Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hauskimmat autoilu-mokat, kertokaa :)

Vierailija
10.05.2013 |

Tuli mieleeni Suomen surkein kuski-ohjelmasta, että mitä hupaisaa olette saaneet kokea matkustajana tai kuskina?

Kertokaa hauskoja tarinoita :-)

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttuni oli ajellut metsätiellä 70 km/h. Tielle hyppäsi jänis ja hän väisti sitä ajamalla metsään ja suoraan päin puuta. Kellekään ei käynyt pahasti mutta auto meni lunastukseen. Kaverille vittuiltiin tästä vuosia tapahtuman jälkeen. Jotain että aina kun nähtiin jänis tai muu eläin, ruvettiin kiljumaan että "PEKKA, VARO!" tai "PEKKA, VÄISTÄ!" :D

Vierailija
42/78 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 15:36"]

Siskoni on TODELLA huono kuski. Hän on jo rutannut pari autoa. Hän kävi inssissä 3 kertaa, ennenkuin sai kortin. No, hän ajoi 2 vuotta autoa, ja haki kakkosvaiheeseen lykkäystä jostakin syystä. Hän sai sitä kaksi vuotta, ja sitten kahden vuoden päästä hän unohti suorittaa 2-vaiheen, joten menetti korttinsa. Hänellä oli siis ollut kortti jo 4 vuotta ja hän oli ajanut aktiivisesti.

Hän siis joutui ajamaan 1-vaiheen inssin uudestaan, koska oli menettänyt korttinsa. Tällä kertaa hän kävi inssissä 7 kertaa, ennenkuin sai kortin! :D Ja siinä välissä hän oli ihan laillisesti ajanut 4 vuotta autoa! :D Hänelle ei olisi kyllä korttia pitänyt antaa...

[/quote]

Melkein kun mun systeri :D :D Kävi monta kertaa sekä kirjalliset että inssin... Sai vihdoin ja viimein kortin, 2 kaaraa rutannut/ hajottanut. Tankannut dieseliä bensakoneeseen ja ihmetteli kun auto kävi vähän huonosti. Omia lapsiani en hälle anna kyytin kuin hätätilanteessa, omiaan saa kuskata miten haluaa.....

Hänen ukkonsa on kans yks "tohelo": ei osaa ajaa iilman navigaattoria ja sitäkin uskotaan sokeasti, sekä väitti että olin mun siskon vika kun ajoi päin liikennemerkkiä kun sisko ei sanonut, että minne päin piti ajaa, siskoni teki jotain käsityötä tms apparin paikalla, olivat siis tulossa meille ja kumpikin heistä on asunut tässä kaupungissa aiemmin monia vuosia.

Mutta kyllä minäkin osaa; ajoin duunin pakulla päin pomom autoa, peruutiin siisn parrkipaikalta ja pomon auto auto oli siinä vieressä, en huomannut sitä :D Onneksi pomo vaan totesi että sehän on vaan peltiä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin hiljaisella vauhdilla kohti punaisissa valoissa seisovaa autojonoa. Yhtäkkiä huomasin autoni katosta laskeutuvan isohkon hämähäkin nenäni edessä. Painoin äkkiä ikkunan auki ja aloin huitomaan hämähäkkiä ikkunasta ulos ja sittenhän se rysäys jo kuuluikin. Ajoin suoraan jonossa viimeisenä seisovan Volvon perään... Onneksi Volvossa oli vetokoukku, joten siihen ei tullut vaurioita. Omaan autooni jäi maskiin sievä pyöreä koukun nupin jälki. Tähtihetkeni parikymmenvuotisen autoilu-urani aikana....

Vierailija
44/78 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 15:39"]

Tämä sattui kaverilleni...Hän oli syntynyt loppuvuodesta, ja joutui katsomaan vierestä pitkin vuotta, kun kaikki kaverit saivat kortin. Vihdoin tuli hänen vuoronsa, ja lähdimme ajelemaan heti samana päivänä kun hän oli korttinsa saanut. Hän päätti vähän näyttää meille kyydissä olleille ja veti käsijarrujarrutuksen keskellä tyhjää tietä. Tarkoitus oli siis driftata auto ympäri siististi jäisellä tiellä. Päädyimme kovan kieputuksen jälkeen syvälle ojaan! Onneksi kellekään ei käynyt pahasti. Mutta kaverille kyllä kettuiltiin tästä jälkeen päin... Hänen isänsä joutui keskellä yötä hakemaan meitä ja hinaamaan auton ulos ojasta.

[/quote]

ahahhaa :D

Vierailija
45/78 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jouduin joskus autokoulussa ns. pattitilanteeseen, kun opettaja kehotti kääntymään liikenneympyrästä vasemmalle. Kolmannen kierroksen aikana hän sitten kysyi, kuinka kauan aioin vielä ympyrää kiertää. Itse oli pyytänyt kääntymään vasemmalle, ja niinhän mä myös koko ajan tein!

Vierailija
46/78 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kerran työpäivän jälkeen ajamassa kotiin ja satuin tulemaan kaupungissa vähän eri reittiä kuin yleensä. Olin kääntymässä valoista oikealle ja kuvittelin ryhmittyväni oikealle kääntyvien jonoon. Seisoin jonossa minuuttitolkulla ja ihmettelin, kun minun vuoroni ei koskaan tule. Sitten tajusin, etten ole oikealle kääntyvien kaistalla vaan taksijonossa.

Vierailija
47/78 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin puolison kanssa Rhodoksella mönkkäri ajelulla loman aikana.Meitä oli useampi mönkijä seurueessa.Miehet ajoi ja naiset istu perällä.Meillä sitten puolison kanssa aika usein lempi leiskui,kun ei ollut vielä lapsia.Istuin siis mieheni takana ja vieressä ajoi samaan suuntaan auto,jossa hieman iäkkäämpi pariskunta,mieskin siellä ratissa ja mummeli hymyillen katseli meitä turisteja.Mieheni ei kiinnittänyt huomiota vieressä menevään autoon vaan sujautti toisen käden taakse haaroväliini.Mummelille tulikin korvaamaton ilme (hänen silmänsä olivat varmaan häpäisty) ja itse nauroin loppumatkan hotellille.

Vierailija
48/78 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin tankkaamaan uutta autoani. Pysäytin auton bensa-asemalle ja tajusin (kuten pari muutakin tässä ketjussa) että luukku on toisella puolella. Joten vaihdetaan auto toiselle puolelle ja uusi yritys. Autoni olikin niin lyhyt verrattuna toiseen autoomme, että olin pysäyttänyt sen ihan väärään paikkaan. Siispä toinen yritys ja pari metriä peruutusta. Tankin luukulla yritin saada luukun auki. Muistin, että siinä oli joku "juju", mutta mikä. En muistanut, joten kaahasin pois. Luonnollisesti en todellakaan ollut ainut ihminen bensa-asemalla, vaan useampikin silmäpari seurasi toimitustani.

Vierailija
49/78 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 21:21"]

Mä olin kerran työpäivän jälkeen ajamassa kotiin ja satuin tulemaan kaupungissa vähän eri reittiä kuin yleensä. Olin kääntymässä valoista oikealle ja kuvittelin ryhmittyväni oikealle kääntyvien jonoon. Seisoin jonossa minuuttitolkulla ja ihmettelin, kun minun vuoroni ei koskaan tule. Sitten tajusin, etten ole oikealle kääntyvien kaistalla vaan taksijonossa.

[/quote]

:D

Vierailija
50/78 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dieseliä ei kyllä voi tankata bensa-autoon. Pistooli ei mene tankkiin- Toisin päin voi kyllä tehdä- 

Vierailija
51/78 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran erään venäläisen naisen peruuttavan liikenneympyrässä.

Vierailija
52/78 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, parikymppisenä olin juhannusta viettämässä. Lieventäväksi asianhaaraksi on sanottava, että olin muutaman drinksun ottanut... Tutustuin pariin poikaan, jotka aikoivat autossaan yönsä nukkua. Jotain häikkää autossa kuitenkin oli, ja pyysivät, että mä starttaan autoa, kun he katsovat konepellin alle. Auto piti saada käyntiin, että saisivat vähän lämmitystä autoon.

Noh, tottakai minä autoin. Istuin ratin taakse ja painoin kytkintä pohjaan. Pojat olivat konepellin alla hyvin huolestuneena, kun auto ei lupaa mitään, ei inahdakaan. Totesivat viimein, että pitää jättää aamuun tarkempi tutkiminen.

Vasta kun nousin ylös ratin takaa, tajusin, että enhän mä ollut edes virta-avainta kääntänyt. En kuitenkaan enää kehdannut sanoa pojille - niin, pitikö sitä virta-avaintakin kääntää myös? Juuri olin päässyt kehumasta, että on mulla ajokortti ja autoa osaan ajaa...

En ollut enää aamulla kuulemassa, miten pojat auton käyntiin olivat saaneet. Ehkä kuitenkin helpommin kuin minä. ;)

Vierailija
53/78 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on tällainen tankkausepisodi hyvässä muistissa, nuorempana ajattelin oikeen tilipäivän kunniaksi tankata tankin täyteen ja ajoin kylmäasemalle. Pistin 50 euron setelin automaattiin ja se herjasi jotain. Imaisi siis setelin mutta mitään ei tapahdu. No luin siitä aseman kyljestä että 50 euron setelillä ei voi tankata. No soitin automaatissa olevaan numeroon ja he sanoivat että käy seuraavalla asemalla lunastamassa se seteli. Ajoin asemalle, hain huoltikselta sen 50 euroa - niin ja tankatakkin piti. No, samalla asemalla oli myös automaattipiste, joten fiksuna tyttönä ajoin auton sinne ja työnsin sen juuri asemalta saamani setelin sinne koneesee - voi v*ttu. Sama homma. Nolotti mennä takaisin sinne huoltsikalle, että työnsin sen 50 euron setelin takaisin tuonne koneeseen. Sain vielä toisen kerran rahan bensikseltä - ajoin kilpailevalle huoltoasemalle, ei kehdannut enää jäädä sinne tankkailemaan :D

Vierailija
54/78 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummuni 75.v ja hänen kaverinsa 78.v ovat kovia käymään bingossa pidettiin se missä vain ja kerran saivat minutkin mukaan saabin takapenkille. Puolessa välissä matkaa tulee ilmoitus että bingo alkaakin puolta tuntia aikaisemmin ja muori päättää painaa kaasun pohjaan että ehditään. 70- luvun saabbi natisee liitoksistaan ja mummo vaan painaa kaasua. 

Yhtäkkiä tienlaidassa seisoo poliisi moottoripyöränsä kanssa ja heiluttaa "pysähdy" merkkiä kädellään, niin mitä tekee mummot, nostaa molemmat oikeen käden pystyyn ja heiluttaa takasin ja talla pohjaan että ehditään.. siinähän meni pari minuuttia kun moottoripyörää kurvaa mummin eteen ja näyttää että aja tien sivuun ja vieläkin mummu ihmettelee että mikäs hätä poliisilla on... Kyllä hävetti ja pelotti koko matkan heidän kyydissään.

Vierailija
55/78 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois ollut hupaisaa jos se koira olisi tullut täysillä sun niskaan

Vierailija
56/78 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois ollut hupaisaa jos se koira olisi tullut täysillä sun niskaan

Vierailija
57/78 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat olivat ostaneet uuden auton ja se piti tankata. Tottakai minä tankata osaan, ennenkin olen autoa tankannut vaikkakin erilaista, joten bensa-asemalle. Äiti oli sanonut, että bensakorkki ei ole lukossa vaan voi avata vain. Minä sitten avaamaan korkkia, ei aukea. No, kokeilemaan avaimella, josko sittenkin se lukossa on. En edelleenkään saa korkkia auki.

Siinä sitten pohdin, mitä tehdä. En kyllä kehtaa mennä pyytämään jotakuta avaamaan korkkia mun puolesta. Siinä ihmetellessä katselin, kun viereiselle bensatankille tuli myös nainen tankkaamaan. Sitten seurasin, miten tämä nainen haki bensa-aseman sisältä miehen avaamaan hänelle bensakorkkia. Siitä sitten olikin vähän helpompi itsekin vinkata - tuutko tänne kanssa. :D (Se ainut kerta jolloin en ole korkkia auki itse saanut, sen verran nolo kokemus oli.)

Vierailija
58/78 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä ihan supernolo mutta kerron silti.

oon surkea kuski ja vielä surkeampi tankkaaja joten mun tankkauskerrat on laskettavissa yhden käden sormilla, mutta kerran oli sitten taas pakko mennä kun auton bensamittari näytti että jaettavissa on enää 7km

oon aina tankannut visa elektronilla ja niin yritin silläkin kertaa mutta laitteessa oli joku vika ja ei huolinut sitä korttia joten jouduin turvautumaan miehen pankkikorttiin. Painellen tunnusluvun yms ja menin tankkaamaan ja siinä tankatessa rupesin miettimään että minkähän summan valitsin sinne kun en yhtään muista, jonoa kertyy taakse ja mittari men Yli 50 euron ja ajattelin että no kai mä painoin 60e mutta ei vieläkin vaan tulee bensaa.

no mun oli pakko jättää se letku siihen bensalokeroon kiinni ja juosta sisälle kysymään myyjältä että mitä nyt tehdään kun en tiedä minkä summan valitsin siihen tankkaus kohtaan kun tota bensaa vaan tulee ja tulee.. Tässä vaiheessa myyjä kysyy että millä sä maksoit ja sanoin että pankkikortilla. Sitten myyjä näyttää siltä kun siltä valahtais kuset housuun ja nauraen sanoo että bensaa tulee vaikka maailman tappiin asti ettei se kysy pankkikortilla tankattaessa mitään summaa... 

Nolona hipsin autolle ja lopetin tankkauksen ja kaasutin pois.

Vierailija
59/78 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette te pyydä kanssaihmisiltä apua sen korkin avaamiseen? Minä ainakin neuvon mielelläni, jos vain osaan.

Vierailija
60/78 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ajattelin tankata tankin täyteen. Tankkasin kunnes jostain syystä se bensantulo loppui itsestään. Noh, sinnikkäänä ihmisenä painoin aina uudestaan siitä pumpun kahvasta ja aina sain pikku lorauksen lisää tankkiin. Kunnes kauhukseni huomasin bensaa tulvivan tankin luukusta pihalle.......ja blondina en vieläkään ymmrrä onko siinäokin katkaisin joka katkaisee bensantulon kun tankki on täynnä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi