Suomi miehen käytöstavat ovat hukassa- naista kohdellaan naisena
joka päivä törmään nenän edessä sylkeviin tai jollain muulla tavalla naisia esineellistäviin miehiin- mistä on kyse?
t. jakkupukunainen
Kommentit (7)
Tasa-arvoahan te arvon naiset olette vaatineet.
Jotkut miehet valitettavasti edelleen sylkevät kadulle, mutta näinä tasa-arvon aikoina heidän ei tarvitse enää katsoa, että onko siinä lähistöllä nyt nainen vai mies, vaan nykyään voi räkäistä ihan sukupuolivapaasti, jos räkimistä sattuu harrastamaan.
Ja joillakin aikuisilla on taipumus selittää asioita toiselle aikuiselle kuin vauvalle, ihan sukupuolesta riippumatta. Tämä pätee myös naisiin.
moni mies on tosi törkeä, kun rynniin metron rappusiin esim- nainenhan voi pudota vaikka kuiluun
t. ap
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 14:05"]
joka päivä törmään nenän edessä sylkeviin tai jollain muulla tavalla naisia esineellistäviin miehiin- mistä on kyse?
t. jakkupukunainen
[/quote]
Kieltämättä se on törkeää käytöstä jos sinun keittiöösi tulevat sylkemään lattialle.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 14:05"]
t. jakkupukunainen
[/quote]
Joka päivä? Huh, taidat todella aktiivisesti jotenkin provosoida miehiä.
Onneksi meillä on sentään hyväkäytöksiset nuoret naiset, jotka dokaavat jo rajummin ja useammin kuin nuoret miehet ja käyttävät huumeitakin jo useammin kuin vastaavan ikäiset nuoret miehet. Ja onhan näitä ihania päihdeäitejä meilla jo ihan kunnioitteva määrä.
Itse olen miesvaltaisella alalla ja jotkut asiakkaat ovat todella sovinisteja. Jotain todella yksinkertaista asiaa alaani liittyen tullaan pätemään minulle ja selitetään asia todella yksinkertaisesti, kun olen nainen en varmaan tiedä asiasta mitään. On kiva vähän aikaa kuunnella näitä ja sitten alkaa puhumaan ammattisanastolla kyseisestä asiasta :D