Korun väri roosan mekon kanssa?
Pähkäilen tässä koruasian kimpussa. Olen menossa juhliin, ostanut kauniin roosan/vanhan roosan värisen, linjojani myötäilevän mekon. Kenkinä ruskeat, sirot pikkukorkkarit.
Koruja on moneen lähtöön: aitoa, feikkiä, hopeaa, kultaa, pronssia, helmiä. Mitkä mielestäsi sopisivat?
Kommentit (43)
http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/takit/jarlo-782/liza-blazer-782072-23/
Mm. Nellyn sivuilta löytyy paljon kauniita jakkuja.
En todellakaan tarkoita mitään tylsää mummo-jakkua.
Riippuu vähän sävystä, mutta valkoiset kengät roosan mekon kanssa voisi tuoda raikkautta siihen mekkoon. Ruskeasta mulle tulee mieleen ensimmäisenä Suffeli-patukat. Ei ehkä paras yhdistelmä. Nude voi näyttää sille että on liikaa murrettuja sävyjä yhdessä tai sitten mahtavalle, riippuu sävyistä. Tuollaisen mekon kanssa en laittaisi kaulaan mitään. Jotkut kivat yksinkertaiset korvikset, ja hiukset sitten näyttävämmin. Laukku myös yksinkertainen monimutkaisen mekon kanssa. Voisi jättää myös kokonaan korvikset pois ja vaikka rannekoru? Vanha roosa on enemmän kylmä kuin lämmin sävy (yleensä, en ole nähnyt mekkoa niin ei voi kuin yleistää), joten kylmän sävyiset korut ja asusteet sen kanssa. Eli hopeaa, helmiä.
Ehkä helpointa on googlettaa kuvahaulla old rose dress ja katsoa niistä kuvista mikä yhdistelmä miellyttää eniten omaa silmää?
No nuista, kun sulla ruskeat kengätkin niin pronssisia tai helmiä, tai sekota noita kahta ja mallaile;)
Mukavia juhlia!
Miksi kenkinä ruskeat, sirot pikkukorkkarit?
Pitäisi nähdä kuva mekosta, minkä tyylinen. Siitä riippuu sopiiko siihen paremmin pienet vai suuret korut. Värisävystä riippuu kumpi käy paremmin, hopea vai kulta. Ruskeiden kenkien perusteella yhdistäisin mieluummin kullan. En helmiä. Jotkut pitkät lasihelmet samaa sävyä sopisivat hyvin.
Millaiset pitäisi olla jos ruskeat sirot eivät käy?
Yritän etsiä netistä kuvan tai vastaavaa kuvaa. Pitkät eivät tule kysymykseen, pitää olla lyhyemmät.
ap
http://www.zalando.fi/deby-debo-ivoire-juhlamekko-beige-de921c03s-003.html
Melkein vastaava, mutta vain se roosan värinen
Miten olisi niistä koruista jotkut pelkät isohkot puhdaslinjaiset korvikset ja ehkä siihen sopiva iso rannekoru/sormus, jos mekko on omalla tavallaan noinkin koristeellinen? Eli kaulaan en välttämättä itse laittaisi mitään, kun mekon matsku on jo koristeellinen.
Vaalea kulta sekä helmet yhdistettynä roosaan on superchic!
Mä kyllä vaihtaisin ne ruskeat kengät joihinkin vaaleisiin. Sitten koruksikin voisi laittaa melkein mitä vain, mutta etenkin hopea olisi hyvä.
Miksi ruskeat kengät? Vanhaan roosaan sopisivat kauniimmin vaaleammat kengät. Ruskeiden korkkareiden kanssa ehdottomasti ei helmiä. Tai aikamoinen sekasotku siitä syntyy. Mutta suurin ongelma vanha roosa yhditettynä ruskeaan.
Höh, eihän se ole ongelma. Minkä väriset hiukset aloittajalla on, vaikuttaa siihen miten se sopii. Jos hänellä olisi(?) esim. rusket hiukset, ne ruskeat korkkarit ja roosa mekko siinä välissä, niin sehän sopii oikein hyvin kokonaisuutena.
Ruskeat kengät ovat aina vähän riskialtis vaihtoehto kevyen haalean värisen mekon kanssa. Ei siihen vaikuta kantajan hiustenväri. Suosittelen edelleen niitä vaaleampia kenkiä. Jos laitat vaaleat lengät niin koruille jää enemmän valinnan varaa.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 13:11"]
Ruskeat kengät ovat aina vähän riskialtis vaihtoehto kevyen haalean värisen mekon kanssa. Ei siihen vaikuta kantajan hiustenväri. Suosittelen edelleen niitä vaaleampia kenkiä. Jos laitat vaaleat lengät niin koruille jää enemmän valinnan varaa.
[/quote]
Oot väärässä.
Ruskea väri ja varsinkin ruskeat kengät ON tosi rumat kauniin haalean roosan kanssa.
No ehkä sun mielestä ei ole. Harvoin (onneksi) näkee kuitenkaan ketään roosassa mekossa ja ruskeissa korkkareissa. Tai ruskeissa korkkareissa muutenkaan. Konjakin väriset on ehkä kauheimmat.
Yksikään mun ystävistä ei käytä huivia. Meidän äidit kylläkin.