Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

alkaa kyllästyttää...ikinä en ole mieheltä

Vierailija
11.05.2013 |

saanut synttäri tms lahjaa, ymmärrän meillä on aina ollut todella tiukkaa, mutta miksi ei voi esim poimia kukkia, herätä keittämään kahvia tms mihin ei mene rahaa??mutta ei...minä herään siivoamaan, laittamaan aamupalaa ja herättelemään muit joka saatanan aamu!  masentavaa, kaikki päivät samanlaisia, ikinä ei mitään yllättävää tai muuta mukavaa. Taidanpa itsekin lopettaa muistamisen paitsi lapsien. Aina olen jotain hommannut tai keksinyt vaikka rahat tiukissa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mua kans ärsyttää että mies ei osaa ajatella "romanttisesti", ostaa kyllä kukkia ja jopa lahjojakin (yleensä mun pitää itse sanoa mitä haluan, ja jopa ostaa se itse) Miehellä ei vaan ole kai kykyjä miettiä mitään muuta mitä voisi tehdä, tai sitten mä en vain rekisteröi niitä romanttisina tekoina. Hän hieroo aina kun mulla on niska ja hartiat jumissa, onhan sekin kiva. Hän nousee aamulla kun hänellä on vapaapäivä lasten kanssa, ja minä saan jäädä sänkyyn (minä aina valvon myöhään, ja tykkään nukkuakin myöhään). 

Minä kuitenkin tykkäisin jostain selvästi romanttisista jutuista, "rakkauden tunnustuksista" Esim. hääpäivänä voisi ostaa vaikka kortin jossa lukee joku "I love you" Hääpäivä on ystävänpäivän lähellä, ja kaupat pursuaa kaikkea sellaista krääsää. Mutta mies kun ei käy juuri koskaan ruokakaupassa. Toisaalta olisi ihana jos mies järjestäisi vaikka yllätyksenä kahdenkeskistä aikaa, veisi syömään tai jotain.

Vierailija
22/28 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ymmärrä toisten miesten saamattomuutta joissakin asioissa. Olemme avopuolisoni kanssa molemmat opiskelevia ihmisiä, joten rahaa ei tursua jokaisesta tuutista, mutta yritän aina edes jotain pientä ostaa tai edes tehdä aamupalan ja hemmotella häntä muilla tavoin päivän aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes tykkkää ,jostakin krysänteemistä. Saattaa ostaa jonkun arvan, se on siinä!

Vierailija
24/28 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. sanon aina ennen synttäri- tai muuta merkkipäivää ennen selkeästi miehelleni mitä haluan. Ostaa sitten ainakin sen, mutta monta kertaa keksinyt sitten itse paremman! Eli ei pakko ostaa Sitä mitä pyydän. Esim. Usein äitienpäiväksi toivon ruusuja ja uutta Muumi mukia ja silloin en pety kun tiedän, että ne ainkin saan! luuletko että sinunmiehelle ei toimisi?

Vierailija
25/28 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas ne miehet kasvattanut?

Vierailija
26/28 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä 25 oletko miehesi äiti kun hänen pitää niinkuin sanot ostaa sinulle vaikka muumimuki äitienpäivälahjaksi! Vähän sain tästä päivän parhaat naurut, eikö miehelläsi ole äitiä jota olisi hyvä muistaa?

Vierailija
27/28 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 22:31"]

Sinä 25 oletko miehesi äiti kun hänen pitää niinkuin sanot ostaa sinulle vaikka muumimuki äitienpäivälahjaksi! Vähän sain tästä päivän parhaat naurut, eikö miehelläsi ole äitiä jota olisi hyvä muistaa?

[/quote]

älä tartu epäolennaiseen. Lapset lahjan antavat mitä millonkin, mutta ikionnellisina. Lapset sen verran pieniä, etteivät osaa itse ostaa. Muistaa toki omaa äitiäänkin, mutta halutaan opettaa lapsille oman äidin muistaminen. Mutta kiva että sait naurut, hyvää se tekee!

Vierailija
28/28 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista pahinta tässä on se, että serkkupoikani tapaiset 40+ hyvät tyypit eivät löydä ketään pysyvää rinnalleen, vaan aina paetaan pois kun ei "löydy sitä sisäistä renttua"?!?!

Kysynkin, että miksei hyvä ja kiltti suomalainen mies kelpaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme