G: Mitä urheilulajeja tykkäät naisena seurata?
Yleensähän siis ajatellaan että mies on perheessä se urheilun seuraaja, mutta miten teillä? Mitä voit seurata jopa oma-aloitteisesti?
Itse tykkäsin nuorempana seurata snookeria :) Harvemmin enää nykyään tulee katseltua, en tiedä miltä kanavalta edes olisi mahdollista. Formulakisojen alku kuului kevään/kesän odotukseen, syksyllä ei enää kiinnosta. Kesäolympialaisista voisin seurata lähes kaikkia lajeja, talvikisoja taas en oikeastaan ollenkaan. Jääkiekkoa jos Suomi/TPS pelaa, jalkapallosta MM-kisoja oikeastaan ainoastaan. Suunnistuskin on kivaa katseltavaa, justhan tuli jotain kisoja telkkaristakin.
Kommentit (9)
Ehdoton ykkönen on koripallo. Sitten 100m juoksu ja pituushyppy ja kolmiloikka. Monet yleisurheilujalit on kivoja.
Katson paljon urheilua ja seuraan muutoinkin, suosikkilajit: jalkapallo, yleisurheilu, lätkä, snooker, hiihto, ampumahiihto, lentopallo, formulat, tennis, pyöräily, kamppailulajeja...
Katson paljon urheilua ja seuraan muutoinkin, suosikkilajit: jalkapallo, yleisurheilu, lätkä, snooker, hiihto, ampumahiihto, lentopallo, formulat, tennis, pyöräily, kamppailulajeja...
Oikeastaan kaikki huippu-urheilu kiinnostaa. :) Mutta eniten yleisurheilu (myös kotimaiset köpökisat).
Jääkiekko kaikista eniten, etenkin Suomi-Venäjä, Suomi-Ruotsi, juuri tänään oli mahtava jääkiekko-ottelu. Yleisurheilu, mäkihyppy.
Voimistelu, vakiotanssit, taitoluistelu. Seurasin kyllä olympialaisiakin.
Mieluisin ensin, sulkapalloa, jalkapalloa ja baseballia. Suomeen muutettuani olen kyllä pitänyt myös jääkiekon katselusta ainakin pieninä annoksina.
Jalkapallo on ehdoton ykkönen. Ollu semmoset 25 vuotta.
Suunnistus ja snookeri on kans kivoja, täytyy muistaa et mulla ei näy kun peruskanavat nyt.
Formuloista tykkäsin joskus, en enää, parasta unilääkettä kylläkin.
Rallia katsoisin jos tulis kunnon F-ryhmäläisiä, näitä Wrc-touhuja katson joskus sivusilmällä.
Talviurheilulajeista mukavin on ampumahiihto ja kun ne tule mäkee/kourua alas niillä laudoilla tempuilla tai ilman, jopa luistimilla. Alppilajeja en katso, enkä hiihtoja.
Kesälajeista lähes kaikki kelpaa, myös hevosurheilu.
Suht monipuolisesti varmaan katson. Aini se jääkiekko: ennen kattelin, nykyään se on liian väkivaltasta.