Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset - Kuinka tärkeää on saada kukkia merkkipäivinä?

Vierailija
10.07.2020 |

Syntymäpäivä, hääpäivä, kihlapäivä, seurustelun alkamispäivä.... odotatteko saavanne aina kukkia ja miksi? Mikä niissä kukissa niin viehättää? Lyön vetoa, että monet miehet ostavat esim. hääpäiväkukat pitkin hampain välittämättä oikeasti pashaakaan pelkästään siksi, että mamma pysyy tyytyväisenä.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään tärkeää. Niin merkityksetöntä kuin vain olla ja voi.

Mies osti kerran kukkia yllärinä ja laittoi ne maljakkoon sohvapöydälle. Mä en edes huomannut, vaikka koko ilta olkkarissa istuttiin.

Vierailija
22/67 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kukkia, mulla ei ole edes maljakoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies osti kerran kukkia yllärinä ja laittoi ne maljakkoon sohvapöydälle. Mä en edes huomannut, vaikka koko ilta olkkarissa istuttiin.

Käynti Specsaversilla on paikallaan, jos ei kukkakimppua näe. 

Vierailija
24/67 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukat voin ostaa itse silloin kun sellaisia haluan, oikeasti tärkeää on sujuva arki, toisen rakastaminen ja kunnioittaminen joka päivä ja etenkin niinä vaikeampina aikoina.

Vierailija
25/67 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tykkään saada kukkia, todellakin! Ostan välillä itsekin. Mies tuo muutaman kerran vuodessa, yleensä juuri jokin merkkipäivä. Joskus saattaa tuoda ihan hetken mielijohteestakin koska tietää että tykkään. Kukat on niin kauniita, ja tuntuu mukavalta tulla muistetuksi.

Vierailija
26/67 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tykkään saada kukkia. Mutta niitä tärkeämpää on esimerkiksi se, että mies on aidosti läsnä meidän arjessamme ja näyttää rakkautensa pienin teoin. Velvollisuudesta tuotu kukkapuska ei lämmitä.

Vierailija
27/67 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En piittaa kukista, mutta jotain muistamista toivoisin. Suklaalevy, viinipullo...

Vierailija
28/67 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyön vetoa, että monet miehet ostavat esim. hääpäiväkukat pitkin hampain välittämättä oikeasti pashaakaan pelkästään siksi, että mamma pysyy tyytyväisenä.

Jos ajatusmalli on tämä, voi jättää kukat suosiolla kauppaan. En tarvitse velvollisuuspuskia. Jos taasen haluaa aidosti ilahduttaa minä tahansa päivänä, kukat ovat erittäin tervetulleita. 

Vierailija
29/67 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukat voin ostaa itse silloin kun sellaisia haluan, oikeasti tärkeää on sujuva arki, toisen rakastaminen ja kunnioittaminen joka päivä ja etenkin niinä vaikeampina aikoina.

+ Kukkia myös joskus

Vierailija
30/67 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies parka :( yritti yllättää etkä edes huomannut.

Vierailija
31/67 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahdun kukista ihan naurettavan paljon. Eikö miesten pitäisi olla iloisia siitä että on olemassa helppo tapa ilahduttaa naista? Miehille onkin sitten vaikeampi keksiä vastaavaa.

Vierailija
32/67 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta kukat. Niityllä kauniita,mutta ei maljakossa hitaasti kuolemassa.

Vierailija
33/67 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset - Kuinka tärkeää on saada kakkoseen merkkipäivinä?

Arvostaisin tätä enemmän kuin kukkia.

Vierailija
34/67 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt mä luin sen väärin sivusilmällä. Otsikon. Ei ”kukkia” vain ”kullia”. Hyi minua.

Vierailija
35/67 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin aion opettaa pojilleni, että tyttöystävälle voi viedä kukkia ihan muuten vaan. Muutaman euron (tai vaikka ilmainen niittykukkakimppu) kukkapuska on takuulla hyvä sijoitus!

Vierailija
36/67 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiselle naiselle ei yleensä ole niin tarkkaa, mutta jos naisesi on venäläinen niin ne kukat on hommattava. Erityisesti naisten päivänä.

Vierailija
37/67 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin aion opettaa pojilleni, että tyttöystävälle voi viedä kukkia ihan muuten vaan. Muutaman euron (tai vaikka ilmainen niittykukkakimppu) kukkapuska on takuulla hyvä sijoitus!

Ai jotain niittykukkia, jotka kuhisevat ties mitä ötököitä. Juu ei kiitos minun kämppääni.

Vierailija
38/67 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä saan äitienpäivänä äitienpäiväruusun. Syntymäpäivänä mieheni poimii mulle yleensä niittykukkia. Mä en muista mitään hää-, kihla- tai seurustelun alkamispäiviä. Hääpäivän muistutus tulee siitä, että se on sorsastuksen alkamispäivä, ja silloin alkaa paukkua lähistöllä.

Mun miehen nimipäivä, helppo muistaa 😁

Ja joo ei mitään nimipäivälahjoja ikinä kenellekkään, mutta pakko oli nyt tähän tarttua 🤣

Sori, poistun takavasemalle.

Vierailija
39/67 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt mä luin sen väärin sivusilmällä. Otsikon. Ei ”kukkia” vain ”kullia”. Hyi minua.

No miehethän ostavat kukkia juuri siksi, että odottavat saavansa jotain muuta vastineeksi. Eli mieluiten olen kukitta sekä kullitta.

Vierailija
40/67 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilahdun kukista ihan naurettavan paljon. Eikö miesten pitäisi olla iloisia siitä että on olemassa helppo tapa ilahduttaa naista? Miehille onkin sitten vaikeampi keksiä vastaavaa.

Suikkari toimii hyvin.