Valkoiset Converse-tennarit, edullisesti mistä?
Stockalla nuo olivat kuukauden kanta-asiakasetuna, tänään kun menin paikalle niin olivat loppuneet, jäljellä ainoastaan tummansinisiä ja alkaen koossa 40. Minä tarvitsisin kokoa 37 ja valkoiset, mistähän löytäisi edullisesti? Stockan tarjous niistä oli 59euroa, normihinta muualla 79€.
Kommentit (13)
Kiitos, apua oli kyllä tuostakin, käyn huomenna tsekkaamassa Stadiumin (käyn muutenkin kaupungilla, ei haittaa jos osoittautuu hukkareissuksi).
Pakko kommentoida, että minä ostin omani myös New Yorkist n. kuukausi sitten 40 dollarilla ;)
Ebaysta! Mutta muista tullit jos tilaat eu:n ulkopuolelta.
mun mielestä k-kengässä hinta oli 75 euroa. Ainakin nyt pe oli Jumbon K-kengässä ale -20% kaikista kengistä. En tiedä jatkuuko lauantaihin?
intersportin tai vastaavan -30% alennuskupongilla
Kysyitkö Stockalla voivatko tarkistaa olisiko toisessa tavaratalossa? Ainakin ennen pystyi tilaamaan yhden kaupungin Stockaan tavaraa toisesta kaupungista.
Ja tarkistit varmaan Stockan verkkokaupan?
Onpa kyllä tosiaan edullinen hinta Consseille. Oliko korkea vai matala malli kyseessä?
spartoo.fi (tai oliko com). Sieltä tilattiin viime viikolla tytölle converset kokoa 33 mutta siellä oli paljon malleja ja edullisempia kun kaupoissa. Tytön omat 49e.
Hetki sitten sai valkoiset Converset cdon.comista 30 eurolla, 38 kokoa oli jäljellä. Mut ei ollut enää, voi olla että nyt tullut palautuksena. Ostin siis niin että hinta oli 49.95 ja siihen käytin alekoodin 20 e.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 15:14"]
Hetki sitten sai valkoiset Converset cdon.comista 30 eurolla, 38 kokoa oli jäljellä. Mut ei ollut enää, voi olla että nyt tullut palautuksena. Ostin siis niin että hinta oli 49.95 ja siihen käytin alekoodin 20 e.
[/quote] niin ja itselleni ostin valkoiset 45 eurolla ellokselta, 40 koossa mut oli siellä kaikkia kokoja silloin.
Molemmat korkeavartisia.
Ap täällä taas.
Kävin tänään Hgin Stockalla ihan muissa asioissa ja "huvikseni" käväisin vielä siellä urheiluosastolla katselemassa tyhjiä Converse-hyllyjä. Yllättäen sieltä löytyikin sopivasti juuri yksi pari valkoisia Converse-tennareita, joku oli hetki sitten palauttanut ne! Muuten hyllyssä oli sitten vain kokoja nrosta 40 ylöspäin. Että olen onnellinen!
Vähän halvemmallahan noista muutamista nettikaupoista olisi varmaan saanut, mutta en tätä ketjua enää lukenut ennen kuin nyt. Stadiumissa kävin, mutta sieltä myös olivat koot loppuneet eikä lisää enää tule, myöskään Stockan muissa toimipisteissä ei enää ollut eikä lisää tule jos ei joku palauta. Klaukkalan K-kengässä noita kyllä näin hintaan 75 euroa, mutta niin paljon en raaskisi niistä maksaa. Kiitos kuitenkin kaikille vinkeistä!
t. ap
Ai sellaset jotka KAIKILLA on? Osta mielummin jotkut muut!
Ostin omani New Yorkista työreissulla kuukausi sitten. Maksoivat $55. Voisiko jostain Jenkeistä tilata nuo? Tosin kun postituskulut tulee päälle, niin ei välttämättä loppujen lopuksi paljoa säästä...
Mitä olen Suomesta katsellut, niin lähes joka paikassa näyttää olevan 70-80 €, ellei sitten tarjouksesta saa. Stadiumissa oli vasta (en tiedä onko vieläkin) tarjous, kaverini osti sieltä, tosin eri väriset. En valitettavasti yhtään muista paljonko maksoivat, ehkä 60€?
Tämä vastaus ei sinua kyllä paljon tainnut auttaa...