VITUN ALAKERTALAISET!!!
Nyt pari viikkoa jo rempanneet alakerrassa ja jatkuvan kilkkeen kalkkeen porauksen ja maalinkäryn lisäksi istuvat alituiseen partsilla tupakalla!!!
Saatana että menee hermo kun itse läkähtyy sisälle kun ei voi pitää partsin ovea auki kun koko ajan joko tupakka tai maali löyhkää!!
Kommentit (11)
...en ole tupakoitsijoita vastaan, mutt astma pahenee koko ajan
niin, että henkeä on vaikea saada ja se savut tulee tänne meillekin!
Eli kyllä tupakoida ja rempata saa, mutta muita ei tarvitse sen takia tappaa!
Ja parvekkeellakin saa laillisesti polttaa vaikka 24/7, ellet sitten satu asumaan ns. allergiataloyhtiössä (eläimet kielletty, tupakointi kielletty).
Kyllä minuakin vituttaa, kun viidellä tän rapun asukkaalla on koira, ja saan silmäoireita aina käytävässä. Asialle kun vain ei voi mitään. Niin, paitsi että sinne rivariin muutetaan heti kun rahoitus on hankittu.
Minä poltan noin 10 tupakkaa päivässä, ja savu kulkeutuu suoraan yläkerran parvekkeelle. Yläkerran äiti-ihminen kävi tähän muutettuamme sanomassa minulle, että hänen lapsensa nukkuu parvekkeella päikkäreitä yleensä noin 12-14 maissa, ja kysyi voisinko olla sen aikaa polttamatta. Sehän sopii minulle, ei juuri tuohon kellonaikaan ole mikään pakko poltella (ja jos olisi, voisin käydä alaovella polttamassa). Ihan kivat fiilikset jäi ainakin mulle, ja vielä naapurikin tervehtii nähdessään, joten hänkin lienee tyytyväinen diiliimme :)
Vierailija:
Minä poltan noin 10 tupakkaa päivässä, ja savu kulkeutuu suoraan yläkerran parvekkeelle. Yläkerran äiti-ihminen kävi tähän muutettuamme sanomassa minulle, että hänen lapsensa nukkuu parvekkeella päikkäreitä yleensä noin 12-14 maissa, ja kysyi voisinko olla sen aikaa polttamatta. Sehän sopii minulle, ei juuri tuohon kellonaikaan ole mikään pakko poltella (ja jos olisi, voisin käydä alaovella polttamassa). Ihan kivat fiilikset jäi ainakin mulle, ja vielä naapurikin tervehtii nähdessään, joten hänkin lienee tyytyväinen diiliimme :)
vuorokaudessa..
pakko sun on kerrostalossa asua? En mä ainakaan asuis mistään hinnasta!
Ai ei oo pakko asua kerrostalossa? Sinäkö maksat sitten loput mun asuntolainasta, kun omakotitaloa tai rivaria varten joudutaan ottamaan melko paljon enemmän lainaa kuin nyt.
Maallekaan viitsi yhden rempan takia muuttaa, mutta saa kai sitä vituttaa kun mielellään näin kauniina kesäiltoina vaikka lukisi kirjaa parvekkeella tmv., sen sijaan saan istua sisällä räppänät kiinni ja kärsiä päänsärystä!
Ollaan joo päivät pitkät ulkoilemassa lasten kanssa, mutta jossain vaiheessa ja päivällä välillä muutenkin pakko tulla kotiin syömään ja nukkumaan. Perkele.
Ja mikä saa viimeisimmän vastaajan kuvittelemaan, etten voisi itse halutessani rempata :O? Ihme kommentti.
naapureitas. Kai sitä nyt rempata ja röökata saa!
Vierailija:
naapureitas. Kai sitä nyt rempata ja röökata saa!
Olet todella naurettava ap!! Jos muuttaa kerrostaloon, on muistettava, että siellä on elämää muuallakin kuin teidän pikku pikku kaksiossanne!
Vierailija:
Ja ihan tilavassa kolmiossa asutaan ;D.