Naiset - Kuinka tärkeää on saada kukkia merkkipäivinä?
Syntymäpäivä, hääpäivä, kihlapäivä, seurustelun alkamispäivä.... odotatteko saavanne aina kukkia ja miksi? Mikä niissä kukissa niin viehättää? Lyön vetoa, että monet miehet ostavat esim. hääpäiväkukat pitkin hampain välittämättä oikeasti pashaakaan pelkästään siksi, että mamma pysyy tyytyväisenä.
Kommentit (67)
Itse en oikein tykkää leikkokukista, tai siis tykkään sillä lailla, ettei minulla ole mitään niitä vastaankaan ja ovat ihan kivoja, mutten oikeastaan haluaisi saada kukkia lahjaksi minään merkkipäivänä.
Väitän että naiset eivät piittaa pashaakaan vaikka uunimakkarasta. Mikä siinä uunimakkaran syömisessä nyt on niin tärkeää? Aika moni sitä kuitenkin pöytään loihtii kun se on papoille niin iso juttu.
En halua saada kukkia. Kukat ovat mielikuvitukseton tapa muistaa merkkipäivänä, jos ei muuta keksi. Ehkä kerran kymmenessä vuodessa on ok.
Merkkipäivän muistaminen jollain tavalla on kiva, mutta jos pitäisi valita kukat ja halaus tai pelkkä halaus niin yleensä mieluummin se pelkkä halaus. Jos ei keksi jotain oikeasti kivaa. MIeheni ei yleensä keksi mitään tai edes muista merkkipäiviä, eikä parisuhde siihen kaadu, vaikka joskus muistaminen olisi kiva.
Vierailija kirjoitti:
Väitän että naiset eivät piittaa pashaakaan vaikka uunimakkarasta. Mikä siinä uunimakkaran syömisessä nyt on niin tärkeää? Aika moni sitä kuitenkin pöytään loihtii kun se on papoille niin iso juttu.
Olipa huono. Mitä tässä on katukuvaa zoomaillut männävuosina, niin aika monelle mammalle on juustokuorrutteiset makkarat maistuneet. Sen verran rehevää leidiä osuu okulaareihin joka puolella.
Vierailija kirjoitti:
En halua saada kukkia. Kukat ovat mielikuvitukseton tapa muistaa merkkipäivänä, jos ei muuta keksi. Ehkä kerran kymmenessä vuodessa on ok.
Merkkipäivän muistaminen jollain tavalla on kiva, mutta jos pitäisi valita kukat ja halaus tai pelkkä halaus niin yleensä mieluummin se pelkkä halaus. Jos ei keksi jotain oikeasti kivaa. MIeheni ei yleensä keksi mitään tai edes muista merkkipäiviä, eikä parisuhde siihen kaadu, vaikka joskus muistaminen olisi kiva.
Onko halaus teillä niin harvinaista, että vain merkkipäivinä...? :oO Otan osaa.
Ei ole tärkeää. Ei kiinnosta kukat yhtään. Pari kertaa mies on tämän 10 vuoden aikana ostanut kukkia. Ei kylläkään merkkipäivänä vaan ihan muuten vaan. Olen todennut jotain tyyliin "ai sä oot ostanut kukkia". Mies varmaan sanoisi vastaavaa, jos minä joskus toisin kotiin kukkia.
En koe oloani rakastetuksi jos mies ei tuo oma-aloitteisesti kukkia arkena kuin juhlana. Kukat ovat todella tärkeitä minulle.