Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffikumppani haluaisi mennä ensitreffeillä uimaan?!

Vierailija
10.07.2020 |

Siis yhdessä uimaan vaikka maauimalaan. Lähtisittekö?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän se uudet pyllybikinit esitellä

Vierailija
2/45 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie vaan se sinne. Peseytyyhän pimppa kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat edelliset vastaukset on miehiltä ja katsokaa tasoa.

Vierailija
4/45 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en lähtis, tulis olo että haluaa pisteyttää näkemänsä heti alkuunsa.

Vierailija
5/45 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää ensitreffeillä tehdä mitään liikunnallista tai muutakaan toiminnallista, kun ei siinä pysty samalla lailla keskustelemaan ja tutustumaan. Kyllä sitä vaatteet päälläkin näkee millainen vartalotyyppi on, joten jos tarkoitus on tsekata tällaisia asioita, niin ehkä niiden kanssa voisi odottaa vaikka kolmansille treffeille, jolloin sitten maauimalassa näkee tarkemmin että miellyttääkö toisen vartalo myös ilman vaatteita.

Vierailija
6/45 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Joskus ihmetyttää, kun ei mihinkään voida vastata muuten kuin alatyylisesti. Ameemban tasolla monen miehen aivotoiminta.

Vierailija
7/45 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti. Siellä näkee naisesta rehellisen ulkonäön, kuten myös miehestä. Sinne vain.

Vierailija
8/45 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti. Siellä näkee naisesta rehellisen ulkonäön, kuten myös miehestä. Sinne vain.

Tosin uima-asut etenkin miehillä ovat aika tylsiä ja rumia, joten mies ei pysty sitten tuomaan omasta tyylistään mitään esiin. Ainakin minulle vaikuttaa kokonaisuudessa myös se, miten toinen pukeutuu, joten minun kohdallani toimisi kyllä paremmin se, että ekoilla treffeillä tavataan jossain muualla.

Vierailija
9/45 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet plösö. 

Vierailija
10/45 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lähteä, miksipä ei? Olen timmi ja ilman meikkiäkin nätti.

Vierailija
11/45 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vihaat miehiä niin paljon? Ja siis ihan asiallisesti ja oikeasti mielenkiinnoissani kyselen.

Vierailija
12/45 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakurantatreffit olis parhaat.

Vierailija
13/45 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva ehdottaa jotain tekemistä, mutta itse en menisi uimaan. En muutenkaan käy uimassa 'huvikseni', siis löhöilemässä ja juttelemassa missään rannalla tai uimalassa. Uin vain liikuntamielessä, enkä silloin halua ketään sinne häiritsemään.

Vierailija
14/45 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Joskus ihmetyttää, kun ei mihinkään voida vastata muuten kuin alatyylisesti. Ameemban tasolla monen miehen aivotoiminta.

Näyttää olevan ameeba sielläkin.

Vierailija
15/45 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Tulisi karmiva vaikutelma että haluaisi tirkistellä ja nähdä heti vähissä vaatteissa.

Vierailija
16/45 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olen sitä mieltä että uinti on hyvä 3.treffiaktiviteetti.

Itsellä saattaa usein mennä niin että 1.treffit kävely, 2.treffit seinäkiipeily, 3.treffit uinti, 4.treffit kokataan yhdessä ateria ja katsotaan leffa mun luona

Vierailija
17/45 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en lähtis, tulis olo että haluaa pisteyttää näkemänsä heti alkuunsa.

Totta kai täytyy nähdä mitä piirittää. Vaatteilla voi peittää roikkuvan hanurin. Olisi se noloa, kun olisi jo muutama päivä ehditty seurustekemaan ja tulisi sänkyhommien aika, aktin jälkeen sanoa heipat ja poistua takavasemmalle.

Vierailija
18/45 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tykkää ensitreffeillä tehdä mitään liikunnallista tai muutakaan toiminnallista, kun ei siinä pysty samalla lailla keskustelemaan ja tutustumaan. Kyllä sitä vaatteet päälläkin näkee millainen vartalotyyppi on, joten jos tarkoitus on tsekata tällaisia asioita, niin ehkä niiden kanssa voisi odottaa vaikka kolmansille treffeille, jolloin sitten maauimalassa näkee tarkemmin että miellyttääkö toisen vartalo myös ilman vaatteita.

Sama. Sinkkuna ollessani monet miehet ehdottivat seinäkiipeilyä. Korkeanpaikankammoisena en koskaan lähtenyt kiipeilemään, joten päädyimme sitten kahvittelemaan. Oma miehenikin oli ehdottanut sinkkuaikoinaan naisille seinäkiipeilyä mutta oli sitten lakannut ehdottamasta, kun ei kukaan lähtenyt. Olisi ehdottanut minullekin ja monen vuoden maanittelun jälkeen lähdin ja sain paniikkikohtauksen. :D Voin toki lähteä uudestaankin, mutta teen aika paljon lasten ratoja. Sepä olisi ollut kiva, jos ekoilla treffeillä olisin saanut paniikkikohtauksen.

Vierailija
19/45 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla tuo ihan normaalia,silloin ihmisetkin olivat normaaleja, ei virtahepoja

Vierailija
20/45 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin lähteä, miksipä ei? Olen timmi ja ilman meikkiäkin nätti.

Minä en lähtisi. Kroppa on hyvä, mutta haluaisin tapailuvaiheessa olla parhaimmillani. Minulla on couperosa kasvoissa, joten en halua näyttää sitä ensimmäisillä treffeillä. Toki nykyinen mies tuli toisille treffeille kotiini ja illemmalla minulla oli saunavuoro joten pyysin häntä sitten mukaan, kun oli vielä silloin kylässä. Ei säikähtänyt kasvojani, jäi yöksikin ja loppu on historiaa. Mieheni ei ole koskaan kommentoinut ikävästi vaikka välillä näytän kamalalta. Kaikki eivät valitettavasti osaa olla ihmettelemättä ihoani...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi