Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hauskimmat autoilu-mokat, kertokaa :)

Vierailija
10.05.2013 |

Tuli mieleeni Suomen surkein kuski-ohjelmasta, että mitä hupaisaa olette saaneet kokea matkustajana tai kuskina?

Kertokaa hauskoja tarinoita :-)

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin vuonna 2000 hirvikolarin. Kaikki muut kyydissä olleet kirkuivat ja parkuiva autossa. Onneksi ei tullut henkilövahinkoja ja autokin säilyi sellaisessa kunnossa että sillä pystyi jatkamaan perille.

Vierailija
2/78 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin täti (80v) joutui autonsa kanssa ojaan joksenkin jokaisella kauppareisulla. Auto kuulema vaan meni ojaan vaikka hän ei tehnyt mitään (ehkä olisi pitänyt tehdä jotain). Talveksi piti aina vaihtaa nastarenkaat, vaikka ei ajanut metriäkään sen jälkeen kun syksyllä oli ensimmäisen kerran pakkasta. Oikeastaan tuo talvirenkaiden vaihto oli merkkki siitä että autolla ei voi ajaa.

Kaveri näki sitten kerran kun täti meinasi ajaa rekan eteen, kun auto ei tällä kertaa suostunut pysähtymään risteyksessä vaan jatkoi vaan matkaa. Kävi vaihtamassa autoon talvirenkaat, vaikka oli kesä ja sanoi että sillä ei enää ajeta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään hauska moka, mutta... Olin juuri saanut autoni korjaamolta (viereisestä parkkiruudusta lähtenyt oli kolhinut kyljen eikä jättänyt tietojaan, omaan piikkiin meni). Olin lähdössä parkkipaikalta (siltä samalta!), olin peruuttanut ruudusta ja vaihdoin vaihdetta, kun toisesta ruudusta tuli puolisokea ja ilmeisesti puolikuuro pappa omalla autollaan suoraan vasta maalattuun kylkeen. SIllä kertaa korjaus meni papan vakuutuksesta, mutta kyllä vitutti. Papan selitykset olivat lajia "en huomannut, en tajunnut". Pientä henkistä korvausta tuli sentään siitä että papan kyydissä ollut nainen (vaimo?) alkoi ripittää miestä siinä parkkipaikalla kun odoteltiin hinausautoa. Ystävällisesti lupasivat viedä minut kotiin, mutta sattuneesta syystä en uskaltanut lähteä kyseisen papan kyytiin.

Vierailija
4/78 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 09:40"]

Kaverin täti (80v) joutui autonsa kanssa ojaan joksenkin jokaisella kauppareisulla. Auto kuulema vaan meni ojaan vaikka hän ei tehnyt mitään (ehkä olisi pitänyt tehdä jotain). Talveksi piti aina vaihtaa nastarenkaat, vaikka ei ajanut metriäkään sen jälkeen kun syksyllä oli ensimmäisen kerran pakkasta. Oikeastaan tuo talvirenkaiden vaihto oli merkkki siitä että autolla ei voi ajaa.

Kaveri näki sitten kerran kun täti meinasi ajaa rekan eteen, kun auto ei tällä kertaa suostunut pysähtymään risteyksessä vaan jatkoi vaan matkaa. Kävi vaihtamassa autoon talvirenkaat, vaikka oli kesä ja sanoi että sillä ei enää ajeta.

[/quote]

Jarruissa vikaa? ;)

Vierailija
5/78 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 09:52"]

Ei mikään hauska moka, mutta... Olin juuri saanut autoni korjaamolta (viereisestä parkkiruudusta lähtenyt oli kolhinut kyljen eikä jättänyt tietojaan, omaan piikkiin meni). Olin lähdössä parkkipaikalta (siltä samalta!), olin peruuttanut ruudusta ja vaihdoin vaihdetta, kun toisesta ruudusta tuli puolisokea ja ilmeisesti puolikuuro pappa omalla autollaan suoraan vasta maalattuun kylkeen. SIllä kertaa korjaus meni papan vakuutuksesta, mutta kyllä vitutti. Papan selitykset olivat lajia "en huomannut, en tajunnut". Pientä henkistä korvausta tuli sentään siitä että papan kyydissä ollut nainen (vaimo?) alkoi ripittää miestä siinä parkkipaikalla kun odoteltiin hinausautoa. Ystävällisesti lupasivat viedä minut kotiin, mutta sattuneesta syystä en uskaltanut lähteä kyseisen papan kyytiin.

[/quote]Tämä on siis fiktiota! Missään olosuhteissa ei kuvatulla nopeudella auton kylki vaurioidu niin että tarvittaisiin hinausautoa. Keksi paree!

Vierailija
6/78 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 10:10"]

[/quote]Tämä on siis fiktiota! Missään olosuhteissa ei kuvatulla nopeudella auton kylki vaurioidu niin että tarvittaisiin hinausautoa. Keksi paree!

[/quote]

No kuule kyllä vaurioitui. Mutta jos et usko niin et sitten usko. Sama se.

Vierailija
7/78 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali Vali vinku vanku.

Syö lisää jäätelöä läski.

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 10:16"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 10:10"]

[/quote]

No kuule kyllä vaurioitui. Mutta jos et usko niin et sitten usko. Sama se.

[/quote]

Vierailija
8/78 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä tutuille.

Mä ajoin uudella autolla tankkaamaan. Tajusin, että oho, se onkin toisella puolella autoa kuin edellisessä. No minä siitä sitten vähän punaisena kiersin tankkauspisteen toiselle puolelle. No voi jumalauta kun se oli edelleen väärällä puolella. Ei se vaihda puolta, vaikka mä kuinka ympyrää ajan sen bensapisteen ympärillä.

Siinä oli pari rekkamiestä, jotka ulvoi naurusta. Olin just tulossa yliopistolta, jonne olin jättänyt väitöskirjan 20 minsaa aikaisemmin tarkastettavaksi ja olo oli sitä ennen niin fiksu kuin vain ihmisellä olla voi. Kivasti taas palautti maan pinnalle...

Vierailija
9/78 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran seurasin sivusta, kun joku mamma lähti vihreillä liikennevaloilla liikkeelle kääntyen vasemmalle. Pysähtyi sitten keskelle risteystä, kun liikennevalo olikin punainen. Siis se risteävän tien liikennevalo, ei se liikennevalo, mistä suunnasta mamma itse oli tulossa. Ajattelikohan se tosiaan, että vihreillä valoilla saa kääntyä vain puoliväliin risteystä.

Vierailija
10/78 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt mikään megahauska, mutta silloin nolotti. Olin ensimmäisiä kertoja isin autolla liikkeella kortin saamisen jälkeen. Piti käydä tankkaamassa auto, huoltoasemalle siis. Tiesin kyllä kummalla puolella tankki on, mutta ajoin vahingossa ensin väärälle puolelle pumppua. No, ei muuta kuin kääntämään, ja ajoin taas väärin päin. Kun kolmannellakin kerralla pääryin väärälle puolelle, niin nolotti jo niin paljon että kurvasin huoltsikan pihasta pois, ja matkalla seuraavalle järkeilin päässäni että miten päin sinne sitten pitäisi kääntyä. Tosi blondia XP

Vierailija
11/78 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 10:13"]

Olin kerran kyydissä ja kuskin piti jarruttaa kovaa, koska oli ajanut punaisia päin valoissa.

Koira lensi takapenkiltä etuikkunaan ja kuoli =)

[/quote]

Ja tämä oli siis hauska autoilumoka? Missä kohta se hauskuus oli?

Vierailija
12/78 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin peruuttamassa appivanhempien autoa pihaamme, enkä tuolloin ollut vielä kovin taitava peruuttaja. Peileistä kuitenkin selvästi näin, etten mihinkään ole törmäämässä. Enpä sit huomannu etukulmassa maassa olevaa matalaa aidantolppaa, johon puskurin reuna osui ja koko saamarin etupuskuri repeytyi irti.

Olenkin nauranut jälkeenpäin monet kerrat, että pihassa peruuttaessakin on mahdollista rikkoa koko etupuskuri.

Vierailija
13/78 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautit uskon itseeni. t. Ysi.

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 10:19"]

Ei nyt mikään megahauska, mutta silloin nolotti. Olin ensimmäisiä kertoja isin autolla liikkeella kortin saamisen jälkeen. Piti käydä tankkaamassa auto, huoltoasemalle siis. Tiesin kyllä kummalla puolella tankki on, mutta ajoin vahingossa ensin väärälle puolelle pumppua. No, ei muuta kuin kääntämään, ja ajoin taas väärin päin. Kun kolmannellakin kerralla pääryin väärälle puolelle, niin nolotti jo niin paljon että kurvasin huoltsikan pihasta pois, ja matkalla seuraavalle järkeilin päässäni että miten päin sinne sitten pitäisi kääntyä. Tosi blondia XP

[/quote]

Vierailija
14/78 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sinä sentään tajusit jo toisen kerran jälkeen;) 10

Vierailija
15/78 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 10:21"]

Olin kerran kyydissä ja kuskin piti jarruttaa kovaa, koska oli ajanut punaisia päin valoissa.

[/quote]

[/quote]

Koiraharrastaja veti palkokasvin sieraimeen.

Vierailija
16/78 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhymyyttä tuokin "tankki väärällä puolella" tumpelointi. Nykyään letkut ylettyvät aina myös "väärälle" puolelle, ei tarvi autoa siirtää.

Vierailija
17/78 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän en tee virheitä. Työkaveri peruutti anoppinsa auton pyykkitelineeseen. Se teline kuulemma yllättäin hyppäsi siihen.auton taakse

Vierailija
18/78 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 10:35"]

Minähän en tee virheitä. Työkaveri peruutti anoppinsa auton pyykkitelineeseen. Se teline kuulemma yllättäin hyppäsi siihen.auton taakse

[/quote]

Ei virheitä koska minulla ei ole ajokorttia.

Vierailija
19/78 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 10:30"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

voi, kun olis ollu koiran tilalla lapsi, niin ei varmaan enää hauskalta tuntuis :)

Vierailija
20/78 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 10:30"]

[/quote]

[/quote]

En muuten ole koiranomistaja. Enkä koiraihminen muutenkaan. En vain voi käsittää, mitä hauskaa siinä on, että autossa sinkoilee minkäänlainen irtotavara, on se sitten puhelinluettelo, koira tai käsilaukku.

[/quote]