Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korun väri roosan mekon kanssa?

Vierailija
11.05.2013 |

Pähkäilen tässä koruasian kimpussa. Olen menossa juhliin, ostanut kauniin roosan/vanhan roosan värisen, linjojani myötäilevän mekon. Kenkinä ruskeat, sirot pikkukorkkarit.

Koruja on moneen lähtöön: aitoa, feikkiä, hopeaa, kultaa, pronssia, helmiä. Mitkä mielestäsi sopisivat?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tossa nyt rasittavaa on? Mä en lähde tolle tielle :) Ärsyttääkö? Kysy ihan keltä tahansa yhtään tyylitietoiselta ihmiseltä niin kertoo saman asian kuin minä.

Vierailija
2/43 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toi rintakoru-kukka idea kyllä sopii ehkä yli kuuskymppiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko ruskealla nuden värisiä kenkiä? Nehän olis just nappivalinta.

Vierailija
4/43 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/43 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuden väriset sopis kyllä just mainiosti! :)

Mutta oikeesti, unohda ne ruskeat kengät ja tuo mummomainen rintakukka.

Vierailija
6/43 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ jatkan... Noi ton malliset avokkaat on muutenkin tosi kauniit. Sopis sen mekon kanssa täydellisesti!

Vierailija
7/43 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aito kukka rinnassa olisi mummomainen? Pikemminkin se on tyttömäinen! Teitä vaan harmittaa, kun ette ite keksineet... Lällislää... :P :D

Vierailija
8/43 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 14:35"]

Miksi aito kukka rinnassa olisi mummomainen? Pikemminkin se on tyttömäinen! Teitä vaan harmittaa, kun ette ite keksineet... Lällislää... :P :D

[/quote]

Ja sitten vielä tällainen hattu ruskeana, niinkö?

http://i.istockimg.com/file_thumbview_approve/343983/2/stock-photo-343983-cranky-old-lady.jpg

Vierailija
9/43 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengiksi tosiaan jonkun muun väriset, ei ruskeita. Jollet löydä mekon värisiä, niin sitten esim. hopea, nude tai musta, samanvärisellä käsi/kirjekuorilaukulla kuin kengät ovat voit myös tuoda yhteneväisyyttä asuun...

Vierailija
10/43 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan, tyttömäinen, siis alle 7v tytölle ehkä.

Vierailija
11/43 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 16:11"]

Kengiksi tosiaan jonkun muun väriset, ei ruskeita. Jollet löydä mekon värisiä, niin sitten esim. hopea, nude tai musta, samanvärisellä käsi/kirjekuorilaukulla kuin kengät ovat voit myös tuoda yhteneväisyyttä asuun...

[/quote]

Siis ei missään tapauksessa samanvärisiä kenkiä mekon kanssa! Valkoisella ja mustalla tämä sääntö on rikottavissa muttei millään muulla värillä! Hirveä kokovartalopuku!

Vierailija
12/43 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenkin tykkään että otetaan kengät joko tyylin huivin tai laukun väristä. Mutta ruskea huivi ei oikein toimi, mutta minusta roosa ja sininen on nätti yhdistelmä ja siihen valkoista niin tulee minusta romanttinen pläjäys, sellainen tildamainen.. :)

Toisaalta, mikäs siinä ruskeassa mättää? Ei oikein mikään kun tarkkaan ajattelee. Kyllähän se roosa sitä mukavasti pehmentää. Pahan laitoit! Mutta koruista jos puhutaan kerran niin sanoisin minäkin ei kaulakoruille ja mielummin katse tukkaan ja/tai korviksiin.

Rintakorukin voisi olla hauska!

Vierailija
13/43 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeassa yhdistettynä vanhaan roosaan mättää kaikki. Suosittelen tosiaan niitä nuden värisiä tai hopeita. Ruskea sopii yhtä hyvin kuin punainen, eli ei ollenkaan. Myös mustat kengät mustalla kirjekuorilaukulla sopisivat ruskeita kenkiä paremmin. Koruja en hirveästi laittaisi tuollaisen mekon kanssa. Mekko itsessään on jo niin kaunis ja näyttävä. Siihen vielä loppusilaus kauniilla avokkailla :)

Vierailija
14/43 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kengät valitaan AINA ennen laukkua! Huivit ovatkin sitten vanhempien naisten hommia. 

Vierailija
15/43 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

33, jaha no mä teen omat huivini. Jos sinä et tykkää huiveista niin se on sinun vammasi.

Vierailija
16/43 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs ihmettä nuoremmat naiset sitten käyttää huivin tilalla/sijasta?

Vierailija
17/43 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28v enkä ikinä koskaan milloinkaan käyttäisi huivia mekon kanssa. Ilmeisesti se on juuri yli nelikymppisten juttu.

Vierailija
18/43 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 19:46"]

Olen 28v enkä ikinä koskaan milloinkaan käyttäisi huivia mekon kanssa. Ilmeisesti se on juuri yli nelikymppisten juttu.

[/quote]

No onko mekkosi aina pitkähihaisia? Miten varaudut viileisiin iltoihin tai kirkkoon, jossa olisi kai ihan hyvien tapojen mukaista peittää olkapäänsä?

Vierailija
19/43 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkossa pidän mekon päällä jakkua, kuten myös viileämmillä ilmoilla. 

Vierailija
20/43 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 19:58"]

Kirkossa pidän mekon päällä jakkua, kuten myös viileämmillä ilmoilla. 

[/quote]

eikö se jakku juuri ole se yli nelikymppisten vaate?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan