluttu läpi useampaan kertaan, jne. niin vähän koomista miten joku on noin tohkeissaan jostain Vaasasta ja Porista.☺

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos nyt reissaa viikon tai puolitoista Suomessa , asuu hotelleissa , syö ravintoloissa joka ilta se on vähintään 2000 euron kesälomareissu näillä bensanhinnoilla

Vierailija
82/85 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ap naapurinsa tulot tietää? Naurettavaa rehvastelua ap:lta. Ap ei ole onnellinen, eikä tule koskaan olemaan.

Aloitus on niin typerä, ettei se voi olla muuta kuin provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ne löytää onnen läheltä ja pienestä. Ap matkustaa ja matkustaa ja matkustaa. Sit se kuiten loppupeleissä eksyy maailmaa nähneenä TÄNNE. Voi ressukka. Jaxuhali!

Vierailija
84/85 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kroonisesti sairastavana kunnioitan ihan jokaista, joka ylipäätään _jaksaa_ lähteä lasten kanssa lomailemaan _minnekään_! Itse jaksan hädin tuskin asuinkaupunkini keskustaan kahville tänä kesänä - ja sitäkin täytyy viikkoa suunnitella. Ja toden totta, olen siitä tohkeissani jos saan toteutettua! Ylimielisyys on synneistä raskaimpia, ja kostautuu varmasti.

Vierailija
85/85 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen käynyt 55 maassa ja tienaan 160 k€ vuodessa, minulle tämä kesäloma on suorastaan katastrofi: erinäisistä syistä johtuen en pääse Lappiin tunturivaellukselle, Norjan ja Suomen rajalle.

Mikään ei voita sitä fiilistä kun takana 80-100 km vaellusta, saunan ja sapuskan jälkeen istahtaa viskilasilliselle Kilpisjärven retleilykeskuksen jättitakan ääreen ja katsoo ikkunasta järven aaltoilua...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän