Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko teillä ensimmäiset jouluriidat saatu aikaiseksi?

Vierailija
19.12.2023 |

Onko jo esim. anoppi pahoittanut mielensä kun joulua vietetään muuten kuin hänen ehdoillaan? 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin joulu on kristittyjen juhla. Itse en ole kristitty joten en sitä juhli. 

Eikö teidän siinä kirjassa lue jotain anteeksiannosta ja toisten kanssa toimeen tulemisesta? 

Vierailija
2/15 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, keskimmäinen (aikuinen) lapsi ragesi kun annoin hänelle ja avopuolisolleen lahjat. Ovat joulun muualla ja eivät ole hankkineet lahjoja meille :D Ei olisi kuulemma tarvinnut antaa mitään.

Sanoin että lahjat eivät ole vaihtokauppaa vaan lahjoja eli ei tarvitse tuntea huonoa omatuntoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kyllä olla kristitty - en vain ole vielä.

Vierailija
4/15 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo joulu suurimmalle osalle ole nykyisin jotain muuta kuin jeesuksen syntymän juhlimista. 

Vierailija
5/15 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä, mutta eiköhän ne tänäkin vuonna tule :D

Vierailija
6/15 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vietetä joulua, ja harvoin riidellään. 

Vierailija
7/15 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole riidat lisääntyneet joulun vuoksi. Mies loukkaantuu harva se päivä, mutta toivottavasti kehittyy ihmisenä vielä jonain päivänä. Hän on tottunut määräämään missä kaappi seisoo, mutta minä en ole tottunut ottamaan määräyksiä vastaan. Hän ei itse edes huomaa, milloin määrää. Konfliktit ovat siis aina valmiina, mutta se ei minua häiritse.

Anoppi ei osannut kasvattaa häntä. Onneksi ei tarvitse olla anopin kanssa jouluna.

Vierailija
8/15 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo joulu suurimmalle osalle ole nykyisin jotain muuta kuin jeesuksen syntymän juhlimista. 

Keksis sitten jonkun muun päivän. On hyvin epävakaata seistä kahdella jalalla juhlien juhlaa johon ei usko, ja se juhla on alunperin kristittyjen joten jos muuttaa sitä omakseen sopivaksi - keksisivät uuden idean yms.. 

Itse vietän muun muassa siksi uutta vuotta. Mutta sen sanon jos itse juhlitte joulua, on ihan turha mennä niille kristityille kitisemään heidän uskosta koska olette itse jo vapaa ehtoisesti jalkanne sille puolelle pistäneet. Tekosyitä on aina helppo keksiä?

Näettekö tekstistäni kuinka vihainen olen? Pyydän anteeksi. Tällainen olen kun en ole uskossa. Siksi haluaisin takaisin kristityksi, kun aikoinaan olin uskova, elämä oli niin helppoa ja olin kohtelias muille!

Vierailija
9/15 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksis sitten jonkun muun päivän. On hyvin epävakaata seistä kahdella jalalla juhlien juhlaa johon ei usko, ja se juhla on alunperin kristittyjen joten jos muuttaa sitä omakseen sopivaksi - keksisivät uuden idean yms.. 

Itse vietän muun muassa siksi uutta vuotta. Mutta sen sanon jos itse juhlitte joulua, on ihan turha mennä niille kristityille kitisemään heidän uskosta koska olette itse jo vapaa ehtoisesti jalkanne sille puolelle pistäneet. Tekosyitä on aina helppo keksiä?

Näettekö tekstistäni kuinka vihainen olen? Pyydän anteeksi. Tällainen olen kun en ole uskossa. Siksi haluaisin takaisin kristityksi, kun aikoinaan olin uskova, elämä oli niin helppoa ja olin kohtelias muille!

hohhoi, eli muuten ei voi olla kohtelias muille kuin olemalla uskossa? Ok :D 

Vierailija
10/15 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muijat mielensäpahoittamisen ja riitelyn osaa!😆

Vierailija
11/15 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole riidat lisääntyneet joulun vuoksi. Mies loukkaantuu harva se päivä, mutta toivottavasti kehittyy ihmisenä vielä jonain päivänä. Hän on tottunut määräämään missä kaappi seisoo, mutta minä en ole tottunut ottamaan määräyksiä vastaan. Hän ei itse edes huomaa, milloin määrää. Konfliktit ovat siis aina valmiina, mutta se ei minua häiritse.

Anoppi ei osannut kasvattaa häntä. Onneksi ei tarvitse olla anopin kanssa jouluna.

Unohdit kertoa että olet homo. 

Vierailija
12/15 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoäly tyttöystäväni ei riitele, jos en sitten halua hänen riitelevän🙂

Vierailija
13/15 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhemmat vetivät jo herneen nenään, kun joulua ei vietetä heidän ehdoillaan.

Vierailija
14/15 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulu ei edes alunperin ole kristillinen juhla.

Vierailija
15/15 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mitään syytä riidellä. Meillä on kai laiska ja mukavuudenhaluinen suku, jokainen tykkäisi viettää joulua vaan rentoutuen kotisohvalla suklaarasian kanssa :D kai kuitenkin yhtenä päivänä kokoonnutaan perheen kanssa yhteiseen kahvipöytään.