Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vahanen ja Fränti pitivät tiedotustilaisuuden

Vierailija
10.05.2013 |

silloin v. 2000, kun pääsivät vapauteen Jolon saarelta. Heti Helsinki-Vantaan lentokentän vip-tiloissa lentokoneesta päästyään. Mutta ei pitänyt tämä pariskunta joka Jemenistä vapautettiin, minne lie ajaa karauttivat.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään kehtaisi kameroiden eteen tulla. Aika kallis kielikurssi veronmaksajille.

Vierailija
2/11 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Vahanen ja Fränti miehiin meneviä muka? Mistä tämmöinen tieto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin 2000 Suomi ei ollut vielä hajalle mokutettu

Vierailija
4/11 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voe pyhä yksinkertaisuus! Vahanen ja Fränti on/oli pariskunta. Nehän oli häämatkalla. Haloo, kellä mennyt ohi...

Vierailija
5/11 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Vahanen ja Fränti miehiin meneviä muka? Mistä tämmöinen tieto?

Olivat ja ovat edelleen pariskunta. 

Vierailija
6/11 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nähny Vahasen Prismassa Helsingissä!

Vierailija
7/11 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttikö ne jolon sissit kaapattuja seksuaalisesti hyväksi?eikö siihen aikaan annattu ymmärtää noin

Vierailija
8/11 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä taas oon nähnyt Fräntin Paasikiven patsaan Alkossa. Mutta siis että häämatkalla olivat, siitä ei kyllä saletisti missään lukenut! Mistä tommonen tieto? Jostain muistan lukeneeni, että erosivat heti Jolon-seikkailun jälkeen, mitenköhän on?

Vierailija
9/11 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä ihmeen häämatkalla, eihän silloin edes saanut rekisteröidä parisuhteita naimisiinmenosta puhumattakaan! Ja eikö Vanhanen ole liikemies, on luultavasti veroina maksanut valtiolle "takaisin" aika paljon

Tämä nykyinenkin kidnapattu pariskunta - jos puolen miljoonan lunnailla päästiin niin pieni rahahan se on valtion kassassa, sehän on vain kuudesosa kansanedustajien vuosittaisista kulukorvauksista. Ja nämä rahat menivät sentään ihan suomalaisten hyväksi.

Vierailija
10/11 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun Suomi on paljon kylmempi kuin silloin. Silloin oltiin onnellisia kun pelastuivat, nyt lasketaan vaan rahaa ja syytetään, että oma vika.

Vierailija
11/11 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahanen ja Fränti ovat pariskunta edelleen. Pitivät samantien lehdistötilaisuuden, kun eivät osanneet kieltäytyä. Ensimmäinen kaappaus, kun jengi oli lomailemassa, joten tulihan siitä väkisinkin mediahäly ja kaikkihan heistä ja kohtaloista oli kiinnostuneet. Vahanen kirjoitti kokemuksistaan kirjankin, kunnon bisnesmies. Näki viisitoista minuuttisensa tulleen ja tarttui siihen kiinni. Fränti puolestaan käy asioita toisella tavalla läpi ja kidnappauksesta seurasi vuosien terapiat. Muutama vuosi sitten tuli dokumentin poikasta heistä.

Tää tämän hetken kidnapattu pariskunta ovat sotilaita ja tiesivät minkä mediamyllyn Jolon pariskunta kävi läpi, eivät halunneet heittäytyä siihen. Luulen myös, että sotilaskoulutuskin opettaa pitämään matalaa profiilia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi