Naiset - Kuinka tärkeää on saada kukkia merkkipäivinä?
Syntymäpäivä, hääpäivä, kihlapäivä, seurustelun alkamispäivä.... odotatteko saavanne aina kukkia ja miksi? Mikä niissä kukissa niin viehättää? Lyön vetoa, että monet miehet ostavat esim. hääpäiväkukat pitkin hampain välittämättä oikeasti pashaakaan pelkästään siksi, että mamma pysyy tyytyväisenä.
Kommentit (67)
En halua kukkia, mulla ei ole edes maljakoita.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään tärkeää. Niin merkityksetöntä kuin vain olla ja voi.
Mies osti kerran kukkia yllärinä ja laittoi ne maljakkoon sohvapöydälle. Mä en edes huomannut, vaikka koko ilta olkkarissa istuttiin.
Käynti Specsaversilla on paikallaan, jos ei kukkakimppua näe.
Kukat voin ostaa itse silloin kun sellaisia haluan, oikeasti tärkeää on sujuva arki, toisen rakastaminen ja kunnioittaminen joka päivä ja etenkin niinä vaikeampina aikoina.
Kyllä tykkään saada kukkia, todellakin! Ostan välillä itsekin. Mies tuo muutaman kerran vuodessa, yleensä juuri jokin merkkipäivä. Joskus saattaa tuoda ihan hetken mielijohteestakin koska tietää että tykkään. Kukat on niin kauniita, ja tuntuu mukavalta tulla muistetuksi.
Kyllä minä tykkään saada kukkia. Mutta niitä tärkeämpää on esimerkiksi se, että mies on aidosti läsnä meidän arjessamme ja näyttää rakkautensa pienin teoin. Velvollisuudesta tuotu kukkapuska ei lämmitä.
En piittaa kukista, mutta jotain muistamista toivoisin. Suklaalevy, viinipullo...
Lyön vetoa, että monet miehet ostavat esim. hääpäiväkukat pitkin hampain välittämättä oikeasti pashaakaan pelkästään siksi, että mamma pysyy tyytyväisenä.
Jos ajatusmalli on tämä, voi jättää kukat suosiolla kauppaan. En tarvitse velvollisuuspuskia. Jos taasen haluaa aidosti ilahduttaa minä tahansa päivänä, kukat ovat erittäin tervetulleita.
Vierailija kirjoitti:
Kukat voin ostaa itse silloin kun sellaisia haluan, oikeasti tärkeää on sujuva arki, toisen rakastaminen ja kunnioittaminen joka päivä ja etenkin niinä vaikeampina aikoina.
+ Kukkia myös joskus
Vierailija kirjoitti:
Mies osti kerran kukkia yllärinä ja laittoi ne maljakkoon sohvapöydälle. Mä en edes huomannut, vaikka koko ilta olkkarissa istuttiin.
Mies parka :( yritti yllättää etkä edes huomannut.
Ilahdun kukista ihan naurettavan paljon. Eikö miesten pitäisi olla iloisia siitä että on olemassa helppo tapa ilahduttaa naista? Miehille onkin sitten vaikeampi keksiä vastaavaa.
Ei kiinnosta kukat. Niityllä kauniita,mutta ei maljakossa hitaasti kuolemassa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset - Kuinka tärkeää on saada kakkoseen merkkipäivinä?
Arvostaisin tätä enemmän kuin kukkia.
No nyt mä luin sen väärin sivusilmällä. Otsikon. Ei ”kukkia” vain ”kullia”. Hyi minua.
Minä ainakin aion opettaa pojilleni, että tyttöystävälle voi viedä kukkia ihan muuten vaan. Muutaman euron (tai vaikka ilmainen niittykukkakimppu) kukkapuska on takuulla hyvä sijoitus!
Suomalaiselle naiselle ei yleensä ole niin tarkkaa, mutta jos naisesi on venäläinen niin ne kukat on hommattava. Erityisesti naisten päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin aion opettaa pojilleni, että tyttöystävälle voi viedä kukkia ihan muuten vaan. Muutaman euron (tai vaikka ilmainen niittykukkakimppu) kukkapuska on takuulla hyvä sijoitus!
Ai jotain niittykukkia, jotka kuhisevat ties mitä ötököitä. Juu ei kiitos minun kämppääni.
Vierailija kirjoitti:
Mä saan äitienpäivänä äitienpäiväruusun. Syntymäpäivänä mieheni poimii mulle yleensä niittykukkia. Mä en muista mitään hää-, kihla- tai seurustelun alkamispäiviä. Hääpäivän muistutus tulee siitä, että se on sorsastuksen alkamispäivä, ja silloin alkaa paukkua lähistöllä.
Mun miehen nimipäivä, helppo muistaa 😁
Ja joo ei mitään nimipäivälahjoja ikinä kenellekkään, mutta pakko oli nyt tähän tarttua 🤣
Sori, poistun takavasemalle.
Vierailija kirjoitti:
No nyt mä luin sen väärin sivusilmällä. Otsikon. Ei ”kukkia” vain ”kullia”. Hyi minua.
No miehethän ostavat kukkia juuri siksi, että odottavat saavansa jotain muuta vastineeksi. Eli mieluiten olen kukitta sekä kullitta.
Vierailija kirjoitti:
Ilahdun kukista ihan naurettavan paljon. Eikö miesten pitäisi olla iloisia siitä että on olemassa helppo tapa ilahduttaa naista? Miehille onkin sitten vaikeampi keksiä vastaavaa.
Suikkari toimii hyvin.