Treffikumppani haluaisi mennä ensitreffeillä uimaan?!
Siis yhdessä uimaan vaikka maauimalaan. Lähtisittekö?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat edelliset vastaukset on miehiltä ja katsokaa tasoa.
Niinpä. Joskus ihmetyttää, kun ei mihinkään voida vastata muuten kuin alatyylisesti. Ameemban tasolla monen miehen aivotoiminta.
Mistä päättelit noiden iän? Niin joo, Jani-Petteri 14v ei pääse tänne.
Tahtoo että pestään meikit naamalta.
Haluaa päästä tirkistelemään. Mitään muuta syytä ei ole. En naisena suostuisi välttämättä. T. Mies
Ihmeen kyynisiä olette kun kuvittelette että tässä on joku taka-ajatus, mitä se teistä kertoo paitsi sen että olette seksistejä.
se ovela pirulainen haluaa nähdä sut heti lähes nakkena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin lähteä, miksipä ei? Olen timmi ja ilman meikkiäkin nätti.
Minä en lähtisi. Kroppa on hyvä, mutta haluaisin tapailuvaiheessa olla parhaimmillani. Minulla on couperosa kasvoissa, joten en halua näyttää sitä ensimmäisillä treffeillä. Toki nykyinen mies tuli toisille treffeille kotiini ja illemmalla minulla oli saunavuoro joten pyysin häntä sitten mukaan, kun oli vielä silloin kylässä. Ei säikähtänyt kasvojani, jäi yöksikin ja loppu on historiaa. Mieheni ei ole koskaan kommentoinut ikävästi vaikka välillä näytän kamalalta. Kaikki eivät valitettavasti osaa olla ihmettelemättä ihoani...
Sävyttävä aurinkovoide. Pysyy vedessä ja hillitsee tuota punaisuutta plus tietysti suojaa auringolta!
Haluaa nähdä ilman meikkiä ja kropan. Ei ne nykyään jaksa enää ees panna, että silleen ottaisi selvää mitä kääreistä löytyy.
Voisin lähteäkin, jos tyyppi vaikuttaa todella kiinnostavalta. Jos taas on ihan ok tyyppi, niin kävely tai kahvit on noepammin ohi kuin uimareissu, jos kemiat ei kohtaakaan. Uimarannalla tai maauimalassa on sellaista rentoa oleilua, että jos treffikumppanin kanssa ei juttua synny helposti, niin pahimmillaan ollaankin kiusallisen hiljaisuuden vallitessa päättämässä treffejä.
Parhaitahan ne tuollaiset treffit on, missä jotain tehdään yhdessä, eikä mennä vain ravintolan nurkkaan tuijottamaan toisia silmiin pienessä hönössä.
Hyi kamala! Ensitreffeillä jutellaan, eikä sukellella levät naamalla. En haluaisi parilla ekalla treffillä tehdä mitään toiminnallista.
En tosiaan lähtisi uimahalliin ekatreffeille :D ei olisi mulle sopiva kumppani
Vierailija kirjoitti:
Parhaitahan ne tuollaiset treffit on, missä jotain tehdään yhdessä, eikä mennä vain ravintolan nurkkaan tuijottamaan toisia silmiin pienessä hönössä.
Jos toinen ui tosissaan ja toinen lilluu altaan nurkassa, niin en sanoisi sitä yhdessä tekemiseksi.
En lähtisi, tulisi olo että mies haluaa tirkistellä, ei olisi mun tyylinen ihminen. Ei ole siitä kiinni että häpeäisin naamaani tai kroppaani, mutta en halua ulkonäkökeskeistä miestä. Kauneus on vaan pintaa ja katoaa.
Voisin lähteä. Olisi kyllä kiva käydä myös esim. syömässä tai vaikka vain istua rannalla juttelemassa. Mutta ei minulla uimista vastaan ole mitään.
Hih, haluaa heti arvioida sun kropan, että kantsiiko jatkaa. :D En kyllä suostuisi, vaikka oma kroppa onkin kunnossa. Jotenkin tulis huonot vibat tuollasesta.
Voisin hyvinkin lähteä. Tykkään muutenki tehdä treffeillä jotain rentoa ja tutustua samalla. Kahvittelu on tylsää, mutta toki voin sitäkin tehdä. Mä ainakin oletan, että jos mennään esim. Juoksemaan treffeillä (kyllä olen käynyt ja harrastan juoksua), niin silloin tehdään asiat leppoisasti jutellen, eikä mitenkää tosissaan. Jos mut kutsuttaisi tollee treffeille, niin olettaisin, että se on sellaista hengailua ja välillä voi uiskennella.
En todellakaan lähtisi. En ylipäätään ui kuin ehkä kerran kymmenessä vuodessa enkä ostaisi uikkareita treffien takia.
Joo, kyllä lähtisin:) Harrastan muutenkin uimista, joten kuulostaisi tosi kivalta ehdotukselta.
Minä lähtisin ja olen lähtenytkin. Taisi tosin olla oma aloitteenikin. Tykkään kesällä mennä rannalle ja käydä uimassa. Pääasiassa lojuttiin rannalla ja juteltiin. En lähtisi treffeille jonkun sellaisen kanssa joka olisi niin ahdistunut omasta kehostaan, että pitäisi uimarantatreffejä tirkistelynä.
N35
Nainen ehdotti minulle myös, olin aivan täpinöissä että naisen suusta tulee tälläinen ehdotus! Aikataulut eivät sopineet uimiseen mutta ei haittaa, tavattiin rennoissa merkeissä myöhemmin ja nyt voin sanoa häntä jo tyttöystäväksi. 😍