Kyllä on temu hyvä kauppa!
Melkein kaikki joululahjat tuli tilattua temusta. Kyllä on halpaa ja aivan samanlaista tavaraa kuin paikallisessa marketissa 5 kertaa kalliimmalla. Tuli säästettyä satoja euroja pitkästi. Tilaan tästä lähtien aina temusta kun voi.
Kommentit (78)
Käydään joskus läpi mitä muita ulkomaisia kauppoja käytetään Suomesta. Onko amazon, etsy, mitä kaikkea.
Taisi levitä pakettien mukana torakoita kerrostaloon...toivottavasti kukaan ei huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Taisi levitä pakettien mukana torakoita kerrostaloon...toivottavasti kukaan ei huomaa.
Olen vain kaksi kertaa nähnyt paketissa torakan. Sain ainakin toisen listittyä. Hämähäkkejä on enemmänkin. Ei ongelmaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Justiinsa samalla tavalla niitä torakoita ja muita tuholaisia tulee muistakin kaupoista. Kateellisten puheita vain. Ja onhan sitä tosissaan yrittämällä yritetty että saadaan kanssa ostamaan temusta.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on kun maahantuonnin erityset vastaanottotilat- ja varastot ovat nykyisin suomalaisten temu-seppojen ja pirjojen kerrostaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vain kaksi kertaa nähnyt paketissa torakan. Sain ainakin toisen listittyä. Hämähäkkejä on enemmänkin. Ei ongelmaa.
Ap
Luteet ovat pahimpia kun niitä ei huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Yritä enemmän trollata. T ap ihan itse.
Mä tilasin koko suun hammaskuoret (3paria) 15€ tarjouksessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Justiinsa samalla tavalla niitä torakoita ja muita tuholaisia tulee muistakin kaupoista. Kateellisten puheita vain. Ja onhan sitä tosissaan yrittämällä yritetty että saadaan kanssa ostamaan temusta.
Tavarataloissa on eritystilat missä suurpaketit avataan. Siellä myös tavarat tarkistetaan . Miten siellä temu-tätin kerrostalossa? Onko vahinko jo levinnyt ?
Ankea joulu tulossa kitupiikin lähipiirille, lahjaksi pelkkää temupaskaa. 😂
Temusta tilatun lahjan antamisella viestitetään: "Paskaa joulua, vihaan sinua!" 🤣
Vierailija kirjoitti:
Varo ettei lyijy ja nikkeli siitä irtoa ja leviä elimistöön. Oletko testauttanut hammaskuoret Tukesilla? Syytä olisi!
Äitiyspakkauksista löytynyt turkiskuoriaisia. Oisko Kelan hankintaketju ostanut Temusta sisällön pakkauksiin XD. Tuore juttu iltalehdessä.
https://www.iltalehti.fi/perheartikkelit/a/463bc96d-cd99-4db3-a806-9924…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varo ettei lyijy ja nikkeli siitä irtoa ja leviä elimistöön. Oletko testauttanut hammaskuoret Tukesilla? Syytä olisi!
Arseeni ja kadmium ovat vähintään yhtä vaarallista. Arseenia käytetään yleisesti halpamaissa. Kadmiium on köyhän firman vanha pinnoite. Kiellettykin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, itse olen jo vuosia käyttänyt Aliexpressiä, Amazonia, Banggoodia ja nyt tuoreimpana Temua, kyllä on kiva kuluttaa kun halvalla saa. En tiedä mitä olen säästänyt mutta tuhansista euroista puhutaan, aika hurjaa.
Kukin tavallaan. Itselleni halpa hinta ei tuo minkäänlaisia positiivisia säväreitä, vaan se, kun ostan harkiten ja parasta mahdollista saatavilla olevaa laatua. se on aivan eri fiilis ottaa viimeisen päälle viimeistelty ja laadukkaista materiaaleista valmistettu tuote käyttöön, kuin jokin koinsyömä kemikaalikyllästetty hikipajan ongelmajäte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Darwin-palkintoja jaossa hammaskuoria temusta tilaaville. 😂
Minä tilaan Temusta kun tuen venäjän hyökkäyssotaa. Kiina ja venäjä ovat yhteistyössä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä tilaan Temusta kun tuen venäjän hyökkäyssotaa. Kiina ja venäjä ovat yhteistyössä.
Ap
Ketä jaksaa kiinnostaa jotkut muiden maiden sodat? Jos Suomeen olisi hyökätty, ei oltaisi saatu Ukrainasta senttiäkään tukea. Nyt on kaadettu meidän talous täysin tuntemattoman maan vuoksi että saadaan tehdä niin kuin USA käskee ja olla oikein kuuliaisia alamaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ketä jaksaa kiinnostaa jotkut muiden maiden sodat? Jos Suomeen olisi hyökätty, ei oltaisi saatu Ukrainasta senttiäkään tukea. Nyt on kaadettu meidän talous täysin tuntemattoman maan vuoksi että saadaan tehdä niin kuin USA käskee ja olla oikein kuuliaisia alamaisia.
Tenuttajaa ei jaksa kiinnostaa, muita kyllä. Tenuttaja kun sattuu olemaan umpityhmä putinisti.
Hyvä, itse olen jo vuosia käyttänyt Aliexpressiä, Amazonia, Banggoodia ja nyt tuoreimpana Temua, kyllä on kiva kuluttaa kun halvalla saa. En tiedä mitä olen säästänyt mutta tuhansista euroista puhutaan, aika hurjaa.