Lihavan etelänloma
Ehtisikö vielä laihduttaa kuusi kiloa, jos heinäkuussa on matka etelään? Olen onnettoman läski, vyötärönseudulla iso vararengas. Miten muut läskin pukeutuu lomamatkoilla vai onko kaikki etelän rannoilla viihtyvät hoikkia?
Kommentit (11)
2:lla on juuri oikea asenne! Hauskaa lomaa!
[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 12:52"]
Mun BMI on 42 ja aion lähteä kesäkuun alussa ensimmäisen kerran elämässäni rantalomalle ja kaiken lisäksi yksin. Todella kiireinen työvuosi takana ja varasin todellisen aivot narikkaan -loman. Tarkoituksena on ruskettua ja huilata. Makaan päivät bikineissä altaalla/rannalla, uin, luen kirjaa ja vain olen. Illalla käyn "ulkona" syömässä ja istun hetken jossain kuppilassa. Nukkumaan menen kun sitä tuntuu ja herään kun ei enää nukuta.
Kukaan ei tunne mua siellä, joten en uhraa hetkeäkään läskieni ajattelemiseen. Pukeudun bikineihin, shortseihin, t-paitoihin, hameisiin, mekkoihin jne.
[/quote]
Olet upea nainen! Vietä IHANA loma!!!!! :)
Ehdit ilman muuta laihduttaa tuon 6 kg.
Älä laita liian pieniä/tiukkoja vaatteita, mutta älä nyt mitään telttojakaan mukaan varaa.
Yhdyn edellisiin viesteihin. Nauti lomasta täysillä, äläkä ajattele läskejäsi!
Jos jollakulla on tarvetta laihduttaa 6kg hän ei ole lihava!
Jos jollakulla on tarvetta laihduttaa yli 15-20 kg on hän lihava...
Etkö ole ikinä ollut etelänmatkalla? Siellä ihmisistä suuri, ellei suurin osa, on tanakoita, lihavia tai todella läskejä kuten muuallakin. On tietysti upeakroppaisiakin mutta tosi harvassa he ovat. Ihan turhaan stressaat jostain muutamasta kilosta. Pilaat vaan matkan odotuksen. Et sinä missikisoihin ole menossa vaan nauttimaan auringosta ja lämmöstä.
Itse olen ystäväni kanssa lähdössä kesällä rantalomalle. Olen matkustanut suhteellisen paljon, mutta pääasiassa vain kaupungeissa yms. Yhden kerran tuli mieleen vain että millaista se nyt on siellä rannalla, mutta sitten tulin järkiini. Ulkomailla muita ei luulisi (?) kiinnostavan jos otan aurinkoa uimapuvussa tai menen snorklausretkelle. En tunne itseäni ns. "huonommaksi" tmv jos käytän shortseja. Nauttikaa kaikki lomastanne, minkä painoisia ikinä olettekaan! :) t. nainen 19 v
Minä ainakin tunsin itseni viime kesänä Espanjan rannoilla pienekisi vaikka kokoa 38-40 olenkin:) Siellä oli kaikki kynnelle kykenevät Espanjamammat lähteneet rantalomille ja he ovat tosi isokokoisia ihmisiä.
Samoin Kreikassa naiset "levähtävät" synnytettyään.
Mutta kysymykseesi, ehdit kyllä laihtua tuon heinäkuuksi:) tsemppiä.
Jos sun tarvii laihduttaa vain 6kg, et ole läski, joten unohda koko juttu.
Mä olin viime syyslomalla rantalomalla ja vietin sen pääasiassa vähissä vaatteissa. Mä rakastan lämpöä ja aurinkoa, enkä kehtaa kotimaan yleisillä rannoilla maata, kun olen niin lihava. Ulkomailla käytin rannalla koko ajan bikineitä. Vaikka vain kävelin, niin nykäsin päällivaatteet pois ja bikinit päällä kävelin rantahiekkaa. Todennäköisesti sain inhoavia katseita, mutta en kiinnittänyt muihin huomiota. Mä päätin jo ennen lomalle lähtöä, että tämä ryhävalas näyttää läskinsä ja tällä lomalla niitä ei hävetä. Ja se jostain kumman syystä pitikin. =)
Siirry kasvisruoalle ja paljon liikuntaa niin jopas laihtuu. Muista kuitenkin proteiinit.
Mun BMI on 42 ja aion lähteä kesäkuun alussa ensimmäisen kerran elämässäni rantalomalle ja kaiken lisäksi yksin. Todella kiireinen työvuosi takana ja varasin todellisen aivot narikkaan -loman. Tarkoituksena on ruskettua ja huilata. Makaan päivät bikineissä altaalla/rannalla, uin, luen kirjaa ja vain olen. Illalla käyn "ulkona" syömässä ja istun hetken jossain kuppilassa. Nukkumaan menen kun sitä tuntuu ja herään kun ei enää nukuta.
Kukaan ei tunne mua siellä, joten en uhraa hetkeäkään läskieni ajattelemiseen. Pukeudun bikineihin, shortseihin, t-paitoihin, hameisiin, mekkoihin jne.