Kokemuksia Prof kampaamosta Tampereella?
Kommentit (15)
Suosittelen. Joka kerta kampaaja keskittyy vain muhun ilman kiirettä. Ei tarvitse jutella niitä näitä jos ei halua. Mukavan nuorekas ja tyylikäs paikka, jossa kuitenkaan ei katsota ns. tavista kieroon.
Hintavahan se on, mutta jälki on sen arvoista. Mulla on kokemusta vain leikkauksesta, värjäyksistä en osaa sanoa.
Olen käynyt muistaakseni kolmella kampaajalla Profissa. Kaikki ovat olleet taitavia. Antti leikkasi hiukseni upeasti suurta juhlaa varten. Saara, joka on nyt äitiyslomalla, näki heti millaiset linjat minulle sopivat ja tajusi helposti, mitä halusin. Myös Jennin käsistä olen tyytyväisenä poistunut.
Eihän se kovin halpaa lystiä ole, mutta luottavaisin mielin olen aina mennyt ja iloisena lähtenyt.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 11:26"]Todella huono kokemus Profista - olin pari vuotta raidoittanut hiuksiani vaaleilla raidoilla ja tarkoituksena oli tehdä vain tyvivärjäys harmaalle tyvikasvulle, kun Profin kampaaja päätti vetää hiukset kokonaan tummiksi. Kokonaisuus muistutti lähinnä peruukkia ja nyt menee pitkä aika, kun taas voin alkaa raidoittamaan vaalealla.
[/quote]
Et sitten kampajalle reklamoinut ja pyytänyt korjausta?
Prof Tampere väittää olevansa ammattitaitoinen kampaamo. Kävin leikkauttamaan tukkani, tulos on OK. Värjäyksen tulos sen sijaan ei ollut lainkaan sellainen kuin halusin. Sovimme väristä ja sen piti olla vaalea beige (suurinpiirtein). Lopputulos on käsittääkseni tummempi kuin oma alkuperäisvärini, vieläpä harmaalla lisättynä. Kerroin, että nimenomaan harmaata lopputulosta en halua!!! Miksi ihmeessä olisin mennyt värjäyttämään hiukseni (145 €) sen värisiksi, kun koko ikäni olen vihannut maantienväristä tukanväriä. Olisin san saanut kasvattamalla ja harmaus olisi tullut iän myötä ihan ilmaiseksi!!! Kampaaja oli 2-tason kampaaja (asteikko menee ainakin neloseen saakka), joten ei hänen olisi pitänyt olla mikään "tumpelo", ei hän ainakaan kovin ammattitaitoinen värjääjä ollut!!'
Itselläni valitettavasti on myös vain tosi huonoja kokemuksia ko. paikasta. Eka kerralla kampaaja (toinen omistajista) ei halunnut ollenkaan kuunnella toiveitani vaan jyräsi ja halusi tehdä oman makunsa mukaan. Lopputuloksena malli ja värit jotka eivät sopineet ollenkaan, ei kenenkään mielestä.
Jossain mielenhäiriössä menin varaamaan samaan paikkaan uuden ajan, ehkä ajattelin antaa uuden mahdollisuuden ja sattumalta minulle annettiin samalle kampaajalle aika. Paikalle tullessani ilmoitettiin, että minua kuitenkin palvelee heillä harjoittelussa oleva nuori nainen, jota ko. kampaaja ohjaa. Kyllähän se minulle sopi. Tämä kampaaja oli kyllä tosi mukava ja ystävällinen (toisin kuin aiempi), mutta kun tukka oli pesty niin esiin paljastui koko pään kanariankeltainen tukka joka ei kyllä ollut ihan toiveena. Näin näiden vanhempien kampaajien halvaantuneet ilmeet, mutta missään vaiheessa he eivät kyllä ko. harjoittelijaa ohjanneet tai tulleet tähänkään miten keskustelemaan. Tajusin että tyttö teki parhaansa ja yritin vain äkkiä päästä pois ettei enempää vahinkoa tulisi. Melkein itkun kanssa lähdin paikalta ja sen tukan poiskasvattamisessa meni myös minulta todella kauan.
Ja miksi en ilmoittanut heille sitä? Ensinnäkin me suomalaiset olemme arkoja sanomaan suoraan tällaista palautetta, niin valitettavasti myös minulla. Ekalla kerralla kampaajan omahyväinen asenne sai minut hämmentymään ja ajattelemaan että ehkä en vain omaa tarpeeksi fiksua tyylitajua. Toka kerralla vain totesin mielessäni, että ihan turha yrittää, tämä on niin hirveä paikka. Arvostan kampaajien ammattitaitoa ja olen monesti iloinnut siitä, että kun sanon minkä tyyppistä toivoisin, on kampaaja osannut tuoda oman ammattitaidon kehiin ja tehnyt ehdotuksia jotka ovat olleet loistavia ja parempia kuin olisin itse osannut ajatella. Tästä maksan mielelläni. Onneksi olen löytänyt todella hyvän kampaajan, joka ehdottelee aina erilaisia muutoksia jotka toimivat, malli on tätä päivää, hiukset ovat hirveän hyvässä kunnossa ja olen ollut aina tosi tyytyväinen lähtiessäni. Tämän yllä mainitun kampaamon mainosteksti että suunnitellaan asiakkaan kanssa yhdessä, vieläpä aikaa käyttäen, tulos on mahtava ja palvelu on ystävällistä oli valitettavasti ainakin omalla kohdallani pelkkä vitsi.
Paras!
Olen käynyt Profilla vuosia, he ovat leikanneet hiukseni lyhyiksi ja taas kasvatettu pidemmäksi monen mallin kautta. Ystävällinen palvelu ja asiansa osaavat ammattilaiset. Heillä on tyytyväisyystakuu, eli kampausta korjataan kyllä veloituksetta. Värin kanssa kerran olemme vaalentanut jälkeenpäin kun oli makuuni liian tumma eikä maksanut mitään!
Ihana kampaamo.
Todella mukava ja huomioonottava henkilökunta, saan kauniit tyylikkäät hiukset joka kerta. Olen käynyt monilla, laatu ei heittele. Tasokas paikka.
Nyt on kyllä niin huikea mainosketju kun vaan voi olla 😂
Hei!
Olen todella pahoillani ikävistä kokemuksista liikkeessämme, olemme selvästi epäonnistuneet palvelukokemuksen tuottamisessa näiden 3 asiakkaamme osalta. Liikkeessämme ehdottomasti jokaisen kampaajamme työn lähtökohtana ja elinehtona on että asiakkaamme ovat tyytyväisiä hiuksiinsa, kokemukseen liikkeessämme ja asiakaspalveluumme. Olemme aina pyrkineet madaltamaan kynnystä kertoa mahdollisesta tyytymättömyydestä heti, ja takaammekin 100% jokaisen palvelumme, eli tarvittavat muutokset reklamaatiotilanteessa tehdään veloituksetta aina, lisää tietoa tästä löytyy sivuiltamme www.prof.fi
Takaan henkilökohtaisesti laadukkaan palvelun ja kampaajiemme ammattitaidon, Profin facebook sivuilta löytyy lisää asiakaspalautteita ja instagramista @proftampere löytyy kuvia töistämme.
Kiitos palautteesta!
- Jaana & Prof tiimi.
Nostan tätä ketjua. Onko teillä kokemuksia nyt profissa työskentelevistä kampaajista? Kenelle kannattaisi varata aikaa?
En ilmeisesti olekaan ainoa jolla on erikoinen kokemus tästä kampaamosta. Menin hakemaan hiuksiin vähän vaaleata raidoitusta, joka kasvaisi kohtuullisen huomaamattomasti pois. Lopputulos oli että hiukseni olivat täysin maantienharmaat, eivätkä mitkään tyylikkäät, vaan sellaiset todella tylsän ja ruman harmaat. Aivan käsittämätön lopputulos. Olin niin hämmentynyt että maksoin vaan ja poistuin. Ihmiset ihmettelivät mitä hiuksilleni on tapahtunut! En tiennyt tuosta takuusta silloin.
Ei ketään heistä voi suositella ja omistajatarta kaikkein viimeisemmäksi! Klipsuttelua kertyy tunti ja tavoite jäi kauaksi!
Bad taste kirjoitti:
Itselläni valitettavasti on myös vain tosi huonoja kokemuksia ko. paikasta. Eka kerralla kampaaja (toinen omistajista) ei halunnut ollenkaan kuunnella toiveitani vaan jyräsi ja halusi tehdä oman makunsa mukaan. Lopputuloksena malli ja värit jotka eivät sopineet ollenkaan, ei kenenkään mielestä.
Jossain mielenhäiriössä menin varaamaan samaan paikkaan uuden ajan, ehkä ajattelin antaa uuden mahdollisuuden ja sattumalta minulle annettiin samalle kampaajalle aika. Paikalle tullessani ilmoitettiin, että minua kuitenkin palvelee heillä harjoittelussa oleva nuori nainen, jota ko. kampaaja ohjaa. Kyllähän se minulle sopi. Tämä kampaaja oli kyllä tosi mukava ja ystävällinen (toisin kuin aiempi), mutta kun tukka oli pesty niin esiin paljastui koko pään kanariankeltainen tukka joka ei kyllä ollut ihan toiveena. Näin näiden vanhempien kampaajien halvaantuneet ilmeet, mutta missään vaiheessa he eivät kyllä ko. harjoittelijaa ohjanneet tai tulleet tähänkään miten keskustelemaan. Tajusin että tyttö teki parhaansa ja yritin vain äkkiä päästä pois ettei enempää vahinkoa tulisi. Melkein itkun kanssa lähdin paikalta ja sen tukan poiskasvattamisessa meni myös minulta todella kauan.
Ja miksi en ilmoittanut heille sitä? Ensinnäkin me suomalaiset olemme arkoja sanomaan suoraan tällaista palautetta, niin valitettavasti myös minulla. Ekalla kerralla kampaajan omahyväinen asenne sai minut hämmentymään ja ajattelemaan että ehkä en vain omaa tarpeeksi fiksua tyylitajua. Toka kerralla vain totesin mielessäni, että ihan turha yrittää, tämä on niin hirveä paikka. Arvostan kampaajien ammattitaitoa ja olen monesti iloinnut siitä, että kun sanon minkä tyyppistä toivoisin, on kampaaja osannut tuoda oman ammattitaidon kehiin ja tehnyt ehdotuksia jotka ovat olleet loistavia ja parempia kuin olisin itse osannut ajatella. Tästä maksan mielelläni. Onneksi olen löytänyt todella hyvän kampaajan, joka ehdottelee aina erilaisia muutoksia jotka toimivat, malli on tätä päivää, hiukset ovat hirveän hyvässä kunnossa ja olen ollut aina tosi tyytyväinen lähtiessäni. Tämän yllä mainitun kampaamon mainosteksti että suunnitellaan asiakkaan kanssa yhdessä, vieläpä aikaa käyttäen, tulos on mahtava ja palvelu on ystävällistä oli valitettavasti ainakin omalla kohdallani pelkkä vitsi.
Et voi olla tosissasi. Jos tuloksena on kanariankeltainen tukka jota et halunnut, niin miksi ihmeessä et heti siinä paikassa vaatinut saada korjausta asiaan? Jokainen normaali ihminen olisi tehnyt niin eikä sinun tarvitsisi nyt kertoa tätä juttua täällä. Aivan oma vikasi.
Tampereen paras kampaamo leikkauksen osalta! Tyypit tekevät havaintojeni ja kokemusteni perusteella aivan huippulaatua, ainakin Antti, Jaana, Petteri ja Jenni (ja Saara). Tuoreemmista työntekijöistä ei kokemusta. Ei turhaa jaarittelua, vaan hyvä, tarkka leikkaus on todellakin pääasia lyhyessä naisten tukassa. Sitä aivan liian harvoin kampaajat osaavat... On mun makuun!!!