alkaa kyllästyttää...ikinä en ole mieheltä
saanut synttäri tms lahjaa, ymmärrän meillä on aina ollut todella tiukkaa, mutta miksi ei voi esim poimia kukkia, herätä keittämään kahvia tms mihin ei mene rahaa??mutta ei...minä herään siivoamaan, laittamaan aamupalaa ja herättelemään muit joka saatanan aamu! masentavaa, kaikki päivät samanlaisia, ikinä ei mitään yllättävää tai muuta mukavaa. Taidanpa itsekin lopettaa muistamisen paitsi lapsien. Aina olen jotain hommannut tai keksinyt vaikka rahat tiukissa.
Kommentit (28)
no tällästä vastausta täältä odotinki...huoh
olen...hän sanoo vaan ettei ole rahaa. Mutt missä se mielikuvitus? edes pieni muistminen olisi kiva näin 10 vuoden jälkeen... aina odotan ja uskon että asiat muuttuu mutta eipä näköjään.
Tuntuu väärältä että suutun, mutta nyt vaan ottaa päähän. Mitä vanhemmaksi tulee sitä vähemmän kukaan muitsaa. Muutenkin yksinäistä elämä, mutta totta itsepä olen valintani valinnut
Tietääkö miehesi että tunnet noin?
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 20:36"]
no tällästä vastausta täältä odotinki...huoh
[/quote]
Mitäs muuta? Että alkaisimme täällä porukalla säälimään sinua? Ihan itse olet valintasi tehnyt.
En voisi kuvitellakaan olevani tuollaisen törpön kanssa, saati että olisin hänen kanssaan lapsia hankkinut. Oikeasti, tässä maailmassa on niin monia hyviä miehiä että en tajua miksi jotkut päättävät olla tuollaisten itsekkäiden tampioiden kanssa.
Mä sinuna lopettaisin ne siivoamiset ja aamupalan laitot, ehkä miehesi sitten huomaa jotain
Mun mies on samanlainen. Valittaa ettei rahaa ostaa mitään lahjaa, mut hakee sit pari askia tupakkia itelle, jotka tupruttaa päivän aikana. Mitenkä vaikeeta on hakea kaupasta tai puutarhamymälästä kukka vaikka ??? Ikinä en oo mitään saanu. Mut en toki lahjojen takia ole, et älkää sanoko et "Jätä se sika".
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 20:43"]En voisi kuvitellakaan olevani tuollaisen törpön kanssa, saati että olisin hänen kanssaan lapsia hankkinut. Oikeasti, tässä maailmassa on niin monia hyviä miehiä että en tajua miksi jotkut päättävät olla tuollaisten itsekkäiden tampioiden kanssa.[/quote]
Ehkä ap:n mies on muuten hyvä ja kiva mies. Ei voi noin arvostella toista kun ei tunne koko asiaa, eli miestä.
Oikeesti naiset, missä teidän itsekunnioitus on?! Koska minusta tuossa ei ole vain kyse lahjojen ostamisesta vaan tuo viestii jostain suuremmasta - siitä että mies ei arvosta teitä tarpeeksi kuluttaakseen pari euroa kukkiin silloin tällöin tai miettiäkseen miten teitä ilahduttaisi. Onko nuo teidän miehet muuten sitten niin ihania?
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 20:44"]
Mun mies on samanlainen. Valittaa ettei rahaa ostaa mitään lahjaa, mut hakee sit pari askia tupakkia itelle, jotka tupruttaa päivän aikana. Mitenkä vaikeeta on hakea kaupasta tai puutarhamymälästä kukka vaikka ??? Ikinä en oo mitään saanu. Mut en toki lahjojen takia ole, et älkää sanoko et "Jätä se sika".
[/quote]
Minkä takia sitten olet?
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 20:46"] [quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 20:43"]En voisi kuvitellakaan olevani tuollaisen törpön kanssa, saati että olisin hänen kanssaan lapsia hankkinut. Oikeasti, tässä maailmassa on niin monia hyviä miehiä että en tajua miksi jotkut päättävät olla tuollaisten itsekkäiden tampioiden kanssa.[/quote] Ehkä ap:n mies on muuten hyvä ja kiva mies. Ei voi noin arvostella toista kun ei tunne koko asiaa, eli miestä. [/quote]
Mutta onko tuollainen mies "muuten hyvä"? Jos ei osta pieniäkään lahjoja tai auta kodin pikkujutuissa kuten aamupalan laittamisessa? Kyllä minä kyseenalaisten tuollaisen miehen hyvyyden. Minusta toisen huomioonottaminen on suhteen yksi peruspilareista joten tuntuu kummalliselta että joku on suhteessa jossa sitä ei tunnu olevan ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 20:46"] [quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 20:43"]En voisi kuvitellakaan olevani tuollaisen törpön kanssa, saati että olisin hänen kanssaan lapsia hankkinut. Oikeasti, tässä maailmassa on niin monia hyviä miehiä että en tajua miksi jotkut päättävät olla tuollaisten itsekkäiden tampioiden kanssa.[/quote] Ehkä ap:n mies on muuten hyvä ja kiva mies. Ei voi noin arvostella toista kun ei tunne koko asiaa, eli miestä. [/quote]
Mutta onko tuollainen mies "muuten hyvä"? Jos ei osta pieniäkään lahjoja tai auta kodin pikkujutuissa kuten aamupalan laittamisessa? Kyllä minä kyseenalaisten tuollaisen miehen hyvyyden. Minusta toisen huomioonottaminen on suhteen yksi peruspilareista joten tuntuu kummalliselta että joku on suhteessa jossa sitä ei tunnu olevan ollenkaan.
[/quote]
Tämän takia juuri avioeroluvut ovat niin korkeita, ei nähdä kokonaisuutta, vaan jotkut tolvanat eroavat sen takia kun mies ei osta lahjoja tai osallistu aamupalan tekoon.
Missä ne Matti-Esko Hytöset on, jotka ostaa naiselleen kukkia joka kuukauden aluksi, vuodesta toiseen ?? Ei voi olla vaikeeta kerran tai 2 vuodessa.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 20:54"] [quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 20:46"] [quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 20:43"]En voisi kuvitellakaan olevani tuollaisen törpön kanssa, saati että olisin hänen kanssaan lapsia hankkinut. Oikeasti, tässä maailmassa on niin monia hyviä miehiä että en tajua miksi jotkut päättävät olla tuollaisten itsekkäiden tampioiden kanssa.[/quote] Ehkä ap:n mies on muuten hyvä ja kiva mies. Ei voi noin arvostella toista kun ei tunne koko asiaa, eli miestä. [/quote] Mutta onko tuollainen mies "muuten hyvä"? Jos ei osta pieniäkään lahjoja tai auta kodin pikkujutuissa kuten aamupalan laittamisessa? Kyllä minä kyseenalaisten tuollaisen miehen hyvyyden. Minusta toisen huomioonottaminen on suhteen yksi peruspilareista joten tuntuu kummalliselta että joku on suhteessa jossa sitä ei tunnu olevan ollenkaan. [/quote] Tämän takia juuri avioeroluvut ovat niin korkeita, ei nähdä kokonaisuutta, vaan jotkut tolvanat eroavat sen takia kun mies ei osta lahjoja tai osallistu aamupalan tekoon. [/quote]
Aivan! Meillä mies hoitaa kodinhoidon ja minä lasten muut juoksevat asiat (koulun, sairaudet, harrastukset). Omituista, jos alkaisin vaatimaan lahjoja äitienpäivänä. Tietysti muistamiset saan silloinkin lapsiltamme, niinkuin kuuluukin.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 20:54"] Tämän takia juuri avioeroluvut ovat niin korkeita, ei nähdä kokonaisuutta, vaan jotkut tolvanat eroavat sen takia kun mies ei osta lahjoja tai osallistu aamupalan tekoon. [/quote]
Siis jos luet aloittajan viestin uudelleen huomaat että mies ei näytä osallistuvan mihinkään kodin juttuihin, ei voi edes kahvia keittää aamulla, eikä ikinä huomioi naista millään tavalla. Kyllä siinä on minusta jo isommasta asiasta kyse kuin lahjojen ostamisesta.
puhuin synttärilahjasta, itse en ole saanut ikinä 10 v aikana mitään...arki samanlaista joka päivä mikään ei muutu ollenkaan, sitä meinasin että voisi vaikka metsästä kukkia hakea tai vaikka hieroa hartioita! ap
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 21:00"]
puhuin synttärilahjasta, itse en ole saanut ikinä 10 v aikana mitään...arki samanlaista joka päivä mikään ei muutu ollenkaan, sitä meinasin että voisi vaikka metsästä kukkia hakea tai vaikka hieroa hartioita! ap
[/quote]
Tämähän tässä minua kauhistuttaakin että mies ei voi edes hartioita hieroa! Siis en vaan ymmärrä, ei minusta ole normaalia, mutta jokainen tyylillään.
hän osallistuu lasten hoitoon ja niiden kanssa olemiseen , siinä aikalailla osallistumiset. Enkä siitö valitakaan nyt vaan siitä ettei KOSKAAN hommaa/keksi mitään vaihtelua esim synttäripäivänä saatikaan ole jouluna ym ikinä mitään hommannut. En tarvitse mitään kalliita juttuja vaan olisi kiva jos joku joskus muistaisi, tulee surullinen olo näin synttäripäivänä. No onneksi huomenna tämä päivä ohi.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 20:34"]
saanut synttäri tms lahjaa, ymmärrän meillä on aina ollut todella tiukkaa, mutta miksi ei voi esim poimia kukkia, herätä keittämään kahvia tms mihin ei mene rahaa??mutta ei...minä herään siivoamaan, laittamaan aamupalaa ja herättelemään muit joka saatanan aamu! masentavaa, kaikki päivät samanlaisia, ikinä ei mitään yllättävää tai muuta mukavaa. Taidanpa itsekin lopettaa muistamisen paitsi lapsien. Aina olen jotain hommannut tai keksinyt vaikka rahat tiukissa.
[/quote]
Itepähän olet ukkosi valinnut. Turha leikkiä marttyyriä.