Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei koskaan sano mitään kaunista tai rohkaisevaa?

Vierailija
10.05.2013 |

Onko se oikeasti tyypillistä miehille eikä tarkoita mitään pahaa? Olemme olleet naimisissa kohta kaksi vuotta, eikä mies ole kertaakaan tänä aikana sanonut minulle mitään positiivista. Tietää, että mulla on huono itsetunto, mutta ei silti rohkaise minua. Tuntuisi niin hyvältä saada kuulla olevansa nätti tai fiksu tai vaikka edes kiva. Huoh.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs läksit naimisin sellaisen miehen kanssa. kai sä tiesit että millanen tuppisuu se oikein on. Toinen juttu on myös se, että kun itse sanoo kauniita asioita toiselle, niin kyllä se joskus tajuaa ehkä alkaa itsekin sanomaan. Kaikkien perheissä ei oo tapana kehua tms. joten tää voi tulla myös ihan kotoa, ettei sano kivasti koskaan, vaikka ajattelisi. Pahinta mitä voit tehdä on aloittaa nalkuttamaan että "SÄÄ ET KOSKAAN...." 

Vierailija
2/4 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vooih, niin tuttua... Joskus ihan alkuaikoina kyllä sanoi välillä ihan kauniita asioita mutta ei enää ikinä... Joskus puhuttiin siitä että olisi kiva kuulla hyviä asioita ja kiitosta ja muuta välillä, no hän lupas yrittää mutta ei oikein oo sellanen ihminen, puhuminen siis muutenki aika vaivalloista yhtään kellekään. Pyysin hänen siinä heti kehumaan mua niin tää sanoo: Kiinteet tissit... just joo, perus suomalainen junttimies oikein... o.O Mutta tiedän kyllä miehiä jotka kertoo aina positiivisia asioita ja kehuu, toiset vaan ei oo sen tyyppisiä.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sano munkaan mies, vaikka oon asiasta monta, monta kertaa huomauttanut ja itse kehun kyllä häntä.

Vierailija
4/4 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme juttuja taas. Ihmiset ovat erilaisia ja miehet ovat erilaisia kuin naiset.

Usein mies osoittaa tekemisellään nämä tykkäämisasiat.

Ongelma taitaa olla enemmän ap:n huono itsetunto kuin miehen lajityypillinen käytös.

Mutta jos Porvoosta kajahti aloitus, niin 9½ .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän